Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
89Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
KENA ROGOL Oleh Boboy

KENA ROGOL Oleh Boboy

Ratings: (0)|Views: 12,981 |Likes:
Published by Shazman

More info:

Published by: Shazman on Mar 03, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/16/2013

pdf

text

original

 
KENA ROGOL
olehboboyAku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dengan kawankawan suami aku. Aku nie baru dua tahun berkawin dengan suami aku ataspilihan sendiri, tapi takda anak lagi masa tu. Entah macamana masa hariulangtahun perkawinan aku yang pertama kami diraikan dalam satu majlissederhana oleh kawan pejabat suami aku. Kawan kawan suami aku pulak adayang bujang dan ada yang dah kawin. Aku nie pulak dikategori dalam wanitayang ada rupa dan bodylah, walau tak secantik ratu dunia tapi kalau lelakitengok mesti menoleh 2 kali, bukan perasan tapi kenyataan kerana aku selalumendapat pujian dari kawan-kawan suami aku sebab itu aku tahu malah adayang berani ajak bergurau cara lucah dengan aku, tambah lagi kami laki biniopen minded dan taklah terlalu kolot sangat, setakat nak ucap konek,batang, puki dan cipap tu biasalah terpacul dari mulut aku, tapi aku nisetakat berani cakap je, kalau ada yang cuba-cuba nak peluk aku atau ambilkesempatan aku melawan juga. Bagi aku, cipap aku tu hanya untuk lelakibernama suami. So malam tu aku memilih untuk pakai baju yang seksisikitlah... top nipis dengan tali halus dan leher lebar menampakkan pangkaltetek aku yang gebu dan padat ni, skirt pendek sampai pangkal peha... warnahitam lagi... lepas tu aku biarkan rambut aku yang paras bahu nimengerbang... dengan make up yang simple nampaklah keayuan semulajadi akuwalaupun dah bersuami tapi disebabkan kami jarang dapat bersama keranasuami selalu keluar negara kerana tugasnya, jadi kira bontot dan tetek akunie taklah jatuh sangat sebab tak selalu ditenyeh laki tapi aku tetapbahagia dengannya.Jadi sampai saja kami ke rumah kawan yang oranganise majlis tu, akubersalam dengan kawan kawan suami tapi aku heran sikit sebab aku perasantiada wanita lain selain aku, bila aku tanya, mereka kata isteri masing-masing tak free, kena jaga anak demamlah, ada yang kata gf takdalah, so akutak kisahlah memandangkan majlis ni aku hadiri bersama suami untuk meraikanhari ulangtahun perkahwinan kami, so acara makan dan potong kek punbermula. Aku tak sangka mereka hidangkan minuman keras... bebotol botol akulihat bersusun atas meja dan dalam cooler.Untuk pengetahuan korang, suami aku ni muallaf, india masuk islam dan mostof his friend indialah... tapi aku tak kisah... cinta punya fasal. So malamtu laki aku pun mabuk jugalah termasuk juga aku... kononnya tak mahu minumtapi setelah dipaksa kawan kawan suami dan demi menjaga hati mereka dansuami [nanti dikata aku tak sporting pula] so aku pun minum jugak bendatu... aku ingat cognac ke... ntah apalah aku tak tahu... yang aku tahubanyak botol minuman keras kat atas meja tu dah kosong... kawan laki aku tuadalah dalam 8 orang...Lebih kurang pukul 11 malam aku rasa aku dah mula mabuk sebab rasa highsemacam dan aku rasa nak gelak aje... aku minum tak banyak... rasanya 2gelas je kott tapi disebabkan tak biasa minum jadi cepatlah aku ni mabuk,manakala laki aku pula aku tengok dah terlentok kat kerusi sambil tengokcerita apa ntah [video blue kalau tak silap] so salah sorang kawan laki akutu... Nathan kalau tak silap aku, tanya aku nak baring ke? Aku kata takpa,biar aku duduk sebelah laki aku... so aku pun duduk...Sebab kepala pon dah berpusing entah macamana aku hampir terjatuh betul-betul depan Nathan, secara sepontan Nathan menarik tangan aku langsungtertarik tali baju aku yang halus tu... dahlah putus tali baju tu sebelah,so terlondehlah sikit dan menampakkan terus tetek aku yang sebelah tu...agaknya si Nathan tu stim tengok tetek aku yang terlambak keluar, maklumlahaku rasa malam tu semua orang mabuk, so aku kata takapalah sambil menarikbaju tu untuk cover tetek aku yang terdedah tapi si Nathan insist naktolong aku... aku rasa dia sengaja ambil kesempatan untuk memeluk aku, soaku tepis tangannya, sayangnya dia makin berahi pula bila aku cuba melawan.
 
