Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
43Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Cerita Biru Jepun

Cerita Biru Jepun

Ratings: (0)|Views: 8,668 |Likes:
Published by malays_x
Selang dua malam lepas tu, aku pergi lagi ke rumah En. Aziz. Seperti biasa, mereka suami isteri akan keluar meninggalkan anaknya dengan aku. Permulaan agak baik. Farah tidak lagi bertanya tentang isu hari tu. Tapi aku perasan yang dressingnya agak seksi sedikit. Farah memakai seluar pendek ketat dengan baju hangingnnya yang ketat juga, sehinggakan menampakkan tonjolan puting teteknya yang baru nak membesar. "Tak pakai coli rupanya budak Farah ni", kata hati ku. "Cikgu" Farah menegurku. Aku ingat
Selang dua malam lepas tu, aku pergi lagi ke rumah En. Aziz. Seperti biasa, mereka suami isteri akan keluar meninggalkan anaknya dengan aku. Permulaan agak baik. Farah tidak lagi bertanya tentang isu hari tu. Tapi aku perasan yang dressingnya agak seksi sedikit. Farah memakai seluar pendek ketat dengan baju hangingnnya yang ketat juga, sehinggakan menampakkan tonjolan puting teteknya yang baru nak membesar. "Tak pakai coli rupanya budak Farah ni", kata hati ku. "Cikgu" Farah menegurku. Aku ingat

More info:

Published by: malays_x on Aug 11, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as TXT, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/14/2013

pdf

text

original

 
Selang dua malam lepas tu, aku pergi lagi ke rumah En. Aziz. Sepertibiasa, mereka suami isteri akan keluar meninggalkan anaknya denganaku. Permulaan agak baik. Farah tidak lagi bertanya tentang isu haritu. Tapi aku perasan yang dressingnya agak seksi sedikit. Farahmemakai seluar pendek ketat dengan baju hangingnnya yang ketat juga,sehinggakan menampakkan tonjolan puting teteknya yang baru nakmembesar. "Tak pakai coli rupanya budak Farah ni", kata hati ku."Cikgu" Farah menegurku. Aku ingatkan dia nak tanya pasal subjek yangdia tak paham ni. "Semalam saya aa tengok satu cerita. Best oo..""Cerita apa" aku melayannya sambil dia terus menulis jawapan. "CeritaJepun" "Cerita Jepun. Mana dapat. Cerita apa" "Kawan punya.VCD. Ceritapasal orang bersetubuh" Hah !!!. Terkejut aku dengan jawapan tu. Akuyakin ini mesti cerita blue punya. "Saya tengok cerita tu,tengok-tengok cipap saya basah" "Mak ayah tak tau ke?" "Saya tengokmasa diorang tak ada. Tunggu kejap ye cikgu." kata Farah lalu teruskeluar dari bilik bacaan itu ke bilinya. Agak lama aku menunggu Farahkembali meneruskan pelajaran. "Cikgu!!" terdengar suara Farahmemanggil aku. "Mari sisi kejap" "Ada apa hal?" "Kejap le" aku punterus bangun dan menuju ke ruang tamu. Aku dapati Farah berdiri didepan TV yang terpasang cerita blue Jepun. "Cerita