Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
109Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Cikgu Syikin

Cikgu Syikin

Ratings: (0)|Views: 23,721 |Likes:
Published by Shazman

More info:

Published by: Shazman on Feb 22, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

07/30/2013

pdf

text

original

 
Cikgu Norasyikin
Hasil Nukilan: warmachinePeristiwa ni berlaku baru baru ni aje masa aku tengah belajar Form 6 disebuah negeri di Semenanjung Malaysia. Aku harap cerita aku dapat lemenghiburkan korang semua. Ini kisah pasal Cikgu yang cute miut dengan aku.Aku memang dah lama dok ushar Cikgu Syikin sejak dia mula mengajar katsekolah aku lagi.Setiap kali aku melancap aku terbayang bayang aku dengan Cikgu Syikin. CikguSyikin ni ajar BM di kelas aku. Aku memang tak tahan dengan body dia yangmengiurkan. Potodengan badan seksi habis. Tetek selambak besar. Bila diaberjalan je, bergoyang goyang kiri kanan. Punggung toksah cakap le. Besar cambumper Satria. Time dia mengajar je mesti konek aku stim dok tengok dia. Apataknya, mata aku asyik kat tetek dia aje. Cikgu takde le tua sangat. Umur dia32 tahun. Asal Johor. Anak tiga. Dia stay kat negeri aku baru tiga bulan.Suami masih lagi kat Johor dengan anak anak dia. Dia tinggal sorang kat rumahsewa.Aku pulak memang jenis suka baik dengan Cikgu ape lagi Cikgu comel cam CikguSyikin. Aku syok dengan Cikgu Syikin, dia tu peramah tambah lagi open minded.Boleh citer aper sajer dengan dier. Dapat gak aku jadi dia punya muridkesayadengan dia.Nak dijadikan cerita, time balik sekolah tu hujan lebat gile. Member aku plakdah ponteng. Tak dapat aku tumpang kereta member aku. Camna nih, hujan lebatgile ni. Takkan takde orang aku boleh tumpang."Hey Man, awak tak balik lagi? Mana member awak tu?""Dia dah blah Cikgu, sorang la saya ni.""Jom la tumpang saya dulu, nanti lepas hujan saya hantar awak balik, ok?"Camna ni...? Rumah aku dengan rumah dia memang jauh berbeza. Bukan duduk satutaman perumahan pun. Tiba tiba jantung aku berdebar teringat yang dia nitinggal sorang. Memikirkan ader peluang untuk aku bersama Cikgu Syikin berduasahaja sudah cukup untuk merangsangkan nafsu aku. Ini mesti satu peluangkeemasan nih, untung untung boleh aku rasa pantat dia hari ni."Baiklah, saya ikut Cikgu."Cikgu Syikin tersenyum panjang bila aku bagi jawapan positif. Aku terlihatbetisnya yang putih melepak masa dia singkap kain nak masuk kereta. Mata akumemang tak lepas dari memerhati dia. Kena pulak hari tu dia pakai kebayaketat. Apa lagi, gunung dua buah tu memang tersembul le. Bergoyang takyahcakap le. Jalan plak berlenggang. Memang medengancam betul."Hei, tengok apa tu? Nakal betul awak ni Man." Aku tesenyum malu. KeretaCikgu Syikin meluncur laju membelah hujan. Masa perjalanan tu aku tanya macammacam kat dia. Kami berborak mesra betul. Dia layan semua pertanyaan aku.Tetiba je soalan cepu mas keluar. "Cikgu boleh tahan ke camni?""Maksud Man, tahan camna tu?""Alah, suami dengan anak-anak Cikgu kan jauh. Tak rindu dengan diorang ker?"
 
