Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
31Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
TEMAN_KAKAK_KU_PUNYA_ANAK_

TEMAN_KAKAK_KU_PUNYA_ANAK_

Ratings:

2.0

(1)
|Views: 9,100 |Likes:
Published by The ThinLizards
Cerita ini hanyalah cerita rekaan saja,tentang kisah Teman Kakaknya punya Anak prerempuan yang di bawah Umur mengadakan hubungan Seks.Untuk Anak2 yang di bawah Umur tidak di benarkan membaca.
Cerita ini hanyalah cerita rekaan saja,tentang kisah Teman Kakaknya punya Anak prerempuan yang di bawah Umur mengadakan hubungan Seks.Untuk Anak2 yang di bawah Umur tidak di benarkan membaca.

More info:

Published by: The ThinLizards on Aug 05, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

05/11/2014

pdf

text

original

 
Kakak aku mempunyai teman wanita sekerja,yang tinggal hanya bersebelahan blok.Aku di blok 13,dan teman kakak ku di blok 12.Boleh kata setiap petang sebelum Kakakku pergi kekerja bersama temannya yang ku panggil kak bedah,Kakak ku akanmenghantar kedua dua anak nya ke rumah kak Bedah di blok sebelah,termasuk jua aku.Ketika itu umur ku baru menjangkau 17 tahun.Dan kak Bedah pula ada seorang anaklelaki dan seorang anak perempuan. Kedua2nya barulah menjangkau sekitar 13 tahunyang laki2 dan 15 tahun yang perempuan. Yang lelaki amanya Helmi,dan yangperempuan pula namanya Ana,tapi aku senang memanggil yanna saja. Aku di beri upahuntuk melihat2 anak2 mereka di rumah kak bedah,setiap harinya. Padamulanya,semuanya ok ok aje lah,tak de pun ingat apa apa. Seperti biasanya lah setiaphari aku ke rumah mereka,bermain2 bergurau2,maklum ajer lah,waktu itu perangaimasih anak2an,dah lumrah cara anak2 bermain main. Dan di suatu ketika itu, akudatang lambat sedikit ke rumah kak bedah,kerna membuat kerja2 sekolah di rumah.Selepas habis semua kerja2 sekolah ku,aku terus menuju ke rumah kak bedah.'Assalam'mualai'kkum w.w." sahut aku di depan pintu rumah kak bedah. "lalu di sambutsalam ku oleh anak lelaki kak bedah si helmi.dan membuka pintu sambil menjemput akumasuk. Setelah didalam rumah kelihatan anak saudaraku sedang bermain2 di hall,laluaku bertanyakan pada mereka "Mak dah gi kerja? Mereka menjawab dah tadi. Lalu akupun kedapur lah,saja nak kepo2. Bila aku ke dapur aku terfikir,mana kakak si helminih?tak nampak hari ini?Belum pulang dari sekolah ke? hati ku bertanya. Lantas aku puntak tanya pada adeknya si helmi,kemana si yanna.Dah pulang sekolah ke belum. Akutanya kapada anak2 saudaraku, korang dah makan ke belum? Mereka mengatakansudah,tadi emak kasi nasi.Itu lah jawapan dari mereka bertiga. Tiba2 mereka memohondariku,untuk bermain2 di luar,Aku jawab tak boleh..nanti Mak korang marah. Lalu sihelmi dan anak saudara aku ,merayu pada ku supaya di berikan kelonggaran bermain diluar. 'fikir punya fikir, aku pun tak sampai hati,aku memberikan mereka kebenaran buatsementara waktu saja,dan mereka harus pulang sebelum Mak mak mereka pulang, jamsebelas setengah. Dan mereka hanya boleh bermain main hanya di halaman luarrumah,di hall saja.Akhirnya mereka setuju dengan kelonggaran yang aku tetapkan.Di masa itu,aku hanya sendiri di dalam rumah kak bedah.Sambil menonton TV,danberbaring2 di ruang tamu.Tiba2 aku terdengar seperti suara orang yang bernafasdengkur."Aku pun terfikir lah'! ..suara siapa ae? Nak kata suara budak2 tadi..tak juga,sebab mereka semua dah bermain2 di luar. Aku pun memperlahankan suara Tv dankonsetrasi pada suara tadi. Dan kedengaran suara pernafasan tadi adalah suara yangdatang dari bawah katil kak bedah.kerana ingin tahu suara siapa yang ada di bawah katilkak bedah, Aku pun cuba lah menyelak kain cadar yang menutupi kaki katil,...rupa2nyaanak perempuan kak Bedah si Yanna,sedang sedap tidur. Mula2 tak de lah niat apa2terhadapnya,aku pun buat dono aje lah,tapi apabila terlihat kakangan peha nya,nafsuaku mula lah mengocak.Kote aku naik stim!!! Setan2 telah menguasai nafsu ku. Aku punpura2 berbaring2 di sebelah si Yanna, bersama2 di bawah katil. Tangan ku mulanakal.Jari2 ku mula memainkan peranan,meraba2 dari pangkal peha yanna dan sesekali jari2ku di sengajakan mengena tembam cipapnya. Mungkin dia belum sedar darilamunan mimpi tidurnya,Sesekali terdengar suara ngerang..hhmmm...mmmmm. Akuterus kan permainan ku terhadap Cipap nya yang betul2 punya menembam. SedangkanYanna masih lagi menyedapkan dirinya,merasakan nikmat dalam tidur.Matanya lagipejam dan belum sedar yang dirinya telah di perlakukan oleh ku. Dalam beberapasaat..kelihatan seluar dalam yang di pakai Yanna,tampak dah kebasahan,bila terkena jejari2 ku.Yanna seperti kegelisahan ,dan tak tentu arah..Tangan ku terus aje menjalar jalar ke bahagian tubuh dan dada nya,sambil meramas ramas kedua2 gunung Yanna,tanpa peduli lagi.Maklum lah budak baru nga naik,15 tahun.Cepatlah nafsunyateransang.Masa itu bau tengik anak dara dah macam tak terasa lagi. Buat aku janjidapat pam.(f..ck).Aku mengusap ngusap dadanya,lalu ke pusatnya dengan perlahan lahan,Sambilmengusap2 tangan ku main kan peranan membuka coli puteh yang di pakaiYanna.Setelah membuka colinya..aku menyonyot nyonyot puting teteknya yang masih

Activity (31)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
normanap liked this
normanap liked this
normanap liked this
normanap liked this
normanap liked this
normanap liked this
Mohd Shafa Azam liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->