ni la yang sayatengok" katanya sambil menunjuk ke arah skrin TV. Lalu dia pun dudukdi sofa. Aku terkejut dengan tindakannya itu. Bila melihatkan adegandi TV itu, kote aku pun menegang, aku cover takut Farah nampak. "Macamtu lah mak ayah saya buat dulu" katanya sambil mata terus terletak dikaca TV. "Pasal apa perempuan tu menggeliat sambil pejam mata masakena cium, cikgu" sambungnya lagi. "Dah sedap sangat, campur dengangeli lagi" jawabku sambil melabuhkan punggung duduk di sebelahnya.Nampak gayanya aku kena explain lagi pasal seks ni. Tak belajar lagile jawabnya malam ni. "Tak kotor ke lelaki tu jilat cipap perempuantu?" "Tak. Nampak tak air kat cipap dia" tanyaku padanya. Diamengangguk. "Itulah air mazi. Dia dah stim, sebab tu air tu keluar""Lelaki tu jilat jugak" "Haa. Tengok cipap perempuan tu, kecik kebesar?" "Kecik je" "Tengok kote lelaki tu pulak" "Besar. Panjang""Tengok nanti dia masukkan ke dalam cipap perempuan tu" Kamimeneruskan tontonan sambil menjawab pertanyaan Farah. Kote aku dakstim gile, mencanak dalam seluar. Aku tengok Farah pun duduk tak diam,kadang-kala kiri, kadang-kala kanan, sesekali tangannya mengusapkemaluannya. "Eeee...dia kulum kote lelaki tu" "Itulah best. Sedap""Diorang ni kahwin dah ke?" "Belum" "Tapi diorang buat tak apa""Memang tak apa. Tapi tak baik" "Habis tu budak pun boleh buat lekan?" "Boleh jugak, tapi kalau mak ayah diorang tahu, macam mana?""Janganlah bagi tau" Aku terdiam. Adegan di TV mengghairah aku. Farahjuga kelihatan gelisah. Kini lelaki dan perempuan Jepun itu sedangberdayung. Kote lelaki itu di jolokkan ke dalam cipap perempuan itu."Tengok dia jolokkan kote dia masuk" kata ku pada Farah. Farahmenonton penuh khusyuk. "Dia menjerit sikit" "Sakit" "Lelaki tu joloksampai habis" "Muat tak?" tanya ku. "Muat" "Tengok dia tarik keluarkote dia" "Perempuan tu menjerit" "Itulah yang paling best sekali. Makdengan ayah Farah buat macam tule dulu yang Farah nampak kote ayahFarah cucuk kat perut mak Farah. Bukan perut tapi cipap." "Best lecikgu" "Memang le best" "Farah rasa apa sekarang" "Rasa err..rasa syoksangat" "Cuba pegang cipap Farah" "Malulah" "Malu apa. Cikgu nak tanyalepas ni" Farah pun memasukkan tangan kanannya ke dalam seluar lalu dirabanya kemaluan sendiri. Aku jadi stim tengok dia buat macam tu. "Adaapa" "Basah" "Itu tandanya Farah dah stim" Adegan di TV sampai kepenghujung. Air mani lelaki Jepun itu dilepaskan ke dalam mulut temanwanitanya.... "Air apa tu cikgu" "Itu air mani lelaki" "Pasal apa diapancut kat luar" "OK. Air mani itu kalau pancut kat dalam cipap,perempuan tu akan mengandung. Sebab tulah dia buang kat luar" "Ooo..tapi kenapa kat mulut, kenapa perempuan tu telan air tu" "Air tu kat
 
