Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
6Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
MALAM PERTAMA

MALAM PERTAMA

Ratings:

4.0

(2)
|Views: 1,666 |Likes:
Published by yusrijknk

More info:

Published by: yusrijknk on Aug 03, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as TXT, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

04/15/2013

pdf

text

original

 
Kisah Malam PertamaSeorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertamabersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada Seorangsahabatnya, Mohd. Jamil."Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Amat. "Kebiasaan yang seringkita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin.""Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" si Mohd. Jamil ingintahu. "Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan perempuan?.""Ha'ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas berkahwin?""Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam.""Ye ke? Apa yang kau dah buat?""Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukanhubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteriaku.""Wah, gila kau??!" Mohd. Jamil terperanjat."Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana.." jawabAmat dengan muka mencuka."Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?""Itulah masalahnya," Amat menjawab. "Dalan keadaan separuh sedar diamenjawab, 'Terima Kasih Bang, datang lagi ya'...!" Salah Pengertian di Malam Pertama Si Rahmat baru saja kawin dengan Siti. Tapi pada malam pertama merekatidak terus berhubungan intim, karena mereka letih tolong kemas dapur/kemah dll.Pada malam harinya mereka makan burger MacDonald bersama di dalam bilik. EmakRahmat pasang telinga dari balik pintu dan mendengar suara...Siti : "Bang, dah dipicit picit tak keluar-keluar. " (Sambil memicit sosMacDonald.) Rahmat : "Memanglah dah lubangnya kecik!" Siti : "Dahtu nak buat macam mana? Saya potong jelah hujungnya!"Emak Rahmat terus panik, terus buka pintu bilik dan berteriak, "Jangan!!! Jangan gunting anu anak aku!". 
 
Rahmat & Siti : **#@##^%&??!!! Drama Malam Pertama Sepasang pengantin, Ali dan Siti, akan melalui malam pertamanya. Setelah acara buka hadiah selesai, sepasang pengantin ini masuk bilik. Di bilik ada lagi hadiah dari kawan kawan mereka. Satu persatu kotak hadiah di buka, mendadak Siti tertawa happy. Apa pasal? Rupanya ada sepasang kasut untuk dia... dia nak cuba pakai, ternyata kasut tu sempit. dia terus memaksa, namun sia-sia. Ali yang melihat terus bertanya: Ali : "Kenapa, terlalu sempit?" Siti : "Iya bang, sakit ni..."Ali : "Saya masukkan perlahan-lahan ya?" Siti : "Baik bang, tapi jangan kuat kuat ya?"Suaminya membantu memakaikan kasut sempit itu di kaki isterinya dengan sedikit memaksa. Siti : "Bang, sakit bang... anunya terlalu sempit..."Ali : "Tahan sikit, saya cuba lagi ya?" Tanpa mereka sedari, orang tua mempelai perempuan, Mak Minah, pasang telinga di balik pintu kamar pengantin... rupanya ibu mempelai perempuan dah fikir lain... dia tidak tahan mendengar anak perempuanya yang mengalami
 
 kesulitan malam pertama, jadi sebagai ibu terpaksalah dia bagi sokongan dari balik pintu. Mak Minah: "Kenapa nak, susah masuknya?" Siti : "Iya maaak..."Ali : "Kecik sangat barangnya... " Mak Minah : "Coba sapu dengan air liur..." Ali : "Ok saya coba mak." Sitii : "Cepatlah bang, sapu dengan air liur..."Dengan tergesa-gesa pengantin lelaki menyapu seluruh permukaan kaki isterinya dengan air liur. Ali: " Cuba masuk lagi ya sayang???" Siti : "Iya bang..." Setelah dimasukkan kaki yang disapu liur tadi ternyata dengan mudah masuk. Ali : "Nah... masuk pun???" Sitii : "Iya... tapi..."Ali: "Kenapa, masih sakit ke?" Siti : "Iya, tapi taklah sakit macam tadi."Mak Minah: " Kan dah boleh masuk kan ? Sekarang tinggal kena goyang je."

Activity (6)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
Zela Shuji liked this
ni_syalove1498 liked this
tonysugiantotan liked this
sabray liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->