Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
6Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Bahaya Nafsu Lelaki

Bahaya Nafsu Lelaki

Ratings: (0)|Views: 461 |Likes:
Published by Tengkunazirul Kamal

More info:

Published by: Tengkunazirul Kamal on Jun 08, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOCX, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

11/06/2010

pdf

text

original

 
Bahaya Nafsu Lelaki
 Ada seorang menghantar kepada saya email ini yang mana saya merasakan artikel yang disertakannyaagakmemeranjatkan tetapi mempunyai banyak kebenaran serta dapat memberikan kaum wanita perspektif sebenar luahanseorang lelaki biasa di Malaysia.Maka setelah membuat sedikit pemotongan (terpaksa delete kerana bahasanya agak keterlaluan)kepada isi kandunganemail dan artikel yang dihantar ini, disertakannya sebagai satu pendedahan tergempar kepada parawanita.Bahaya Nafsu lelaki( Kandungan ini akan memaparkan satu petikan artikel yang dihantar melalui email kepada saya olehseorang pemuda)Komentar Saya Ada seorang menghantar kepada saya email ini yang mana saya merasakan artikel yang disertakannyaagakmemeranjatkan tetapi mempunyai banyak kebenaran serta dapat memberikan kaum wanita perspektif sebenar luahanseorang lelaki biasa di Malaysia.Inilah sebabkan saya menyatakan semakin ramai orang yang sudah menjadikan duit dan seks sebagaituhan di ketikaini. Anda boleh melihat statistik web skim cepat kaya, sungguh ramai yang menyertainya walaupun ia terlalukarut untukdipercayai.Ketika saya bertemu dengan penerbit TV 9, saya bertanya apakah tajuk rancangan Halaqah yangbiasanya mendapatrating tinggi. Maka dijawabnya "apabila tajuk berkenaan harta Pusaka".Minat kepada tajuk harta pusaka ini menunjukkan betapa ghairahnya umat Islam tentang harta mudah(free) dan cepatkaya tanpa usaha. Benar ia memang halal, tetapi secara ringkas menunjukkan kecenderungan seriusdan minatmeningkat apabila berkisar tentang harta. Risau saya meningkat bila memikirkan bagaimana duniasemakin mengikatminat kita hari ini, jika kecintaan kepada harta dilayan dengan perhatian yang cukup menggunung,pastinya ia akanmenakluki seluruh jiwa seseorang itu, ketika itu, tiada lagi ruang buat ALLAH, RASULULLAH SAW atauIslam itu sendiri.Minta kepada kebenaran dan Islam luntur lunturnya warna dari pakaian yang menjadi buruk.Satu lagi peluru berbisa cabaran duniawi hari ini yang semkain menggila adalah nafsu dan seks.Kecenderungan apabilaberkisar tentang seks dan hubungan laki wanita amat luar biasa perkembangannya. Cuba lihat berapahits di web sayaberkaitan "hukum Onani" iaitu 10,627 hits. Begitu ramai yang tertarik untuk melihat hukumnya,alhamdulillah, itu bagimereka yang ada minat untuk faham redha Allah, bagaimana pula halnya mereka yang langsung tiadacenderungkepada hal ini?Lihat juga apakah senarai hit ‘top four' di sebuah web himpunan soal jawab agama dihttp://soaljawab.wordpress.com/ iaitu : 1) Seks dalam keadaan bogel 2) Orgams Tanpa Setubuh 3)Suami Isteri tontonFilem Blue 4) Hukum Melancap. Lihat, semua tajuk seks dan nafsu menjadi perhatian .
www.zaharuddin.nethttp://www.zaharuddin.net Powered by Joomla! Generated: 2 June, 2010, 18:08
 
Tidak dinafikan sama sekali firman Allah SWT yang menyebut yang ertinya:-"Dihiaskan dalam diri manusia(lelaki) cintakan syahwat kepada wanita dan anak-anak dan hartamelimpah ruah dariemas dan perak...."Setelah membuat sedikit pemotongan (terpaksa delete kerana bahasanya agak keterlaluan) kepada isikandungan emaildan artikel yang dihantar ini, disertakannya sebagai satu pendedahan tergempar kepada para wanita.Berhati-hatilah dengan para lelaki, jangan mengambil mudah perihal nafsu mereka.SekianUst Zaharuddin Abd Rahmanwww.zaharuddin.netPETIKANNYA :-Ustaz, Apa pandangan ustaz tentang petikan artikel yang saya ambik ni ustaz?.. saya rasa macam adabenarnya bagi diri sayani. Saya pemuda berusia 26 tahun, belum berkahwin..walaupun malu tetapi banyak yang diluahkannyamewakili apayang saya alami.Saya petik dari web www. (deleted) Apa yang patut saya buat ?Sekian
www.zaharuddin.nethttp://www.zaharuddin.net Powered by Joomla! Generated: 2 June, 2010, 18:08
-Yang ingin bertaubat-ini artikelnya :- Apa itu SEKS ?(bagaimana mengelakkan Zina)18-SX, entry ini mengandungi unsur-unsur yang keterlaluan dan mungkin menyinggung sesetengahpihak, ada unsur kelucahan yang melampau, korang di nasihati tidak membaca seorang diri kerana di kuatiri akan terlanjur dengan tangankiri, juga tidak boleh membaca bersama bukan muhrim kerana akan menggalakkan kepadapenghampiranzina(janganlah korang menghampiri zina), juga hanya mereka yang berfikiran terbuka sahaja layakmembaca-harapmaklum!)18-SX, serius, entry ini betul-betul lucah. Tidak di galakkan membaca kepada mereka yang cepatterangsang!!18-SX, bagaimana lagi nak aku gambarkan? Entry ini merbahaya kepada ‘bot-bot kecil' keranatakut di salahgunakan, tapi sekiranya korang adalah ‘bot-bot besar' maka aku tak perlulah bimbang..insyAllah....................Baiklah, kita mulakan sekarang sebuah entry yang bercerita tentang SEKS...Suatu hari dalam perjalanan dari Kuantan ke Terengganu, sebuah kereta bergerak dengan lajunyaseolah-olah,"sekarang, sayalah yang terpantas.."Kereta itu bukanlah ambulance, juga bukan kerata bomba, apatah lagi kereta polis, kereta mayat punbukan..
 
