Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
107Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
kerana budi

kerana budi

Ratings:

4.5

(2)
|Views: 54,491 |Likes:
Published by cbu6665

More info:

Published by: cbu6665 on Jun 18, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/18/2013

pdf

text

original

 
*kerana budi*Kini hampir 3 bulan suami ku berada di luar negara. Aku tinggal bersama makmertua ku untuk menjaga dia yang tidak berapa sihat. Sepanjang 3 bulan dikampung suami ku kerja-kerja harian ku banyak dibantu oleh mat napi iaitukawan baik adik ipar ku. Dia memang tidak berkeberatan untuk membantu kudisaat aku memerlukan pertolongan. Dia juga selalu membawa buah tangan nyauntuk ku. Sikap baik nya terhadap ku, kadang-kadang menimbulkan tanda tanyakepada aku samada dia betul-betul ikhlas menolong atau menginginkan sesuatubalasan dari ku.Entah lah, sejak akhir-akhir ini nafsu ku sering memuncak, mungkindisebabkan lama juga aku tidak berhubungan seks dengan suami ku. Setiapmalam burit ku berdenyut-denyut kegersangan minta dipuaskan. Nak menunggukepulangan suami 2 bulan lagi adalh terlalu lama rasa nya kurus kering lahaku menahan penderitaan batin ku. Anak saudara suami ku, zaidin dan zairulpulak tak balik ke kampung kalau tak mahu aku mengulangi perbuatan yanglepas, manakala pak mat pula dah ada bini muda. Dalam kepala ku hanyaterbayang mat napi, tapi risau juga aku kerana mat napi ni ramai kawan, takrela tubuh ku nanti dikenduri oleh kawan-kawan nya nanti, kalau mat napiseorang sahaja aku tak kisah sangat kalau tergadai tubuh pun.Suatu hari selepas menerima barangan dapur yang dipesan daripada mat napi,aku mengajak nya minum sambil berbual-bual di bahagian dapur yang agakterselindung. Suami kak ani tak pulang lagi ke, tanya mat napi memulakanbicara. Belum, bulan depan baru dia pulang jawab ku. Lama juga dia pergioversea, tak sunyi ke, tanya nya lagi. Sunyi pun nak buat macam mana, bukanada orang lain nak teman, jawab ku meminta simpati. Kalu macam tu jom lahikut saya pergi bandar, tengok wayang ke pelawa mat napi. Ishh kau ni matnapi, saya ni kan bini orang, apa pulak kata orang kampung nanti bila tengoksaya keluar dengan awak, jawab ku. Kalau tak boleh keluar siang kita keluarmalam, memang lama dah saya teringin nak berdating dengan kak ani sambungmat napi lagi. Meremang bulu roma ku mendengar pelawaan mat napi tersebut.Ishh keluar malam saya tak berani lah mat napi, kawan-kawan awak tu semuanya nakal-nakal belaka, cari peluang nak berjubur je, silap-silap nanti sayapulak akan dikerjakan oleh mereka, ishh tak sanggup saya, jawab ku berterusterang. Ala kak ani kalau bab berdating ni saya seorang je, memang saya takakan ajak orang lain, akhir-akhir ni malam-malam tak boleh tidur la,teringat kak ani, peluk bantal je, kalau boleh nak juga peluk orang nyasekali, rayu mat napi. Peluk je tau jangan lebih-lebih nanti lain jadi nya,sambung ku, burit ku mula berdenyut membayangkan adegan tersebut. Memang nakpeluk je tak lebih dari itu, malam ni boleh, rayu mat napi lagi. Malam nitak boleh lah mat napi, saya dalam keadaan haid ni, bila bersih nanti sayaakan beritahu bila kita boleh jumpa, tapi janji awak seorang je tau, kalauada orang lain, saya lari balik, sambung ku lagi. Ala kak ani bukan nya naklebih-lebih dapat peluk sekali pun jadilah, rayu mat napi lagi. Ketika ituaku melihat bahagian depan seluar mat napi mula menonjol, zakar nya mungkindah menegang kot, fikir ku lagi.Baiklah kalau setakat nak peluk tu, saya boleh bagi peluang tu sekarang ujarku. Aku mengajak nya ke belakang pintu iaitu tempat yang agak tersorok sikitdan membiarkan tubuh ku dipeluk rapat dari belakang oleh mat napi. Terasabatang zakar nya yang dah menegang itu menekan rapat alur punggung ku.Tangan nya mula meramas buah dada ku sehingga terasa puting tetek ku mulamengeras. Setelah membiarkan mat napi meramas tetek ku beberapa kali, akumenolak tubuh nya lembut. dah lah cukup setakat ni, dah dapat peluk tubuhsaya kan, ujar ku. Aku lihat muka mat napi berpeluh, mungkin terlalubernafsu kot. Sebab itulah saya nak berdating dengan awak dalam keadaan dirisaya bersih, saya takut awak tak tahan je nanti, lagi pun kalau saya dahbersih tu bonus untuk awak, bukan setakat peluk cium atau raba tetek sayaje, bahagian bawah pun awak boleh raba, silap-silap kalau saya dah tak tahanawak boleh rasa nya sekali, ujar ku lagi berseluruh. Betul ke ni kak ani, niyang buat saya tak tahan ni, kena balik melancap dulu lah, balas mat napibersahaja. Eh ke situ pulak awak ni, tu la suruh kahwin awal tak mahu, kalautak adalah jugak tempat untuk nak lepaskan nafsu awak tu, sambung ku lagi.
 
