Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
157Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
cikguku

cikguku

Ratings:

4.5

(2)
|Views: 48,617 |Likes:
Published by normanhasim
aku naik stim melihat celahan peha cikgu Nur bila melihat kain belahannya terselak apabila dia berjalan di dalam kelas
aku naik stim melihat celahan peha cikgu Nur bila melihat kain belahannya terselak apabila dia berjalan di dalam kelas

More info:

Published by: normanhasim on Jun 22, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

04/29/2013

pdf

text

original

 
CIKGUKU
Suasana hening pagi amat menyusahkan aku untuk bangun tidur ke sekolah.Akan tetapiaku terpaksa juga melangkah kaki kerana takut di marahi ayah ku yang garang.Apa yang menarik semangat aku ke sekolah bukanlah untuk belajar tetapi kerana minatkukepada seorang guru sains yang mengajar aku. Cikgu Nur namanya.Dia seorang guruyang tegas tetapi baik orangnya.Cikgu Nur ni bertudung orangnya dan memakai bajukurung bila pergi ke sekolah.Dikalangan guru – guru di sekolah aku Cikgu Nurlah guruyang paling cantik dan menawan jika dibandingkan dengan guru-guru perempuan yanglain. Dia sering memakai baju kurung yang mengikut bentuk bandannya.Aku sukamemandangnya dan melihat fesyen pakaian yang di pakainya semasa mengajar aku didalam kelas.Cikgu Nur ni dah berkahwin.Apa yang aku nanti-nantikan ialah bila cikgu Nur memakai kain belah.Aku sering stim melihat celahan kaki cikgu Nur bila dia berjalandi dalam kelas aku.Kadang kala sampai menampakkan sedikit pehanya yangmenghairahkan aku.Aku sering berangan untuk meraba – raba di celahan peha cikgu Nur.Oh.. kalau dapat ni, tentu aku jilat-jilat peha cikgu Nur. Pada satu hari dalam perjalanan aku ke bilik sains aku terbayang- bayang pakaian yang dipakai Cikgu Nur  pada hari ini.Bila tiba di bilik sains alangkah gembiranya aku bila melihat Cikgu Nur memakai baju kurung berkain belah dan berkasut tumit tinggi.Terus kote aku mencanak Aku duduk di kerusi hadapan sekali berhadapan dengan meja cikgu Nur .Perasaankumelayang-melayang stimkan cikgu Nur apabila cikgu Nur berjalan di dalam kelas danterselaklah kainnya sehingga menampakkan kakinya yang licin dan gebu itu.Setelahhabis mengajar aku pun membuat latihan yang diberi cikgu Nur. Cikgu Nur duduk dimejanya memeriksa buku latihan murid.Dalam aku berfikir untuk menyiapkan latihanyang diberi ,aku terpandang kain belahan cikgu Nur terselak dan menampakkan celahan pehanya yang licin dan gebu ditambah lagi dengan kasut tumit tingginya itumenampakkan lagi keseksiannya.Aku tak lepaskan peluang dan dalam keadaan terkawalmula menjeling peha cikgu Nur.Cikgu Nur tidak sedar yang kainnya terselak.Kote aku punyalah keras rasa macam dan tertanggal zip seluar aku.Aku mengurut-urut kote akudibawah meja itu .Tiba –tiba dalam keasyikkan cikgu Nur memeriksa buku latihan akuterlihat kaki cikgu mengangkang sedikit.Ini peluang aku ni.Akupun buat-buat
 