Di masa yang sama kawan kawannya yang lain tergelak melihat kelakuannya danmenggalakkan Nathan supaya memeluk aku sekali lagi. Aku minta pertolongandari suami tapi dia dah terlalu mabuk, malah dah tertidur pun di kerusi tu[aku tahu dia minum dari awal majlis tadi lebih kurang kul 7 mlm, dia minumtak henti-henti, agaknya dia lepas gian kott sebab sejak kawin dia takminum lagi arak] bila tiada jawapan dari suami, aku bergegas lari dan cubamasuk ke bilik tapi kawan kawannya yang lain mengepung aku keliling. Akumenjerit tapi siapalah nak dengar sebab suara radio membatasi jeritanaku... dalam hati aku dapat rasa sesuatu yang buruk pasti berlaku... laluaku merayu kepada mereka supaya jangan mengapakan aku dan mengingatkanmereka bahawa suami ku adalah kawan mereka tapi dek kerana terlalu mabukmereka tidak mengendahkan rayuan aku...Nathan terus memeluk aku dari belakang manakala 2-3 orang kawannya yanglain menangkap kaki dan memegang tangan aku... lalu mereka baringkan akukat atas lantai ruang tamu yang berkapet tebal tu... sakit juga kepala akuterhentak kat lantai... mereka terus memegang tangan aku kiri dan kananserta kedua kaki aku... mereka kangkangkan kaki aku seluas luasnya...Nathan pula terus bertindak ganas ke atas aku. Dia datang melutut sebelahaku dan dengan mata terbeliaknya melihat keadaan aku yang lemah dan takterdaya melawan, mula menyentap pakaian aku. Blouse seksi direntap hinggakoyak rabak dan terlucut dari badan aku, maka kedua dua buah dada aku yangmenggunung di dada aku terdedah untuk tontonan Nathan dan kawan kawannya.Tetek aku berbuai buai dek aku meronta cuba melepaskan diri dari cengkamanmereka. Aku menjerit tapi seorang dari mereka terus menekup mulut akudengan tuala... aku jadi makin sesak nafas... Aku dapat rasakan Nathan mulamenanggalkan skirt aku pula dan dilondehkan dengan kasar. Selepas skirthitam aku dicampakkan entah kemana, aku dapat rasakan seluar dalam aku yangnipis ditarik dan direntap Nathan hingga terkoyak dari badan aku...Aku mula meronta ronta dan menangis dalam keadaan aku yang terbogel dihadapan lelaki lelaki yang bernama kawan suami ku. Aku rasa tangan tangankasar mereka mula meraba raba dan meramas ramas tubuh badan aku yangtelanjang bulat dari setiap sudut. Mereka mengambil peluang untuk menerokasetiap inci tubuh badan aku yang terdedah. Tetek aku yang berbuai buaimenjadi sasaran mereka... mereka meramas, uli dan mengurut urut kedua tetekaku dengan rakus sekali. Puting aku juga tak terlepas dari dikerjakan olehmereka. Puting aku kene tarik, kene cubit dan digentel gentel semahumereka. Aku meronta tapi tidak berdaya sebab 4 orang dari mereka memegangaku. Kemudian aku dengar mereka bersorak memanggil Nathan... Nathan...Nathan... aku lihat Nathan mula terseyum sambil memandang tubuh aku yangterlantar berbogel tanpa seurat benangpun. Dalam hati aku tahu apa yangmereka akan lakukan keatas diri aku yang lemah...Walaupun aku seorang melawan 8 orang lelaki, aku masih tak putus asa dancuba meronta dan menjerit, sayangnya mulut aku tersumbat kain dan anggotabadan aku dipegang kejab oleh mereka. Seketika kemudian aku rasa cipap akupanas dan basah... aku cuba juga bangun dan aku dapat lihat Nathan dalamkeadaan merangkak di celah kangkang aku dan sedang menjamah cipap akudengan rakus sekali. Aku mengeluh merasakan Nathan mencium cium bibir cipapaku, lidahnya menjilat jilat lurah pantat aku, biji kelintit aku disedutsedut dengan kuat, manakala kawannya yang 2 lagi sedang membuka pakaianmereka masing-masing... mereka menampakkan batang konek mereka yangsemuanya sedang tegang dan kerasss... aku makin takutt... aku menangis tapitangisan aku sedikitpun tidak mereka hiraukan malah mereka terus mengusapkonek masing-masing supaya ketegangannya berterusan.Mereka ketawa and menyorak Nathan, menggalakan lelaki berbadan sasa itumengerjakan cipap aku dengan mulutnya. Dalam keadaan aku yang tak dapat nakmelawan, Nathan menjamah seluruh cipap aku dengan gelojohnya. Habis seluruhpermukaan cipap aku basah dengan air liurnya. Biji kelintit aku tak sudah
 