"Apa nak buat Man. Terpaksa, lagi pun diorang akan berpindah kat sini dalammasa tiga bulan lagi. Tahan je la. Dulu tidur berdua, sekarang sorang...sunyi jugak."Berderau darah aku aku bila Cikgu Syikin cakap camtu. Ini boleh ambik peluangnih. Ah, apa hal pun aku nak juga rasa pantat dia hari ni. Mana tahan tengokbarang dia je. Nak jugak pegang. Nak rasa."Peluk bantal panjang je la..."Kami pun sampai ke destinasi. Aku terus keluar dan mengiringi Cikgu Syikinmasuk ke rumah teres satu tingkat miliknya. Dalam rumah dia, Cikgu Syikinbuat air oren untuk aku dan duduk bertentangan dengan aku sambil kami berduasambung berborak. Mata aku tak tahan dok memerhati tetek dia. Agaknya dia ponperasan aku dok perhati tetek dia tapi dia tak kata aper pon, malah macam diabiar je ape yang aku nak tengok. Tiba tiba dia bangun dari kerusi dia."Man duduk dulu ye, Cikgu nak masuk bilik jap.""Oklah."Cikgu Syikin jalan berlenggang masuk ke biliknya. Mata aku tuju pada bontotdia pulak, memerhati ayunan punggung gebu dia sambil dia membelakangi aku.Mmmm... bontot pun best jugak Cikgu nih. Berseoradengan, aku pulak mengelamunsorang kat ruang tamu macam tak caya aku berada kat dalam rumah Cikgu Syikin.Lamer jugak aku tunggu hujan tapi dalam hati nakal aku, harapan janganlahberhenti, boleh aku lepak lama kat rumah Cikgu Syikin. Habis segelas air orenaku teguk, aku pun bangun nak pergi tandas. Masa aku lalu bilik tidor dia akutengok pintu bilik Cikgu Syikin terbukak sikit. Aku pon mengintai kedalam kotkot boleh ternampak aper dia tengah dok buat. Mak aihh, first time aku tengokpompuan bogel secara live. Dia tengah dok lap badan dia lepas mandi. TetekCikgu Syikin memang besar, segar bugar, berbuai buai. Punggung pulak bulatdan licin. Dia mengelap celah kangkangnya sambil main dengan jari. Tiba tibaCikgu Syikin terpandang aku. Aku jadi panik kejap takut dia nak marah aku."Eh, Man ingat sapa tadi. Masuklah."Bila dia ajak aku cam tu aku pun perlahan lahan menghampiri Cikgu Syikin yangmasih bertelanjang bulat. Memang ini hari aku. Hari aku dapat pantat CikguShikin yang aku idam idamkan. Mata aku tak kelip dok asyik menikmatipemandadengan indah memberahikan ini. Dia cuma berdiri kat situ berbogel,senyum mekar kat bibir merah dia, tanpa cuba nak menutup body dia yang montoktu dengan tuala kat tangan dia ke ape. Bila aku dah dekat dengan dia, diapegang tangan aku dan meletakkan ke atas teteknya."Cikgu tahu Man selalu suka tengok tetek Cikgu kan? Hah, sekarang Cikgu bagiMan main tetek Cikgu pulak, pegang lah puas-puas."Aku macam tak caya je. Fantasi aku kini menjadi kenyataan. Aku pun apa lagi,pulunlah. Aku terus cekup kedua-dua tetek Cikgu Syikin yang besar lalumeramas-ramas, menguli-uli tetek Cikgu BM ku semahu-mahu aku. Fuh best betul.Penuh cekup tangan aku. Semakin aku meramas semakin membengkak. Tetek aweksekolah aku pon tak sehebat tetek Cikgu Syikin. Aku syok habis. Cikgu Syikinsenyum manja jer tengok aku kerjekan tetek dia.
 
