Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
48Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Gambar Panduan Urut Zakar

Gambar Panduan Urut Zakar

Ratings: (0)|Views: 57,144|Likes:
Published by Frank Afeeman

More info:

Published by: Frank Afeeman on Feb 23, 2011
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

08/20/2013

pdf

text

original

 
Gambar panduan urut zakar 
Sabtu, 22 Julai 2006Petua rawatan sendiri dirumah menggunakan minyak ikan belacak al-banjari.
PENERANGAN LENGKAP CARA-CARA URUT ZAKAR MENGGUNAKANMINYAK BELACAK * Elok di urut pada waktu pagi. Sekiranya ingin bersama di waktu malam urut diwaktu pagi, sekiranya ingin bersama di waktu pagi, urut sebelah malam.*Letakkan sedikit minyak belacak di zakar, sapu sehingga kesat sebelumberjimak. Pasti kesannya menakjubkan.*Terpulang kepada anda lama mana yang ingin anda lakukan pada setiap teknikdibawah tetapi sekurang-kurangnya lakukan selama 5 minit.
MENGASAK
Teknik ini dimulakan dengan menyapu minyak dan urut menggunakan kedua-duatangan tarik ke atas dari lubang dubur hingga ke pangkal telor. Urut naik ke atasberulang-ulang kali.
BERJABAT
Gunakan kedua dua jari, dipangkal zakar, tolak ke dalam, ia mempunyai lubangdisitu di mana ia dipanggil lubang cincin. Tarik nafas dan tolak sedalam yangmungkin.
 
MENGURUT
Urut zakar anda dari pangkal hingga ke hujung zakar. Lakukan berulang-ulangkali. Perlu di ingat, lakukan sehala sahaja. Jangan dua hala.
MENGASAH
Genggam kepala zakar anda. Tahan nafas kemudian gunakan pergelangantangan. Gosok kepala zakar anda sehingga rasa ngilu. Lakukan berulang-ulangkali.
 
Anda boleh mengamalkan teknik urutan zakar menggunakan minyak belacakmengikut cara-cara mengurut seperti yang dijelaskan dibawah.Perbezaan diantaraminyak botol besar dengan botol kecil ialah kandungan patidi dalamnya... kalau korang goncangminyak botol besar tu korang akan nampakminyak tu dah jadi macam minyak hitam kereta korang.. pati tulah yangsebenarnya baik untuk mengurut zakar ni..Dalam proses mengurut ni tak ada apa-apa urutan rahsia pun.. tapi bila kitamengurut zakar, kita sendiri yang dapat merasakan keberkesanan dia.. tapikalau korang nak sikit tips.. aku share la degan korang...
Sedikit panduansemasa mengurut..Persediaan sebelum mengurut..
Semasa mengurut duduk dengan betul. kalau boleh, rapatkan kedudukan kakipada lantai kerana urat bahagian zakar berkait rapat dengan urat bahagianpeha..
Tuaman
Se eloknya tuam bahagian kawasan zakar sebelum mengurut. Ini baik untukmereka yang ingin membesarkan zakar. Caranya ambil sehelai tuala kecil,rendamkan dengan air panas / suam dan tuamkan di seluruh kawasan zakar dansekitarnya, ini penting untuk melega dan menyegarkan urat-urat zakar agar tidaksakit sewaktu mengurut nanti, urat juga akan cepat kembang dan lebih elastik..buat dalam 5 minit..Lepas tu barulah korang boleh start mengurut..
Mengasak
Semasa menggasak urut dari bahagian pangkal lubang dubur, tarik sehingga kepangkal kantung buah zakar. Gunakan kelima-lima jari anda ditutup rapat. Asakguna tangan kiri dan kanan bergilir-gilir, urut dan tarik ke atas. Buat denganperlahan, tekanan yang tidak terlalu kuat dan jangan gopoh. Tarik nafas andadalam-dalam untuk mengumpul oksigen yang cukup dalam darah, kemudian,tahan nafas anda dan tumpukan pada kawasan zakar. Apabila mengasak andaakan lihat batang zakar anda mengembang. Itu satu petanda yang baik... buatproses mengasak ini kira-kira 10-15 minit.
Berjabat
Anda kena faham kaedah ini untuk membuang angin pada urar zakar supayasakar anda lebih kuat. Cuba anda fikir apa berlaku kalau saluran brek keretaanda ada angin.. Mestila brek x berapa makan kan...? sama la macam zakar kitagak.. so masa berjabat ni.. letakakan jari anda pada bahaian tepi pangkal zakar anda dan rasa lubang cincin itu... tarik nafas dalam-dalam... tahan nafas sambilmenekan lubang cincin.. apabila dah tak tahan lepaskan nafas anda dengankuat.. ala mcm kita warm up bila nak main sukan tuh... ulang lagi sehingga andarasa zakar anda terasa lebih segar...

Activity (48)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
normaizon liked this
pretender liked this
Myha Spirit liked this
abdulhamid05 liked this
Muhammad Izzudin liked this
Bayah Tria liked this
Rasim Sumarna liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->