Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
158Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
CIKGUKU SIRI 2

CIKGUKU SIRI 2

Ratings:

2.33

(3)
|Views: 44,243 |Likes:
Published by normanhasim
Bila cikgu Nur keluar membuka pintu pagar aku terlihat kaki dan pehanya yang licin dan gebu itu .Tak sabar aku nak menjilat di celahan pehanya itu.Aku semakin stim lalu aku masuk kerumah cikgu Nur dan mengunci pintu
Bila cikgu Nur keluar membuka pintu pagar aku terlihat kaki dan pehanya yang licin dan gebu itu .Tak sabar aku nak menjilat di celahan pehanya itu.Aku semakin stim lalu aku masuk kerumah cikgu Nur dan mengunci pintu

More info:

Published by: normanhasim on Jul 14, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

07/30/2013

pdf

text

original

 
CIKGUKU SIRI 2Aku termenung sejenak di kamar tidurku.Walaupun peristiwa itu telah 6 bulan berlalu,aku masih takut dan malu untuk berbaik dengan cikgu Nur semula.Ah..aku mesti cari peluang baru.Dulu dah ok dah ,suami dia pulak datang.Tak sempat kote aku nak masuk dalam puki cikgu Nur.Aku mesti rancang program baru.Lagipun tak ada apa-apa yangkecoh dalam 6 bulan lalu.Kalau tidak mesti aku kena panggil dengan Pengetua.Takkancikgu Nur nak cerita,mesti dia malu punya kalau orang lain tahu,aku berkata-kata didalam hatiku.Aku diberitahu oleh rakan-rakan yang suami cikgu Nur dah 2 bulan pergi keluar negara.Ini peluang baik aku,tentu cikgu Nur stim gila punya sebab dah lama tak  projek dengan suami dia.Pada suatu petang selepas habis persekolahan aku lihat cikgu Nur berjalan menuju ke bilik sains dari pejabat sekolah sambil berbual-bual menggunakan telefon bimbitnya.Akumengekorinya dari belakang.Bila tiba di bilik sains aku pun menyorok di sebelah bilik sains tempat aku tengok cikgu Nur projek dengan suaminya.Bila terbayang kembaliKeras kote aku.Ghairah aku pun datang kembali.Aku dengar suara cikgu Nur manjasekali berbual di dalam telefonnya.Aku cuba amati perbualannya sambil tu aku mengintaicikgu Nur dari celah pintu bilik.Oh patut la, dia tengah berbual dengan suaminya.Patut la bunyi manja je.Aku terdengar cikgu Nur berkata ; Nur dah stim sangat ni dah lama tak  projek dengan abang.Malam-malam Nur gosok-gosok la biji dan main-main puting.Aku punya lah stim bila mendengar perbualan tersebut.Aku dapat melihat kaki cikgu Nur mula bergoyang-goyang dibawah meja dan dia mula mengepit kedua belah kakinya.Tiba – tiba aku lihat Cikgu Nur menyelak kainnya dan menggosok-gosok di atas seluar dalamnya sambil berbual.Tidak lama kemudian cikgu Nur menanggalkan seluar dalam lalumenggosok-gosok bijinya.Aku punyalah stim aku dapat lihat dengan jelas puki cikgu Nur yang tembam tu.Tiba-tiba niat jahatku timbul semula.Aku dengan pantas mengambiltelefonku dan merakam perbuatan cikgu Nur dengan perakam video di telefon bimbitku.Selepas itu akupun beredar.Pada malam itu sambil berbaring ,aku membayangkan cikgu Nur sambil itu akumengurut-urut koteku.Oh kalau dapat cikgu Nur yang urutkan kote aku ni mesti cepatterpancut punya.Aku turut merancang untuk menggunakan rakaman yang ku ambil untuk mengugut Cikgu Nur. Kali ni aku mesti buat supaya aku dapat projek dengan cikgu Nur tanpa gangguan lagi.Pada keesokkan harinya,selepas waktu persekolahan aku pergi ke bilik sains.Aku lihat cikgu Nur sendirian sedang memeriksa buku latihan murid.Ah ini peluang aku.Akupun mengetuk pintu dan masuk ke bilik sains;Cikgu: Oh kamu Farid, apa hal kamu datang sini.Jangan nak buat kerja yang tasenonoh tu lagi.Farid: Saya ada hal sikit nak tunjuk dekat cikguCikgu: Apa diaAkupun menghulurkan telefon bimbitku dan menunjukkan video yang aku rakam kepadaCikgu Nur.Aku lihat muka cikgu Nur berubah dan mengelabah.Cikgu: Bila kau rakam ni,FaridFarid: Adalah, itu tak penting cikgu,sekarang macam mana cikgu ? Kalau saya edarkan pada orang lain malu cikgu.Aku lihat wajah cikgu Nur gelisah dan gelabah.
 