Hari terakhir haid ku, aku mengajak mat napi menemani ku ke farmasi untukmembeli pil cegah kehamilan, sebagai persiapan diriku untuk berdating denganmat napi malam besok nya. Petang itu juga adik ipar ku yang masih dalampantang kerana melahirkan anak nya yang ke 4 pulang bersama suami dananak-anak nya untuk menziarahi ibunya yang sakit itu. Berderau darah ku bilamelihat zaidin berada di rumah, maklumlah beliau pernah menikmati tubuhku,aku bimbang dia mahu mengulangi nya lagi. Aku hanya tersenyum bila di sapaoleh zaidin, manakala biras ku yang merupakan suami adik ipar ku yang kupanggil abang adam dari tadi asyik menjeling tubuh ku sahaja. Maklum lahorang tengah berpuasa nafsu kerana bini dalam pantang.Keesokan nya pagi-pagi lagi aku mandi wajib. Bila keluar sahaja dari bilikair aku terserempak dengan abang adam suami adik ipar yang menunggu untukmasuk kebilik air. Aku yang ketika itu hanya sempat disapa oleh nya, hai aniawal mandi, tanya nya. Mandi hadaslah bang, jawab ku pendek. Eh suami takdepun mandi wajib jugak ke, sambung nya sambil tergelak kecil. Orang baru sucihaid lah, ke situ pulak fikir filir abang adam ni, jawab ku sambiltersenyum. Aku lihat abang adam memandang dengan geram kearah tetek ku yangmenggebu itu. Aku tahu dia memang geram dengan tubuh ku. Malam itu kebetulanada kerja-kerja kenduri kahwin di rumah pak awang, selang beberapa rumahdaripada rumah mertua ku. Aku memberitahu adik ipar ku yang aku nak ke sanauntuk membantu apa yang patut, walaupun sebenar nya aku ingin pergiberdating dengan mat napi.Mat napi yang siap menunggu membawa ku ke sebuah pondok durian di tepisungai. Terdapat tikar kecil dan bantal yang tersedia ada di situ, mungkindigunakan oleh tuan pada siang hari. Sampai saje di situ mat napi terusmemeluk dan meromeng tubuh ku lalu membaringkan tubuh ku di atas tikartersebut. Aku membiarkan sahaja mat napi mengerjakan tubuh ku kerana akujuga menikmati nya. Setelah puas mengerjakan pipi dan tetek ku lalau diamenyelak kain batik yang aku pakai mendedahkan burit ku yang sudah dibasahioleh air mazi ku sendiri. Aku terkejut dan kegelian bila mat napi menjilatalur burit ku. Aku mengepit kepala mat napi kerana kegelian yang amatsangat. Inilah kali pertama burit ku dijilat, memang nikmat rasa nya, akutak dapat mengawal nafsu ku lagi lalu aku melepaskan air mani ku yangmenyembur keluar dari lubang burit ku, mat napi dengan lahap menjilat danmenghirup air mani yang keluar dari lubang burit ku tersebut dengan penuhbernafsu. Belum hilang keletihan kerana telah keluar air mani, nafsu kukembali bangkit. Mat napi mengeluarkan batang zakar nya dan menyua nyakemuka ku. Aku terkejut dan seram bila melihatkan saiz batang zakar nya yangbegitu besar dan panjang mengalah kan saiz mat salleh. Rasa-rasa nya 2 xganda saiz zakar suami ku. Mat napi mengesel-geselkan kepala zakar nya yangbesar mengembang itu pada bibir ku. Mat mungkin aku mahu mengulum kepalazakar nya, lalu aku membukakan sedikit mulut ku. Melihatkan mulut ku sudahterbuka dengan segera mat napi menekan zakar nya kedalam mulut ku. Terasapenuh dan sendat mulut ku, mampukan lubang burit ku menerima saiz zakar yangsebegini besar fikir ku lagi, berderau darah ku memikir adegan seterusnya.Aku meminta agar mat napi segera menyetubuhi aku. Mat napi naik keatas tubuhku lalu menindih dadaku, aku meluaskan kangkangan ku dan membetulkankedudukan punggung memudahkan dia bercelapak di celah kangkang ku. Aku mulaterasa yang zakar nya yang keras dan besar itu bergesel dengan permukaanfaraj ku yang dah lencun. Aku memegang batang zakar nya dan mengosok-gosokpada rongga faraj ku. Mat napi mula menekan zakar nya dan rongga faraj kumula mengembang dan terkuak untuk menerima kemasukan batang zakar mat napiyang agak besar itu. Apabila kepala takuk nya melepasi rongga faraj ku,terasa otot faraj mula meregang untuk menyesuaikan saiz zakar yang memasukinya hingga terasa senak dan pedih pada faraj ku. Namun begitu kehangatan dankegelian yang maksimum ku rasakan pada dinding faraj bila batang zakar matnapi menyelusuri hingga ke dasar faraj ku. Aku mengerang kuat menahankesenakan dan kenikmatan tersebut. Nasib baik lah tempat tersebut jauh dariorang, jadi aku bebas mengeluarkan suara menahan asakan pelir mat napi padalubang faraj ku. Terasa penuh dan padat rongga faraj ku bila mat napimenusuk zakar nya kedalam lubang burit ku yang aku rasa terkuak dan terbukaluas itu. Walau pun terpaksa menahan kesenakan dan keperitan namun begitukenikmatan serta kesensasian yang disalurkan daripada zakar mat napi tetap
 
