Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
108Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Abang Kandung

Abang Kandung

Ratings:

2.0

(1)
|Views: 19,956 |Likes:
Published by malays_x

More info:

Published by: malays_x on Aug 26, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as TXT, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/14/2013

pdf

text

original

 
Dahberapakaliakurasamcmbermimpibadanakudisentuh,diraba.adasatumalam,mmgdahjaditabiatakubilatidoakuakanpakaiseluardalamsahaja,keranaadasaat2nyaakunakmenikmatitubuhbadanakusendirisambilberangan2....lepasnafsuakupuas,baruakudapattidodengannyenyak.malamtu,akupakaisuardalamajer...tiba2akurasatetekakudiramashalus,akuterjagatapitaksepenuhnya.akusedar,abangakuyangtengahbuatkejetu.akualihkanbadanaku,agarsikitselesa,memberiruanganyanglebehbesarutkabangaku.Tetapitiba2diateruslarikandirikeluardaribilikaku.akuterkedu,hajatdihatinakterusnikmatisentuhannafsutu,tapirupanyaitulahkerjaabangakuselamani.patutlaakuasyikfikirkanakubermimpi,sebabtiapkaliakuterjaga,takdesapa2pundalambilikaku,cepatbtldialarikandiri,macamlipaskudung.baruakuperasan,tiapkaliakutidoterlupakuncipintu,mestiabangakanmasukbilikaku,ulitbadanaku.mlmtuakudahpasangperangkap.akutakkuncipintu.sengajaakubogelkandiriaku,dahtuakututupdenganselimut...sebelumtido,sempatakugentelbijikelentitseround...baruakudapatlelap.tengahmalam,akurasaadatangandahmerababadanakudrluarselimut.halussgtsentuhantu.akudiamkandiri,akutanakdialarilagi.nantiakumelepas.lepastu,akurasacipapakukenagentel.akudahnaiksyok,tptaktahumacamananakkontrol.akuterpaksadiamkandiri,nantikalauakubergerak,abangakuakanlarilagi.abangakudahmulamengganas,diatarikselimutaku.akudahbogeltanpaseuratbenang.mataakumasihtertutup,akucumamenikmatisentuhantudenganaman.diagentelputingtetekakudengandua2belahtangandia.akudapatrasakan,badanabangdahadadiatasaku,cumadiabelumtindihakudengansepenuhnya,tpbatangkoteydiayangkerassesekalidahbergeselngancipapaku.makinlama,badanabangmakindekatdenganbadanaku.kepalakoteydiadahbtl2adaatascipapaku.akumakinstim,akurasacipapakudahberair,akutaktahan,akuterpaksajugakkangkangkankakiakutukberilaluan.nasibbaekabangtaklari,agaknyadiapuntaktahanjugak.bilaakukangkangkankaki,abangcubabenamkankoteydialebehdalam.akurasasakit,mulutakuberdecitsedikit.abangberhentidariterusmenekan.akutaktahukenapadiataktakutkalini.diatakberganjak,diacubalagiuntukbenamkankoteydia.akujaditakut.akurapatkankaki.rupanyapehaakusekaligusdahmenyepitbatangkoteyabang.besarjugakkoteyabang.memangpatutlaa,umurabangsamadenganbani,takbolehlaanakbandingkandengankoteyfazli.koteyabanghangatdankeras.abangterusberanikandiribenamkankoteydia.akutaktahukenapadianekadmacamtusekalipadahaldahberapakaliakuberdecitkesakitan.optionterakhir,akupusingkanbadanaku.sertamertaabanglarikeluardaribilikaku.diatinggalkanakuberbogeldenganselimutdilantai...cipapakutetapberair.setelahakupastikanbetul2dahmasukkebilikdia,akubangun,kuncipintubilikaku.akuamekpensilsebatang,akubaringataskatil.senaktujahanabangtaditerasalagitapiakutakpeduli,akudahstimsangat2...sedapjugakabangulitbadanakutadi.akujolokpensildlmcipap...akusorongdantarikpensiltumacamkoteyyangmenujahcipap...walaupunhalustapisebabcipapakutakpenahkenajolok,akudahrasapuas.

Activity (108)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
Mohd Nazri Mazan liked this
Andriana Susanti liked this
Izyan Hamizah liked this
batraz79 liked this
mjalismjelas liked this
Lanz Blury liked this
Nurul Athirah liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->