mana-mana boleh buang, atas perut ke, atas dadake , atas katil ke,ikut suka diorang yang buat tu le. Perempuab ni suka air mani tu, jadidia nak telan." "Sedap ke" "Sedap le kut, kalau tak, takkan dia naktelan" Lepas tu, Farah bangun dan ke bilik air. Masa dia pergi, akubetulkan parking kote aku, aku lap bagi kering air yang meleleh keluartu. Tak lama kemudian, Farah duduk semual sebelah aku. "Basuh cipapye" "Aha..." "Kote memang besar macam tu ke?" "Tak. Dia besar bilestim aje" "Kote cikgu besar tak tadi" mampus aku nak jawab. "Mesti lebesar" jawabku tanpa malu-malu lagi. Lagipun dia masih budak. "Besarmacam tu?" "Saiz kote tak sama. Ada besar ada kecil. Tengokle macammana." "Cikgu punya besar tak?" "Besar jugak" "Besar mana?" "Pegang lesendiri" kataku sambil menyambar tangannya melatakkan atas kemaluanku.Dia terkehut tapi tak membantah. "ooo... besarnya" "Besar lenganFarah" Farah pun melepaskan tangannya dari kemaluanku. "Cikgu, nakpegang lagi" "Pegang le, kita pegang sama-sama" Farah pun meletakkantapak tangannya atas kemaluanku. Dia memicit-micitnya dengan lembut.Aku dah terangsang dengan tindakannya itu. Aku pun memeluk bahunya dammelepaskan tanganku ke dadanya. Aku mengusap dan meramas teteknya."Cikgu !!. Apa ni!!'" sergah Farah terkejut. "Aik...Farah pegang cikguboleh, cikgu pegang Farah tak boleh?" Dia terdiam.Aku terus meramasteteknya yang yang baru tumbuh itu. Dia tak membantah lagi. Aku terusmeramas-ramas lembut. "Cikgu, saya nak tengok boleh tak" "Boleh, kitacium dulu" Farah memalingkan muka menatap muka ku, aku mencapaibibirnya dengan bibirku. Aku mencium bibirnya. Dia tak pandai, tapimembiatlkan sahaja. Farah hanya mengerang kecil sambil tangannya masihlagi kat kote kau, aku terus meramas teteknya sambil berkucupan. "OKdah" kataku sambil melepaskan kucupan. "Saya nak tengok kote cikgu"pintanya manja. "Jangan. Nanti mak ayah tahu" kataku memngumpan. "Sayajanji takkan bagitau" "Janji. Jangan bagi tau sesiapa pun, kawan ke,sapa ke, jangan bagitau" "OK . Janji" "Baiklah, cikgu bagi tunjuk."kelihatan Farah gembiar mendengar jawapanku. Aku tahu dia dah taktahan dengan persoalan seks. Maklumlah, baru nak naik. "Farah bukabaju dulu" kata ku mengarah. "Taknaklah" "Taknak, cikgu tak tunjuk""OK.OK" katanya sambil menatik baju menanggalkan dari badannya, laludicampakkan ke ats sofa. Dia menutup teteknya dengan tangannya."Alihkan tangan tu" pinta ku. Farahpun mengalihkan tangannya.Tersergamlah anak bukit yang baru dengan puting yang merah. Teteknyabaru nak naik, tetapi dah ada shape. "Cantik le tetek Farah" pujiku.Dia tersenyum malu. Aku pun membuka baju aku. Dia hanya memerhatikansahaja aku menggalkan bajuku. "Bukak seluar pulak" arahku sekali lagi."Malulah" "Nanti cikgu bukak seluar cikgu pulak" Dia diam. Lepas tudia melepaskan kancing seluar dan melondehkan seluarnya lalumelemparkan atas sofa. Dengan hanya berseluar dalam warna pink, akulihat tubuh Farah telah mempunyai bentuk. Ramping, putih, tak macampelajar berusia 12 tahun. "Cantik le badan Farah" pujiku lagi. Diatersipu-sipu sambil menekapkan tapak tangan ke cipapnya. Aku punmembuka seluarku lalu melemparkan atas sofa. "Besar tak kote cikgu"sambil menunjukkan ke arah seluar dalam ku yang menonjol tegang. Farahmelihatnya dan mengangguk perlahan. "Nak tengok?" "Nak" "Farah bukadulu, baru cigu buka" kata ku sambil menunjukkan seluar dalamnya.Farah pun melucutkan eluar dalamnya. Kelihatanlah cipap Farah yangmunggil seperti bibirnya juga. Belum ada bulu yang menutupi lurah yangbaru dibuka itu. Kelihatan baru, bersih, lubang cipapnya terkatuprapi. Daralah katakan. Farah kembali berdiri dengan tangan ditekapkanke kemaluannya. Aku senyum sambil memerhati keseluruh tubuhnya yangbertelanjang tanpa dibaluti seurat benang pun. Dia tersipu-sipu malu."Janganlah tengok macam tu cikgu, malulah" "Malu apa. Bukan ada sapa""Cikgu bukak la pulak" pintanya manja supaya lekas dia boleh melihatkemaluan seorang lelaki. "Aku pun melucutkan seluar dalamku. Danmencanaklah kemaluanku dengan garangnya. "wow ..." kedengaran suara
 