Kereta itu adalah kereta hak milik persendirian, sebuah proton satria kuning yang di bawa oleh anak PakTaib dengannafsu gelora jiwa remaja, aku yang dah berkahwin menasihatinya.."jangan bawak laju-laju, aku belum pergi haji lagi"Semantara itu si jo yang masih bujang pula menasihati anak Pak Taib supaya bawak perlahan denganalasan;"aku belum kahwin lagi.." Atau hakikat sebenar.."aku tak nak mati lagi kerana aku belum rasa nikmat berset....,!!"------------------Seks! Satu dari nikmat hidup..., banyak manusia jadi gila kerananya, ada yang bergaduh, berbunuhan,malahanberperang kerana seks!!!
www.zaharuddin.nethttp://www.zaharuddin.net Powered by Joomla! Generated: 2 June, 2010, 18:08
Dan tak kurang juga yang di campakkan ke dalam neraka kerananya.. oh!Hari ni jika korang rajin(banyak masa) cubalah semak akhbar dan berita, begitu banyak sekali kes zina,sumbangmahram, gangguan seks, seks oral, liwat, bersekedudukkan, buang anak, rogol-bunuh-bakar!!Sehingga tak tercapai akalku..isk...Daripada yang suka sama suka hinggalah kepada yang suka suka, yang mula mula tak suka sehingga jadi sukarela,yang agak suka sehingga yang suka setia, apa dah jadi?,Masyarakat jadi huru hara, anak tak tahu nak berbin dan berbinti kan siapa, penyakit kelamin dan doctor sakit puansemakin kaya, HIV positif, Siflis, maruah tergadai, keturunan tercemar, lahir anak anak yang cenderungkepada maksiat,dosa dan noda sehingga kawan aiman yang umur 5 tahun tapi dia kecik sajer, bila main dia cepat letih,tapi aimancakap: "dia tak kisah.." Akupun tak mendikrimasikan kawan aiman, tapi kisahkah kita jika jumlah kawan ‘aiman' semakinbertambah?..oh!Kawan aiman menjadi mayat yang sukar di uruskan sehingga terpaksa meminta pengurus mayat yangpakar... Apa perasaan Aiman bila lihat mayat sahabatnya....?Seseorang telah jumpa Nabi Muhammad SAW dan mintak izin untuk berzina, sahabat lain inginmembunuhnya deklantaran kekurang ajarnya kepada baginda lalu nasihat baginda lebih kurang maksud:Sukakah kamu jika orang berzina dengan ibumu?Sukakah kamu jika orang berzina dengan adikmu?Sukakah kamu jika orang berzina dengan isterimu?Sukakah kamu jika orang berzina dengan anakmu?Sahabat itu menyatakan tidak suka sama sekali..Lalu Nabi bersabda(lebih kurang maksud):Begitu jugaklah orang yang kamu nak zina itu, dia adalah seorang anak, seorang ibu, seorang adik,seorang isteri (lebihkurang maksud-tak sama macam Nabi sabdakan, tapi maksud sama)Lalu Nabi SAW letakkan tangannya yang mulia di dada lalu berdoa untuk hamba Allah tersebut..Sahabat ini terharu, ketika perasaan untuk berzina memuncak dalam dirinya lalu dengan iman yangmasih ada telahpergi minta izin dengan rasulullah untuk berzina, sahabat yang lain ingin membunuhnya, tapi bagindaSAW telahmenasihati dengan hikmah dan berdoa untuknya.., sehingga berkata sahabat ini:"sejak hari itu, tiada yang lebih aku benci daripada zina"Namun, dewasa ini, kita orang islam mengaku benci zina, tapi tidak dapat tidak, kita tak dapat mengelakdari zina...., di jalanan kita terdedah kepada segalam macam bentuk pra zina.., malahan di mana sahaja!!!

Activity (6)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 thousand reads
1 hundred reads
Noziey Genit liked this
kosei3828 liked this
medydide liked this
Indra Gunawan liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->