sudah disedut, dijilat dan digigit, membuat aku menggeliat ngeliat,merengek kegelian. Reaksi aku sebegini membuat mereka semakin berani danNathan pon terus menjilat dan menyedut biji aku lagi. Mahu tak mahu, akudapat rasakan perbuatannya tu mula mendatangkan perasaan keghairahan. Akucuba melawan perasaan tu tapi lidah dan bibir Nathan yang sentiasamenyerang cipap aku membuat aku semakin lemah. Aku pasti Nathan dapat rasaair aku yang mula mengembun di celah kelopak bibir cipapku. Aku pastiNathan menyedari kejayaan perbuatannya memberahikan aku. Aku semakintewas...Kemudian aku dapat rasakan suatu kelapangan di celah kangkang aku. RupanyaNathan telah bangun dan mula merapatkan perut boroinya ke perut aku. Akudapat lihat dia memegang pangkal batang koneknya yang, aduh begitu besar,menghunusnya kepada celah kangkang aku lalu mengesel gesel kepala koneknyadi celah bibir cipap aku yang sudah basah dengan air liurnya. Tak kurangjuga air aku yang sudah terbit dek perbuatan Nathan menjilat dan mengisapkelintit aku. Aku menjadi semakin panik.Aku tak dapat berbuat apa melainkan melihat Nathan mencecah kepala koneknyayang mengembang ghairah itu di celah bibir cipap aku. Aku takut dengan apayang pasti akan berlaku padaku tapi aku tak kuasa nak berbuat apa. Nathanmenjeling kepada ku, senyuman di bibirnya tanda kuasanya untuk berbuat apasaja terhadapku. Sudah pasti aku akan dirogolnya sepuasnya.Dengan tiba tiba dia menyumbat batang koneknya yang besar hitam tu ke dalamlubang cipap aku...aku menjerit. Terasa sakit sangat kerana dia merodokdengan rakus sekali... aku mengerang dan merenget bila batang yang besarlagi keras itu ditikam habis habis sampai ke pangkal. Tersentak akudibuatnya kerana koneknya lebih besar dan panjang berbanding dengan suamiaku... Nathan terus fuck aku semahu mahunya. Batang koneknya menikam nikamcipap aku dengan laju. Lubang cipap aku terasa macam nak koyak dirodok olehbatang konek besar Nathan. Aku mengerang. Aku menangis. Lubang cipap akuterus dikejekan dengan buas.Tak henti henti Nathan memuji cipap aku ketat dan sedap serta sebagainyasambil menghayun batang koneknya keluar masuk, keluar masuk dengan penuhkeghairahan. Aku terus menjadi lemah tak bermaya. Lubang cipapku terasapadat dengan batang lelaki yang bukan suamiku. Terasa sungguh batang kerasNathan meluncur keluar masuk cipap aku yang jarang digunakan suamiku. Kawankawannya yang lain juga tak sabar nak menjolok sama... nak rasa lubangcipap aku yang ketat, ada yang terus menghisap dan menyonyot puting tetekaku... tubuh badan aku yang bogel digomol mereka bergilir-gilir... habisaku kene raba dan diramas, dalam masa yang sama Nathan terus menerusmenusuk batang koneknya kedalam cipap aku selaju dan sekuat hatinya...Berdecap-decap jugaklah bunyi air cipap aku tu memenuhi ruang tamu rumah tubila Nathan fuck aku dengan buas, tambah pula dengan ketawa mereka dansuara keluhan ku kene rogol. Walaupun aku tahu aku dirogol mereka tapikerana mabuk, aku juga tak dapat elak dari rasa stim dan sedap dilakukanbegitu. Aku semakin tewas dalam arus keghairahan seks yang mereka paksakeatasku. Aku tak dapat nak nafikan memang sedap kene fuck, walaupun lelakiyang fuck aku bukan suamiku. Aku mula merasa keseronokan seks yang jarangjarang diberikan suamiku. Pikiran aku menjadi semakin kabur. Aku dah takpeduli lagi. Terasa kenikmatan seks semakin memuncak dalam diriku.Terangsang habis aku dibuat Nathan dengan batang kerasnya memenuhi lubangcipap aku.Lama-kelamaan rontaan aku menjadi makin lemah... malah aku membiarkanmereka melakukan apa saja ke atas tubuh badan aku yang terlanjang bulat...aku menyerah diri kepada dayungan batang konek yang membawa aku semakinhampir kepada puncak kenikmatan. Lubang cipap aku semakin berair, terasa

Activity (89)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
mieict liked this
Mozabo Moza liked this
batraz79 liked this
batraz79 liked this
Syed Muhamad liked this
Oxy Contin liked this
Hadi Rozita liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->