dirasakan dimana keseluruhan dinding faraj ku dapat merasa kehangatan dankepejalan otot batang zakar mat napi tersebut. Seakan mahu keluar isi farajku bila mat napi menarik keluar batang zakar nya dari rongga burit ku. Nasibbaiklah mat napi tidak mengambil masa lama untuk memancutkan air mani nya,tak sampai 10 min dia menghenjut tubuh ku, dia mula memeluk kemas tubuh kudan menusuk zakar nya sedalam yang mungkin, aku mengerang keras menahankesenakan kerana kepala zakar nya yang menekan rahim ku, terasa berdas-daspancutan air mani dilepaskan dalam rahim ku, terasa penuh rongga burit kudengan air mani nya. Setelah habis pancutan mani nya aku menolak tubuh matnapi dari tubuh ku dan mencabut batang zakar nya dari lubang burit ku, bunyiplop terhasil bila kepala zakar nya terkeluar dari rongga faraj ku. Air maninya mengalir keluar dari lubang burit ku. Terasa luas rongga burit ku sertakepedihan akibat asakan batang zakar mat napi masih dirasai. Setelahmembasuh sisa air mani yang mengalir keluar, aku mengajak mat napi pulang,dia meminta untuk menyimpan seluar dalam ku sebagai kenangan.Dalam perjalanan pulang bersama mat napi, aku tersermpak dengan abang adamsuami adik ipar ku. Terkejut juga aku bila disapa oleh nya. Tadi kata pergirumah kenduri, tegur abang adam. Sudah, dah nak balik ni, takut baliksorang, sebab tu la ajak mat napi teman kan, jawab ku selamba cubamenyembunyikan perkara yang sebenar. Kalau macam tu jom la, abang pun nakbalik ni, dari kedai tadi beli ubat nyamuk, pelawa abang adam. Suami adikipar ku sudah berusia dalam lingkungan akhir 40an an tapi masih gagah lagi.Aku tiada alasan terpaksa lah menerima pelawaan abang adam tu. Setealahmengucapkan terima kasih kepada mat napi aku manaiki kereta abang adam.Dalam kereta tersebtu aku masih terasa yang sisa air mani mat napi masihmeleleh keluar dari lubang burit ku menyebabkan kain batik yang aku pakaikelihatan basah sedikit. Tiba-tiba sahaja tangan abang adam meraba kat situ,aku cuba menolak tetapi tak mampu melawan tenaga nya yang kuat, lagi pun akutakut akan membahayakan keadaan ketika abang adam sedang memandu dengansebelah tangan. Jadi aku biarkan tangan nya melekat kat situ. Abang adamjangan buat saya macam ni, rayu ku. Tanpa menghiraukan rayuan ku,jari-jemari nya terus memainkan peranan dengan mengosok-gosok faraj ku yangdah sdia basah dengan air mani mat napi itu. Ani, kesian lah kat abang dahlama abang