Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
1Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Conversation With Un1tz3r0

Conversation With Un1tz3r0

Ratings: (0)|Views: 74 |Likes:

More info:

Published by: Kelly O'Fallon Hallissey on Jul 15, 2012
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

05/13/2014

pdf

text

original

 
Conversation with un1tz3r0@gmail.com at Sun 14 Nov 2010 01:56:45 AMUTC on sanguinariousrose@gmail.com/ (jabber)
(01:56:45 AM)
 
un1tz3r0@gmail.com:
nice dude
(01:57:13 AM)
 
un1tz3r0@gmail.com:
yeah i heard shit got kinda fucked fromgregg
(02:16:01 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
aye
(02:16:08 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
doing drunk skypenight
(02:16:13 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
only I am too drunk atm lol
(02:16:18 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
to find my mic
(02:16:25 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
ah fun
(02:16:47 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
and yea... I justfinally got this whole thing setup to re-code the code
(02:17:11 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
I love how when Icode anything I can never get it out of my head... sometimes
(02:17:23 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
and sometimes Istart seeing code in things irl...
(02:17:29 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
so much fun
(02:19:22 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
oh and
(02:19:31 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
yyyeeaaa
(02:28:17 AM)
 
un1tz3r0@gmail.com:
rofl... yeah i've had days where i hear techno music in weird places
(02:28:22 AM)
 
un1tz3r0@gmail.com:
like trucks going by
(02:28:46 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
lol
(02:28:54 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
but not flashes of code all over?
(02:29:01 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
and patterns
(02:29:04 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
lots of patterns
(02:29:07 AM)
 
un1tz3r0@gmail.com:
mmm yeah patterns
(02:29:08 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
and algorthms
(02:29:30 AM)
 
un1tz3r0@gmail.com:
oh yeah totally.... i like especially when ifind myself trying to figure out algorithms for social situation
(02:29:31 AM)
 
un1tz3r0@gmail.com:
s
(02:29:40 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
lol
(02:29:49 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
Ive actually dreamedin code too
(02:29:54 AM)
 
sanguinariousrose@gmail.com/1EEAC951:
and used it before
(02:29:59 AM)
 
un1tz3r0@gmail.com:
lol nice
(02:30:20 AM)
 
un1tz3r0@gmail.com:
man i got like nothing done today.... i got

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->