"Man suke tak main tetek Cikgu? Emmm... Cikgu suke la..."Lama aku perah susu Cikgu Syikin, lepas aku main-main dengan tetek CikguSyikin aku hisap putingnya dengan rakus sekali. Mmmmm... sedap. Puting diakecik tegang. Aku nyonyot-nyonyot puting susu dia satu persatu sambilmengurut tetek dia lagi. Hujan masih mencurah curah. Aku masih lagi pakaibaju seragam sekolah. Aku stop kejap. Bukak baju aku pastu sambung menetek.Cikgu Syikin membelai-belai rambutku sambil dia merenung wajahku yang melekappada tetek dia. Aku tengok dia syok aje aku hisap tetek dia. Tengah dok asyikmenyusu, dia suruh aku stop. Pastu dia bukak dan londeh seluar aku."You tak pakai seluar dalam Man? Patutlah asyik tersembul daripada tadi." Akusenyum aje, rupe nye Cikgu Syikin pon dok ushar batang aku dari tadi. Nah tudia, batang aku 7.4 inci tersembul kat depan muka dia.Cikgu Syikin pegang konek aku dengan jari jemari dia yang lembut sambilmelurut lurut batang aku. Oooooow bestnye tangan pompuan ni main batang aku.Aku biarkan dia mengusap-usap menarik narik batang konek aku. Perlahan-lahandia main dengan batang konek aku yang keras berdenyut-denyut tu, pastudicium-cium sayang kepala knoek aku kemudian dikulum sedalam-dalamnya. Akudapat rasa kepala konek aku dah sampai ke dalam tekak dia dengan hidung diatu kat bulu kote aku. Seluruh batang jantan aku dalam mulut Cikgu Syikin. Akudah tak boleh nak bayangkan camna nikmat sekali bila konek aku kena kulumCikgu Syikin. Best nyer! Tak sangke betul hebatnye Cikgu BM nih hisap kote.Dia jilat habis setiap inci batang aku dengan telur aku sekali. Pastu diakulum lagi. Sambil dia mengulum konek aku, aku dapat rasakan lidah dia jugamain peranan mengosok-gosok bawah kepala konek aku. Mata aku terbeliakmenahan nikmat bergelora. Ooowwww sedap betul. Lama gak dia menjilat,menghisap dan mengulum batang konek aku. Rasa macam tak tahan kesedapannye.Aku syok betul. Aku baring je atas katil menikmati mulut, lidah dan bibirCikgu Syikin bermain-main dengan batang aku sepuasnya sambil aku mengusap-usap rambut dia. Pastu aku bangunkan dia dan mula start french kiss mulut diadengan penuh berahi.Nafas aku dengan dia dah takleh kontrol. Aku dah ghairah giler dah. Tanganaku tak diam daim meraba raba seluruh tubuh bogel dia, mengosok belakang dia,meramas ramas daging pongong dia, pastu merayap ke cipapnya yang tembam tu.Aku gosok gosok seluruh bibir pantatnya. Emm basah betul. Aku dapat rasakanair lekit dia makin banyak, dengan jari jari aku pon basah dek air dia yangmeleleh tu. Batang keras aku pulak menunjal-nunjal ke perut dia. Dia akupeluk semahu mahunya. Tak lekang french kissing dia. Cikgu Syikin cam lemasdalam rangkulan aku. Pastu aku baringkan badan dia atas katil dia. Akukangkang kaki dia luas luas dan semerbak bau pantat menerjah ke lubang idungaku. Aku terus menghumban muka aku ke pantatnya. Mulut dan lidah aku mencaripermata dia. Kelentit dia aku jilat dan gigit semahunya. Rasa geli dah hilangplak lantaran nafsu dah sampai kat kepala."Uhhh, ahhh, uuuhh, Maaann... jilat lagi Man...uhhhh... sedapnyeeerr..."Memang sedap. Aku jilat dan sedut biji kelintit dia dengan gelojoh sekali.Serangan mulut dan lidah aku tertumpu pada bijik kelintit dia. Tak henti-henti aku menyerang pantat dia. Aku semakin teransang bila punggung CikguSyikin mula mengayak, mengulat dek keenakan bijik dia kene sedut. Aku menjadisyok dapat buat dia macam tu, aku pertingkatkan serangan aku, makin rakus akujilat dan sedut permata berahi dia.

Activity (109)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
mieict liked this
Nieyfa Risya liked this
mieict liked this
Mohd Nazri Mazan liked this
Mohd Nazri Mazan liked this
Mozabo Moza liked this
Mozabo Moza liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->