menjatuhkan pensel aku di bawah meja lalu tunduk untuk mengambilnya. Alangkahterkejutnya aku bila dapat melihat seluar dalam cikgu Nur yang seksi dan nipis sehingganampak kehitaman bulu-bulu kemaluan cikgu Nur.Tak sangka aku dalam cikgu Nur yang berbaju kurung dan bertudung rupanya memakai pakaian yang seksi didalamnya.Akupun bangun setelah mengambil penselku dan waktu sainspun habis. Berat hati aku untuk meninggalkan bilik sains.tapi apa nak buat kena masuk belajar subjek lain pula.Petang ni aku ada Kokurikulum,aku dalam kelab pengakap dan Cikgu Nur dalamkelab sains. Malasnya aku nak pergi koko petang ni.Setelah selesai waktu koko,tiba –tibaaku terdengar nama aku dipanggil Farid.......Farid . Aku mencari cari siapa yangmemanggil aku. Farid kat atas la. Aku melihat ke atas dan ternampak cikgu Nur di bilik sains. Farid tolong cikgu Sekejap, cikgu Nur memanggil aku. Dengan pantas aku naik ke bilik sains.Bila tiba di bilik Sains aku lihat Cikgu Nur keseorangan kerana budak-budak koko sudah pulang.Aku sedikit kecewa kerana cikgu Nur telah menukar pakaian yangdipakainya waktu pagi tadi. Ah rugi aku tak dapat nak tengok peha cikgu Nur.Petang tuCikgu Nur Pakai seluar Trek dan T shirt saja dan memakai tudung yang disangkut dikedua-dua bahunya.Cikgu Nur meminta aku menolongnya menggunting gambar-gambar untuk hiasan bilik sains.Teringat aku akan peristiwa pagi tadi aku naik stim.tapi ghairahku petang ni agak kurang kerana tidak dapat melihat apa-apa.Dalam aku berbual dengancikgu Nur baru aku perasan yang Cikgu Nur Memakai T shirt yang agak ketat yangmenampakkan bentuk tubuhnya.Cuaca pada hari itu agak panas.Aku lihat cikgu Nur Berpeluh-peluh begitu juga aku.Dalam suasana yang panas itu aku lihat Cikgu Nur menyelakkan keatas sedikit tudungnya.Terkejut aku bila Cikgu Nur menyelakkantudungnya Nampaklah aku bentuk buah dada cikgu Nur kerana bajunya agak ketat.Wow pejalnya buah dada cikgu Nur .Aku berkata dalam hati.Sebelum ini aku tak dapatmelihatnya kerana dilitutupi oleh tudung Cikgu Nur.Aku kawal diri takut Cikgu Nur  perasan aku.Cuaca yang panas menyebabkan Cikgu Nur menyelak tudungnya lebihtinggi.Dikala itu aku terpaku sejenak kerana tersembul sedikit buah dada cikgu Nur dari baju ketat yang dipakainya itu .Kote aku terpacak semula stim aku meningkatkembali.Aku harap lama lagi cikgu Nur baru suruh aku pulang, kali ini aku tak lepas peluang dalam keadaan berjaga-jaga aku menjeling kearah benjolan buah dada cikgu Nur yang ranum itu.Rasa aku nak terkam dan ramas buah dada Cikgu Nur Tapi aku tak 
 
 berani.Petang ini puas aku dapat melihat ketulan daging dua bukit cikgu Nur. Aku pulangdengan sedang hati. Pada waktu malam sebelum aku tidur aku terbayangkan Cikgu Nur,dan aku terus melancap sampai terpancut air mani aku membayangkan aku bermaindengan cikgu Nur.Hari terus berlalu.Pada suatu petang setelah habis koko aku saja melewati bilik sains akulihat cikgu Nur keseorangan sedang membuat kerja. Hai Cikgu buat apa?.Ada la buatkerja sikit. masuk la. kamu dah habis koko ke? Dah jawab aku.Lambat cikgu balik.Sekejap lagi nak balik la .Suami cikgu balik hari ni.Suami cikgu pergi Mana ?Kursus dah seminggupun. Aku lihat cikgu Nur memakai t shirt yang lain pula danmemakai skirt labuh. Panaslah hari ni kata cikgu Nur. Ya la Cikgu dah berapa hari tak hujan balas aku. Aku pun duduk bersebelahan cikgu Nur.Bau haruman minyak wangiCikgu Nur membangkitkan nafsu aku.Tiba tiba sekali lagi Cikgu Nur menyelakkantudungnya ke atas kerana panas . wow t shirt kali ni lebih seksi dari yang dahulu. Akudapat lihat benjolan buah dada cikgu Nur. Yang paling aku tak tahan aku dapt melihat bracikgu Nur yang bertali halus dan berwarna hitam Cikgu Nur tidak perasan yang dia telahterselak tudungnya terlalu tinggi..Sedang aku berbual-bual tiba –tiba pen cikgu Nur terjatuh. Cikgu Nur pun tunduk untuk mengambilnya.Nampaklah aku buah dada cikgu Nur yang dibaluti bra berwarna hitam.Aku naik stim tak tahan rasanya sambil berbual- bual dengan cikgu Nur yang asyik memeriksa buku latihan mataku tertumpu padakeranuman buah dada cikgu Nur.Aku mengeletar menahan keghairahan yang amatsangat.Koteku semakin menegang dan aku rasa macam nak melancap saja di depancikgu Nur.Kalau boleh nak ambil tangan cikgu Nur suruh urut-urutkan koteaku.Tanganku juga mula mengeletar.Nafsuku membuak-buak.Tanpa sedar aku terusmeramas buah dada cikgu Nur.Cikgu Nur terkejut dan memarahi aku.Oi kau buat apa niSergah cikgu Nur sambil membetul bajunya.Aku terdiam seketika.tetapi nafsuku masihmeninggi kulihat keluar kawasan agak legang kerana bilik sains agak jauh.Aku terusmemeluk Cikgu Nur.Cikgu Nur meronta-meronta supaya dilepaskan oleh kerana cikgu Nur ni orang nya bertubuh kecil sahaja tenaganya tak kuat untuk menolak pelukkan aku.Aku terus meramas-meramas buah dada cikgu Nur yang ranun itu .Semasa Cikgu Nur meronta-ronta untuk melepaskan diri tudungnya tercabut lalu mengurailahrambutnya.Keharuman rambutnya membuat aku bertambah ghairah aku menolak cikgu

Activity (157)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
1 hundred thousand reads
ShinLang ShinBoo liked this
DyFi FiHa liked this
batraz79 liked this
Zulkifli Md Daud liked this
Pak Pandir liked this
Norul Erma liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->