kecilnya memuji kemaluanku. "Besar tak" "Besarnya. Muat ke kalau masukdalam cipap saya." tanyanya.Aku tergamam seketika. Aku ingat nakringan-ringan aje, tapi dia tanya muat ke tak, ,esti nak lebih tu."Muat, tapi sakit sikit le" jawabku sambil mengusap batangku depannya."Sakit tak pe, janji sedap" balasnya positif tanda memberi lampu hijaukat aku. "Mari" kataku meminta dia mendekatiku. Farahpun bergeraksedikit. Aku melengkar tanganku ke pinggangnya. Dia cuba menepis tapitidak bersunggug. Aku pun menarik tubuh badannya merapatkan ke badanaku. Terus aku memeluknya. Teteknya berlabuh di dadaku, manakalakemaluanku mencucuk-cucuk perutnya. Maklumlah, dia rendah, separasbahu aku aje. Aku memeluk dan mendakapnya lembut. Farah juga memelukkuerat, leher aku ditautnya kemas, sambil tanganku mengusap ke seluruhbahagian belakang dan pnggungnya. Dia hanya mendesis perlahan. Akutahu dia suak diperlakukan begitu. "Best?" tanya ke lembut ditelinganya. Dia hanya mengangguk lemah. Aku terus mencium leher danbahunya. Rengatannya bertambah. Aku terus menjalan hingga ke mulutnya.Sekali lagi bibir kami bertaut rapat. Dia merengek lembut sambilmerangkul erat leherku. "Ahhh... sedapnya cikgu....mmmm" rengeknyamanja. Aku terus berpelukan sambil meraba badannya. Kemaluannya jugaaku usap lembut. Dia mendesis geli menahan kesedapan. Selepas tu, akupun duduk di sofa dan dia masih berdiri. Aku menatap tubuhnya. Diamenanti penuh sabar. "Kata nak pegang. Pegangle" kataku menyuruh diamengusap batang kemaluanku. Farah pun melutut di sofa lalu memegangkemaluanku. Dia cuba menggenggam, tapi tak sampai. "Besarnya" katanyaperlahan. Kemaluan aku diusapnya atas bawah dengan lembut. Aku rasasangat stim, aku pun tak pernah buat macm ni. Aku pun layanlah denganfeeling. "Tak nak cuba jilat. Hisap" tanyaku. Dia diam sahaja sambilmengusap. "Boleh ke" tanyanya. "Boleh le" lepas tu Farah punmrndekatkan mulutnya ke ke hujung kemaluanku. Diciumnya lembut.Kemudian, hujung lidahnya menjilat-jilat hujung kemaluanku. Aku rasageli, ngilu, tapi sedap. "Masukle dalam mulut" pintaku. Tanpa dipaksa,Farah mengangakan mulutnya lalu memasukkan batang ku ke dalam.Dikulumnya lembut. Terasa kehangatan air lidur mulut Farah. Macam naktercabut rasanya kote aku. Dia mengulum dan menarik atas bawah, tapitak sampai kepangkal, setengah saja yang masuk ke dalam mulutnya.Farah semakin seronok mengulum dan menghisap koteku. Aku membiarkansahaja sampai dia puas. Selepas puas, Farah bangun semula, berdiri.Aku menangkap badannya lalu kupeluk. Teteknya ku hisap dan jilatdengan lembut. Farah tak melawan. Dia meramas rambut ku. Aku hisapputingnya, hanya suara rengekan yang manja sahaja yang kedengaran darimulutnya. Aku mendudukkan sofa atas sofa, aku melutut di bawah.Kemaluannya kuusap lembut. Air dah meleleh di celahan cipapnya. Akumengusap melewati lurah cipap, dan menjolok-jolok lembut. Suaramengerangnya makin kuat. "Best?" Dia tak menjawab, hanya menganggukmeminta aku teruskan memainkan cipapnya. Kemudian, aku menjilat danmenghisap cipapnya. Cipap budak, baru lagi, bersih, sedap pulak tu.aku jolokkan dengan lidak=h ke dalam lurah cipapnya. Dia makinmengerang dengan kuat. "Ahhh.....a..hhhhh....mmmmm....cikgu....."Akibat tak tertahan, tubuhnya menjadi lemah, Farah terbaring di sofa,aku masih lagi menjilat cipapnya. "Nak masuk kote tak?" aku inginkankepastiasn. Dia mengangguk perlahan tanda bersetuju. "Tapi, tahansikit sakit yaa" pintaku. Aku pun menghalakan hujung kemaluanku kebibir cipapnya. Kuusapkan berkali-kali, air mazinya dah bergaul denganair maziku. Aku jolok lembut, perlahan, kutekan masuk, masuk lagi ...."Ahh...aahhhhhh...aaaahhhhhhh....." Farah menjerit kuat, menahan sakitdalam kesedapan. Aku baru masukkan separuh sahaja. Aku biarkan dahulu.Biar rasa sakit itu hilang sedikit. Aku dayung perlahan dengan lembut.Dia mengerang menahan keenakan. Apabila dah yakin dia bersediamenerima keseluruhan batangku, aku pun tekan lagi, terasa agak ketat,maklumlah cipap muda, aku tekan lagi dan terasa sesuatu telah ku

Activity (43)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
Mohd Nazri Mazan liked this
batraz79 liked this
Muhammad Adib liked this
Iqbal Herindra liked this
Iellah Razz liked this
Fazatul Ain liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->