Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
79Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
koleksi cerita lucu lucah

koleksi cerita lucu lucah

Ratings: (0)|Views: 31,088 |Likes:
Published by Shares_Together
koleksi cerita dan teka-teki lucu lucah lawak
koleksi cerita dan teka-teki lucu lucah lawak

More info:

Published by: Shares_Together on Sep 12, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/17/2013

pdf

text

original

 
Sang suami yang baru menikah merasa hairan melihat tingkah laku istrinya, yangpada malam pertama membuka jendela dan menatap ke langit melihat bintang-bintang.Dengan jengkel suaminya berkata..."Ada apa gerangan kau menatap langit di malam pertama kita ini?" Jawab sangistri,"Menurut ibu saya, malam ini akan menjadi malam terindah selama hidup saya. Jadisaya tak akan melewatkan sedetik pun keindahan malam ini, aku akan menatapnyasampai pagi."
Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami:Isteri : Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu?Suami : Kenapa?Isteri : Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila pulangkerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah mereka.Kenapa abang tak buat macam tu?Suami : Nak mampus... Mana abang kenal isteri dia?"
"Ani : "Mengapa engkau menulis surat dengan kertas berwarna Hijau Muda?"Ena : "Surat warna Hijau Muda itu bererti "Aku Cinta Padamu"Ani : "Kalau kertas itu bewarna Biru Muda apa ertinya?"Ena : "itu melambangkan Suasana Pilu"Ani : "Kalau kertasnya berwarna Merah?"
 
Ena : "Asmara Yang Membara"Ani : "Kalau kertasnya warna Putih?"Ena: "Suci, Bersih dan Jujur "Ani : "Kalau kertasnya Kuning?"Ena: "Melambangkan Hati Yang Gersang"Ani : "Kalau Merah Jambu?"Ena: "Sedang Jatuh Cinta"Ani : "Kalau kelabu?"Ena : "Melambangkan Hati Yang Sedang sedih"Ani : "Kalau kertasnya Hitam?"Ena : "Itu namanya kertas karbon.. bodoh! "
Seorang Nurse, Ratna menahan teksi. Sedang dalam perjalanan... Pemandu teksiiaitu Feddy asyik memerhati Nurse itu melalui cermin tengahnya..Merasakehairanan... Nurse itu bertanya..."Encik.. kenapa encik melihat saya begitu ??"Feddy tersenyum malu dan berkata..." Sebenarnya... saya selalu berfantasi....maaf ya... saya sangat ingin menciumseorang Nurse...""Oh begitu!! tak der masalah... encik boleh mencium saya.. kalau itu memangmemberikan ketenangan buat encik... tapi saya ada syarat iaitu encik mesti masihsingle" kata Nurse...Feddy gembira dan berkata..."iya...iya, saya masih single".
 
Kemudian teksi itu diberhentikan di jalan sepi... Feddy terus mencium nurse ituselama 10 minit... kemudian mereka pun meneruskan perjalanan kembali. Tapi feddy menangis teresak-esak sambil berkata..."Maafkan saya cik... saya merasa bersalah... sebenarnya saya sudah berkahwin".Mendengar penerangan itu Ratna tersenyum bijak dan berkata..."Sudahlah encik... tidak ada apa-apa yang perlu di bimbangkan... Saya jugabersalah. Saya juga bukanlah seorang Nurse... saya adalah seorang Mak Nyah yangkebetulan dalam perjalanan menuju ke pesta pakaian beragam"
Kisah ini adalah kisah benar yang berlaku dalam hidupku beberapa tahun yang lalu.Kisah tragis yang membawa aku ke kotaraya ini. Aku mengenali Farhana sejak kecillagi, kami berjiran. Rumahnya hanya selang 3 rumah dari rumahku. Dialah rakansepermainanku, dialah temanku ke sekolah. Walaupun usia ku 3 tahun lebih tuadarinya, tidak menghalang untuk kami sama-sama mengulangkaji pelajaran. Kalautidak di rumahku, pasti di rumahnya. Ayah dan ibu kami tidak pernah menghalanghubungan kami.Hubungan kami sejak kecil berlarutan hingga dewasa. Semakin lama kami semakinakrab, akhirnya aku akur yang sebenarnya aku sangat menyintai dia. Farhana, akuterlalu menyintaimu!". Hanya itu yang bermain difikiranku setiap hari. Pada suatuhari dihari lahirnya, aku telah menghadiahkannya sebuah kek yang ku buat sendirikhas untuknya. Dia sangat terharu dengan pemberianku yang sungguh istimewaitu. Aku telah berterus-terang dengannya mengenai perasaan cintaku padanya danhasratku untuk! melamarnya. Ternyata aku tidak bertepuk sebelah tangan. Dia jugasangat menyintaiku. Kami telah sepakat untuk membina mahligai bahagia bersama.Hasrat murniku telah ku suarakan kepada bonda tercinta; "Ibu, Syah nak tanya sikitboleh tak?". Aku memulakan bicara, sebaik saja selesai menikmati makan malam."Apa dia sayang?".Balas ibuku lembut. "Syah rasa.........Syah nak kawin la bu........",dengan perlahan aku suarakan apa yang terpendam. Aku hanya tunduk menantireaksi ibu. "Betul ke ni Syah? Gadis bertuah mana yang jadi pilihan Syah tu?". Aku jadi lebih serba-salah. Perlukah aku berterus-terang sekarang? Ah, aku mestimencuba. "Syah nak kawin dengan Farhana." Aku semakin pasrah, apa nak jadi- jadilah.

Activity (79)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 thousand reads
1 hundred reads
Amirul Aqbar liked this
Syawal Saidi liked this
Fatihah Rapaie liked this
Mohd Faiz added this note
5yeqe
Nor Azam liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->