kemaruk nak berjubur ni, abang adam cuba menggoda aku. Janganbuat saya macam ni, jangan buat khianat kat saya, rayu aku lagi. Tolong laani, abang memang dah lama teringin nak rasa burit ani, masa ni lah sajapeluang yang ada, malam ni ani jangan kunci pintu ye, nanti tengah malamaabng datang, nak bagi tak? kalau tak nak bagi abang bawak ketempat lain ni,abang nak rasa jugak burit ani malam ni, ugut abang adam lagi. Ketika itukami sudah pun sampai di rumah mertua ku, semua penghuni rumah sudah puntidur ketika itu. Abang adam perlahan lahan megekori aku ke bilik tidur ku.Sampai saja di bilik dia terus menutup pintu, belum pun sempat aku menyalinbaju dia dah meromeng diriku dan membaringkan tubuhku di atas katil. Belumpun hilang kesenakan dan kepedihan pada burit ku akibat dikerjakan oleh matnapi tadi, kini aku buritku terpaksa menerima kemasukan batang zakar abangadam yang tak kurang besar nya itu. Abang adam tak mengambil masa yang lamauntuk menyetubuhi aku. Setelah kain batik dilucutkan beliau terus menindihtubuh ku dan menusuk zakar nya pada faraj ku yang sedia basah itu. Ronggaburit ku terbuka dan mudah menerima kemasukan batang zakar abang adam yangditusuk sehingga keseluruhan zakar nya tenggelam dalam lubang burit ku. Akumengerang dan mendesis bila kepala zakar nya menyentuh dasar burit ku.Setelah merendam zakar nya seketika di dasar burit ku, abang adam mulamenghenjut tubuh ku semahu-mahu nya, bergoncang-goncang tubuh ku menahanhentakan zakar nya yang keluar masuk dari lubang burit ku. Setelah 10 minitmenikmati tubuh ku abang adam mula memeluk tubuh ku sekuat nya dan menekanzakar nya sedalam-dalam nya kedalam rongga burit ku, aku tahu dia kanmemancutkan air mani bila-bila masa, aku menegemut kemas batang zakar nyauntuk mempercepatkan pancutan mani nya. Terasa hangat rahim ku menerimapancutan air mani abang adam yang membasahi rahim dan rongga burit ku.Kenikmatan tersebut menyebabkan aku sendiri pun mencapai klimaks denganmelepaskan air mani ku yang menyebabkan rongga burit ku bergenang dengan airmani kami berdua. Selepas tenang semula aku menolak tubuh abang adam daritubuh ku dan terus kebilik air untuk membersihkan sisa air mani yang

Activity (107)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
1 hundred thousand reads
Muhammad Adib liked this
Hueco Mundo liked this
Ijat Mind liked this
izahuiaum liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->