Cikgu: Jangan Farid malulah cikgu ,habis kau nak apa?Farid: Em......saya nak ........main dengan cikgu macam dulu.Cikgu: Eh kau dah gila.Cikgu tak mahuFarid: Tak mahu tak apa.saya edarkan video niCikgu: eh Jangan .....Macam Ni cikgu bayar dekat kamu.Berapa kamu nak ?Farid: Saya tak mahu duit..Saya nak em.....em....OkLah cikgu Fikir dulu esok cikgu beritahu saya.Akupun pulang ke rumah menanti jawapan dari cikgu Nurku.Di malam hari aku mulamemasang angan-angan agar aku dapat menjamah sekujur tubuh Cikgu Nur yang seksi tusepuas-puasnya.Aku tak sabar menunggu esok hari.Sambil berangan akupun terlena.Apabila waktu rehat,aku dipanggil cikgu Nur ke bilik sains;Cikgu: Mcm ni la Farid ,Cikgu bagi kamu RM 500Fardi: Saya tak mahu duit cikgu.Ok lah cikgu saya akan edarkan video niKulihat wajah Cikgu Nur serba salah,namun aku tak akan mengalah.Cikgu Nur termenung seketikaCikgu : Macam Ni la.Cikgu setuju tapi sekali saja.Farid : Ok saya setuju dan akan padam rakaman niCikgu: Tapi......Kamu datang rumah cikgu malam niFarid : Ok, saya tahu rumah cikgu.Satu lagi syarat?Cikgu: Apa dia?Farid: Cikgu mesti pakai pakaian yang seksi.saya nak cikgu pakai kain belah , baju tyang ketat macam hari tu dan kasut tumit tinggi malam niCikgu : em.........ok lahPada malam tu aku punya lah tak sabar nak pergi rumah cikgu Nur.Dalam perjalanan kumenaiki motosikal koteku dah terpacak dan keras yang amat sangat.Aku tiba dirumahcikgu Nur Lalu memanggilnya.Cikgu Nur membuka pintu dan terlihat aku Keayuancikgu Nur dan keseksiaannya.Cikgu Nur memakai kain belah berwarna hitam dan baju t berwarna merah yang seksi serta berkasut tumit tinggi,Kali ini cikgu Nur tida bertudung.Aku bertambah ghairah yang amat sangat.Bila cikgu Nur keluar membuka pintu pagar aku terlihat kaki dan pehanya yang licin dan gebu itu .Tak sabar aku nak menjilat di celahan pehanya itu.Aku semakin stim lalu aku masuk kerumah cikgu Nur dan mengunci pintu.Cikgu Nur duduk dikerusi panjang diruang tamu rumahnya.Akupunmendekati Cikgu Nur Lalu duduk bersebelahan dengannya.Cikgu Nur hanya dudumendiamkan diri.Akupun membelai-belai rambutnya dan mencium rambutnya.Cikgu Nur menolak kepalaku.Aku terus menjilat-jilat di batang tekuknya yang jinjangitu.Keharuman wangian yang dipakai Cikgu Nur membangkitkan lagi nafsuku.Akumemerhatikan keranuman buah dadanya yang tersembul dari celahan baju t ketat yangdipakai cikgu Nur.Aku membaringkan cikgu Nur diatas kerusi panjang.Aku dengan perlahan meraba-raba buah dada cikgu Nur yang ranum tu dan meramasnya denganlembut.Aku dah tak tahan aku terus menarik baju dan bra cikgu Nur .tersembullah dua bukit cikgu Nur di depan mataku.Cikgu Nur Cuma mendiamkan diri saja sambil berpaling muka kearah lain.Aku apa lagi terus meramas dan menghisap puting Cikgu Nur yang kemerahan itu.Buah dada cikgu Nur mula mengeras dan putingnya jugatersembul.Cikgu Nur mula mengeliat-mengeliatkan badan nya.Aku terus menyelak kain

Activity (158)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
1 hundred thousand reads
mieict liked this
Mohd Nazri Mazan liked this
Fatin Hamimi liked this
Mozabo Moza liked this
Mozabo Moza liked this
Niniey Nano liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->