Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
71Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
teka teki lucah tapi bukan lucah

teka teki lucah tapi bukan lucah

Ratings: (0)|Views: 19,297 |Likes:
Published by Shares_Together
koleksi cerita dan teka-teki lucu lucah lawak
koleksi cerita dan teka-teki lucu lucah lawak

More info:

Published by: Shares_Together on Sep 12, 2009
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/28/2013

pdf

text

original

 
Teka Teki lucah tapi bukan lucah
1) isap2 .. nanti dia keluar benda putih2) bila berjalan .. dia naik .. bila air abis , dia berhenti3) ada lubang , nanti dia kuar air ...4) antara lubang dengan batang yg mna bagos ? Jawapan :1) isap rokok laa2) meter kereta turun bila abis minyak3) air paip laa ..4) batang laa ... sebab , kalu org curi barang2 ... kite guna batangpenyapu ...lubang tak dak enffec ..... ahakz2
nenek yang sangap....
Seorang datuk dan cucunya sedang berjalan-jalan. Kerana hari panasmereka beristirahat di bawah pohon yang di depannya ada kolam ikan. Sicucu nie memang suka menanyakan berbagai soalan kepada datuk."Tok, adakah atok akan memberi saya duit RM100, bila saya berhasilmenegakkan seekor cacing tegak lurus di atas tanah?" Si datuk tak percaya.Fikirnya mana boleh. Kata datuk: "Ok, kalau berjaya, besok atok kasi kamuRM100." Si cucu lantas mencari cacing di pinggir kolam. Terjumpa seekor.Dibawanya cacing tersebut ke depan datuknya. Lalu si cucu mengambil hair-spray dari poket baju. Si cacing yang malang disprey beberapa kali, lantasmati keras. Dengan mudah si cucu menegakkan cacing tegak lurus di atastanah. Si atok kagum, cucunya memang bijak. Sampai di rumah berceritalahsi cucu tentang janji datuk pada neneknya. Si nenek mendengar penuhkagum. Leka bercerita si cucu pun tertidur. Pagi esoknya si nenek mencaricucunya sambil membawa duit RM200."RM100 dari atok, dan RM100 lagi dari nenek untuk idea yang bagus." katasang nenek. Si cucu melopong tak paham.
 
telurnya mana..
 JAMAL ke kedai untuk membeli telur yang dipesan ibunya. Ketika berdiri ditepi jalan, dua buah kereta tiba-tiba berlanggar di hadapannya. Dia terkejutdan kaku di situ sehingga polis dan ambulans tiba. Setelah mangsadikeluarkan, Jamal berlari pulang dan terlupa membeli telur. Jamal dengan penuh minat menceritakan kemalangan itu pada ibunya."Dahsyat bu, kakinya tercabut dan terpelanting ke seberang jalan. Tangannya pulak putus, kepala pecah, perut terburai... Tiba-tiba ibunyamencelah, "Telurnya mana?" Jamal menjawab, "Err.... Mal tak tau pulak kemana tercampaknya.
palsu
Seorang wanita telah mengajak teman lelakinya ke rumahnya supaya dapatberdua-duaan di malam minggu. Jadi teman lelakinya bersetuju. Tau-tausajalah apa yang dia orang buat di malam minggu tu berdua-duaan di dalambilik wanita tu..... kira malam minggu tu milik dia oranglah. Selepas selesaimelakukan adengan yang dicensoredkan, si lelaki ni pun berehat sambilmengambil rokoknya tapi mancis takder.Bertanyalah si lelaki ni kepada teman wanitanya; "Darling! ada mancis tak?".Ada kat dalam laci sebelah katil tu", jawab si wanita tu. Masa buka lacitu,terpandanglah si lelaki tu sebuah potret lelaki di dalam laci tu.Bertanyalah si lelaki tu pada teman wanitanya; "Gambar siapa ni yang?Gambar suami sayang ker? "Bukan" jawab si wanita tu. "Kalau bukangambar suami sayang, gambar tunang sayang ker?", "Bukan jugak" jawabwanita tu lagi. "Kalau bukan jugak, habis gambar ni gambar siapa?" tanyasilelaki tu untuk mendapat penjelasan lanjut "Yanggg! Gambar tu adalahgambar saya sebelum saya menjalani pembedahan jantina" jawab si wanitatu dengan penuh manja.AAAaaaawwWW?
 
 jujur..
sepasang suami isteri yang sudah mendirikan rumah tangga sedangmeraikan ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 45...( dah kerepotla)......sedang mereka makan dan berbual secara romantik... suaminyaterlintas hendak bertanya kepada isterinya tentang kesetiaannyaterhadapanya.....suami: sayang,.... boleh abg tahu satu perkara tak...isteri: apa dia abgku sayang.....suami: abg nak sayang jawab secara jujur kepada abg..... sepanjang kitaberkahwin selama 45 tahun nie ..... sayang pernah tak curang terhadapabg.......si isteri terkejut dan mendiamkan diri...... dengan perlahan si isteri mulamemulakan bicara...isteri: wahai abg kesayanganku..... disebabkan kau hendak jawapansejujurnya maka aku mengaku bahawa aku pernah curang kepadamusebanyak tiga kali...... dan itu semua aku lakukan sebab aku terlampausayang kepadamu......si suami terkejut dan terkedu tanpa menuturkan sepatah kata..... dandengan perlahan dia mula berbicara...

Activity (71)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
Robingah Marsidi liked this
Ariff Abdullah liked this
Shahrul Amry added this note
stylee
Afif Wahid liked this
tarabassg liked this
Rizal Dahlan liked this
Norman Fuad liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->