Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more ➡
Download
Standard view
Full view
of .
Add note
Save to My Library
Sync to mobile
Look up keyword
Like this
130Activity
×
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
kak Nur Ku

kak Nur Ku

Ratings:

4.5

(2)
|Views: 202,058|Likes:
Published by cengkokvirapat
Aku terus menghisap biji kelentitnya ketika itu punggung kak Nur mula terangkat dan mengerang agh....hah.....hah...agh....agh sedapnya .... abg...nak lagi...agh....nak lagi.
Aku terus menghisap biji kelentitnya ketika itu punggung kak Nur mula terangkat dan mengerang agh....hah.....hah...agh....agh sedapnya .... abg...nak lagi...agh....nak lagi.

More info:

Published by: cengkokvirapat on Jun 24, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as PDF, DOC, TXT or read online from Scribd
See More
See less

02/14/2014

pdf

text

original

 
Kak Nur Ku (1)Aku ni budak kampong.Aku dibesarkan dalam suasana kampong.Aku dalam tingkatanlima.Baru meningkat remaja.Dalam keluargaku seramai 6 orang ,hanya aku seorang sajalelaki.Waktu meningkat remaja tahulah nafsuku membuak-buaklah.Aku sering tengok kakak-kakak aku berkemban bila nak mandi. Kadang-kadang pakai tuala je .Merekataklah malu sebab aku ni adik mereka.Akupun rasa stim bila lihat kakak-kakak aku dalamkeadaan begitu.Aku jarang bergaul dengan kawan perempuan tambahan pula sekolah akusemuanya murid lelaki.Dalam banyak-banyak Kakak, aku sangat stimkan kakak aku yangsulung .Kakak aku ni dah berkahwin.Aku panggil dia kak Nur.Dalam banyak kakak-kakak aku kak Nur ni lah yang paling seksi.Buah dadanya pejal dan bentuk badannyamengiurkan.Tapi kak Nur ni bertudung dan hanya memakai baju kurung apabila keluar  bekerja.Aku yang duduk dirumah ni tahulah keseksian kakak aku.Pada suatu hari aku diajak kak Nur kerumahnya.aku punyalah suka sebab dirumah kak  Nur mesti dia pakai lebih seksi sebab tak ada orang.Kalau di kampung dia mesti controldengan ayah dan emak .Pada waktu malam aku makan bersama Kak Nur dan suaminya dirumah.Kakak Nur hanya memakai baju t berwarna putih yang labuh sehingga kelutut.sewaktu makan aku dapat lihat bayangan buah dada kak Nur yang pejal itu keranakak Nur tak pakai bra.Timbul sedikit putingnya itu.Selepas makan suami kak Nur keluar untuk berjumpa kawannya dan berkata akan pulanglewat.Akupun masuk ke bilik tidur seketika.Bila aku keluar untuk menonton tv diruangtamu aku lihat kak Nur sedang baring diruang tamu sambil menonton tv.Kak Nur telahmemakai baju tidur.Aku punyalah stim bila lihat baju tidur kak Nur yang jarang dan nipisitu.Nampak aku putting kak Nur dan bayangan bulu kemaluannya yang kehitaman.Bajutidur kak Nur bertali halus.Sesekali bila tangannya diangkat nampaklah aku keranuman buah dada kak Nur dan kemerahan putingnya itu.Akupun duduk diatas kerusi di belakangkak Nur.Jadi dapatlah aku perhatikan kak Nur tanpa kak Nur melihat aku.Aku rasa stimsangat.Akupun main-main koteku didalam seluarku.Sekali-sekala bila line clear akumengeluarkan koteku sambil melancap tanpa disedari kak Nur.Lebih kurang 1 jam akulihat kak Nur terlena di depan tv.Keadaannya itu sungguh menghairahkan aku.Akibattiupan angin kipas yang dipasang baju tidur kak Nur terselak sehingga menampakkankemaluannya.Wow Tembamnya puki kak aku ni.aku lihat juga bulu kemaluan kak Nur tersusun indah di celah kangkangnya.Aku mula naik hantu.aku mula merapati Kak Nur yang sudah lena. Peluang ni aku ambiluntuk melihat puki kak Nur yang tembam tu dari dekat.Aku cuba usik biji kelentit kak  Nur.Tapi kak Nur diam saja.Suasana pada waktu itu hanya diterangi oleh cahaya tvsahaja.Aku cuba usap-usap biji kelentit kak Nur .Kak Nur mengeliat sedikit badannya.aku mula rasa ghairah yang amat sangat.aku tutup tv.Suasana jadi gelapsedikit.Aku kangkangkan kak Nur perlahan-lahan lalu menjilat biji kelentit kak Nur.Akulihat kak Nur mula mengerak-gerakkan punggungnya.Aku terus menghisap bijikelentitnya ketika itu punggung kak Nur mula terangkat dan mengerangagh....hah.....hah...agh....agh sedapnya .... abg...nak lagi...agh....nak lagi.Mata kak Nur masih terpejam Mungkin dia ingat suaminya yang menjilat biji kelentitnya itu.Aku punapa lagi terus menjilat-jilat di celahan peha kak Nur sambil tu tangan ku meramas-ramas buah dada kak Nur.Aku terus menghisap puting kakak Nur sepuas-puasnya.Aku dapatrasakan buah dada kak Nur yang ranum itu mula mengeras dan putingnya mula
 
