Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more ➡
Download
Standard view
Full view
of .
Add note
Save to My Library
Sync to mobile
Look up keyword
Like this
32Activity
×
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Mona Gersang

Mona Gersang

Ratings: (0)|Views: 29,440|Likes:
Published by kokomot

More info:

Published by: kokomot on May 18, 2011
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as PDF, TXT or read online from Scribd
See More
See less

03/21/2014

pdf

text

original

 
Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com
MONA GERSANG
(NOVEL SEKS LESBIAN) PART 1
 
 
Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com
Sudah
setahun Mona berpisah dengan Ima, Namun kenangan bersama Ima tak pernah dialupakan. Terkadang dia teringin sangat untuk bersama Ima semula. Layanan Ima terhadapdirinya amat sukar untuk dilenyapkan dari memori mindanya. Terutama ketika dia kesepiansendirian bebaring menelentang di atas katil biliknya. Mona amat puas dengan adegan sekslesiban yang dilakukan oleh Ima terhadap seluruh tubuhnya.Mona masih terbayang pertama kali dia dipelawa oleh Ima tidur di rumah Ima. Ketika ituIma sendirian di rumah kerana keluarganya pulang kekampung melawat kematian bapasaudaranya. Ima dan Mona ketika itu masih alam persekolahan menduduki tingkatan 4."Mona, malam ni kau temankan aku boleh tak? Aku sorang kat rumah. Takutlah sorang-sorang"."Kenapa, mak ayah kau ge mana?""Dia orang balik kampong, pak sedara aku meninggal. Aku takut sorang tak ada teman.""Boleh juga."" Kul 6 petang kau datang ya"." Emm.... Ok..."Malam itu Mona dan Ima tinggal berdua saja di rumah. Selepas makan malam merekamenonton TV."Cerita tak bestlah kat Tv malam ni". Rungut Ima"Kau nak tengok CD best tak?""Cerita apa?"" Ala kau tengok je best..."Ima memasang vcd dan beberapa ketika terlayar cerita yang sungguh sensasi."Ima cerita apa ni?""Ala kau tengok je".Babak pertama bermula sepasang manusia sedang asyik meyabung tenaga hangatmendebarkan..""Ima aku tak pernah tengoklah..""Tak pe kita tengok bersama..Best".Babak demi babak sungguh menghangatkan debaran jantung Mona. Ima sudah biasa dengancerita lucah. Ima mendekati Mona, Perlahan-lahan dia memeluk Mona kemudian meraba-raba peha mona. Mona mengeluh."Ima kau nak buat apa ni?" Mona bertanya dalam nada suara yang sungguh longlai.Nafas Mona mula naik turun, dia mula mengenali erti ghairah. Babak demi babak dia terusmenatap, menonton penuh khusuk. Dia tak pernah lihat Zakar lelaki menyusuk kemaluanwanita.
 
Koleksi: http://CeritaPanas.4shared.com
Dalam situasi Mona asyik dan nafsunya memuncak, Ima meneruskan adegannya. Diamemyusuri seluar dalam Mona, ketika itu Mona memakai kain batik yang diberikan Ima.Perlahan-lahan Ima membelai kemaluan Mona. Ima sudah menemui satu mutiara yangselama ini dia ingin menikmatinya. Dia mengentel-gentel mutiara Mona. Mona mengerang,sesekali matanya terpejam menikmati gentelan dari jari jemari Ima. Air mula mengalir dicelah kelengka Mona yang tak sehelai pun ditumbuhi bulu. kalau ada pun bulu pahat yanghalus baru hendak tumbuh."Mona kau baringlah kat sopa ni..."Pinta Ima sambil mula membelai buah dada Mona yangmasih segar tumbuh dan montok. Mona tidak menolak dia menurut sahaja apa yang Imalakukan. Ima mengangkangkan kaki Mona. Diselaknya kain Mona, tedampar seluar dalamMona berwarna merah jambu. Ima menarik seluar dalam Mona. Mona mengizinkannya. Imamula mainkan peranan membelai busut dan lurah di celah kelengkang Mona dengan lidah.Mona mengerang tidak tertahan.Ima meramas buah dada Mona, sambil menghisap bijiMona......
BERSAMBUNG....
 
 PART 2
 "Ahh!!!! sedapnya....' Mona mengerang tidak tertahan. Ima terus mengolom dan menyedutbiji kelentit Mona, Biji mona yang dulunya tengelam kini mula terkeluar panjang menonjol.

Activity (32)

You've already reviewed this. Edit your review.
Zue Airy liked this
afiqjenoba liked this
afiqjenoba liked this
1 thousand reads
1 hundred reads
chezdin liked this
mieict liked this
farhah_nabil liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->