tersembul.Sambil itu aku jari aku bermain di biji kelentit kak Nur.Kakak Nur terangkat-angkat punggungnya sambil mengerangagh....agh....hah...ah......agh......sedapnya.............Aku pun memperlahankan permainankudan berlalu kerana bimbang perbuatanku diketahui kak Nur.Kak Nurpun lena kembaliapabila tiada lagi sentuhan yang menghairahkan menyentuh dirinya.Di dalam bilik aku pun melancap hingga terpancut membayangkan Kakakku sendiri.Kak Nur ku ( 2 )Setelah 6 bulan berlalu pada cuti sekolah aku sekali lagi mengunjungi kak Nur untuk menemaninya kerana suaminya telah 3 bulan keluar negara.Aku punyalah suka harap-harap dapat menyaksikan lagi keseksian tubuh kak Nur dan dapatlah aku buat peransanguntuk ku melancap.Pada malam itu akupun tertunggu-tunggu di dalam bilik.Ah Bilalah kak Nur ni nak keluar tengok tv.aku lihat kak nur sedang membaca majalah diatas kerusi panjang di dalam biliknya.Aku dapat lihat dengan jelas dari bilikku kerana pintu biliknya tidak tutuprapat.Kak Nur baru pulang dari menghadiri jamuan tempat kerjanya.AH...bila kak Nur nak tukar baju tidurnya.Lambat betul bisik hati aku yang tak sabar nak tengok buah dadaKak Nur yang ranun tu.Lama menunggu aku terlelap seketika.Dalam keadaan mengantuk itu aku terdengar suara tv diruang tamu.Aku mengintai dari celahan pintu biliku.Terkejut aku lihat kak Nur sedang menonton blue filem.Aku rasa kak Nur mungkinstim sebab dah 3 bulan dia tak projek dengan suami dia.Akupun apa lagi mengintai daricelahan pintu bilik aku yang berada di belakang kak Nur.Kak Nur ingat aku dah tidur sebab lampu bilik aku memang dah tutup dari tadi.Kak Nur tak akan perasan.Kak Nur masih belum menukar pakaian yang dipakainya tadi.Inilah pertama kali aku dapat tengok  blue filem.Aku punyailah stim melihat aksi dalam filem itu.Tiba-tiba aku lihat kaki kak Nur bergoyang-goyang dan terus membengkokkan kakinyadan lututnya naik keatas.Sambil itu aku lihat kak Nur meraba pehanya yang licin itu .satulagi tangan kak nur meramas-ramas buah dadanya.Aku lihat kak Nur tengah stimmenyaksikan adengan dalam filem itu.Kak Nur mula membuka baju dan Skirt labuh yangdipakainya.Wow aku lihat bra kak Nur berwarna merah serta seluar dalamnya yang nipis juga berwarna merah.Terlihat aku ketulan buah dada kak Nur yang menonjol keluar dari branya.Aku punyalah ghairah.Kote aku punyalah keras yang amat sangat.Akumengeluarkan kote aku sambil mengosok-gosok.Tumpuan aku kini bukanlah lagi pada blue filem tetapi lebih ternanti-nanti aksi kakak aku.Kak Nur mengosok-gosok bijikelentitnya perlahan.Aku lihat kak Nur kesedapan.Wajahnya mula menunjukkan yang diasangat ghairah.Kak Nur membuka seluar dalamnya dan branya.Aku lihat buah dada kak  Nur pejal dan putingnya juga sudah keras.Kak Nur mengentel-gentel puting nya sambilsebelah tangan lagi mengosok-gosok biji kelentitnya.Aku lihat kak Nur gelisahPungungnya terangkat-angkat dan badannya kekejangan.Tiba –tiba aku dengar suarayang perlahan agh...agh.agh..hah..aghhhhhh.....aghhhhhh.Aku lihat jari kak Nur bermain-main dilubang pantatnya.Pungung kak Nur terangkat lagi tinggi dan suaranya agak kuatsedikit aghhhh..........agh.........aghhhhhh.......agh........em.....em,.....aghhhhhhh.......Aku bertambah stim aku mengosok koteku dengan laju.Ahh..... aku rasa sedap sangat dapat

Activity (130)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
1 hundred thousand reads
mieict liked this
Fatin Hamimi liked this
batraz79 liked this
Noor Shawatul liked this
Mozabo Moza liked this
enciktar liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->