Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Look up keyword
Like this
75Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
ceria ceriti

ceria ceriti

Ratings:

4.71

(7)
|Views: 31,273 |Likes:
Published by mohd fitri

More info:

Published by: mohd fitri on Nov 22, 2008
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

10/24/2012

pdf

text

original

 
Bekas Iparku Kak Yati
Hasil Nukilan"rahmat abu" <matt373@hotmail.com>
Bila ingatkan balik pengalamanku bersetubuh dengan pompuan ni..aku teringat balik... saat-saat dimanakesucian terunaku telah tercemar. Korang mesti tak caya punya kalau aku bagi tau yang kali pertama aku mainpantat pompuan masa umur aku dah 21 tahun..masa tu aku baru abis ITM.
 
Nak kata aku ni baik tak jugakle..tapi jahat aku camtu jela...setakat hisap ganja...sesekali togok air setan...tapipompuan aku tak main.Bohongla kalau aku tak minat atau tak stim kat pompuan... tapi aku ni kira penyegansikitle dengan pompuan...sikit je. Bukan tak pernah tackle awek...adala duakali dapat tangkap awek.....tapi dua-dua cabut...aku ingat pasal aku tak projek ngan dia orang kot?
 
Takpela...yang aku nak crita ni pasal janda abang aku atau pun bekas akak ipar aku... yang telah berjayamenodai aku dan mencemarkan kesucian teruna aku. Kalau ikutkan aku, berzina dengan akak ipar tu kira lebih jugale...tapi ...bila pikir balik...tak ape kot...dia pun dah jadi bekas bini abang aku...abang aku pun dah ceraikandia dekat lapan tahun ...pasal dia tak nak dimadu bila abang aku kahwin lain dengan anak dara...so,....
 
Lepas dia kena cerai, mengenangkan dia pun takde salah apa dengan kita orang... famili aku masih lagi baik dengan dia...Walaupun dia ni agak lorat sikit...pasal bapak dia kaya. Padan muka dia pun kena cerai denganabang aku...dulu...masa jadi bini abang aku bukan main sombong lagi...bukannak campur kita orang sangat.Sekali kena tinggal... barula tau nak bebaik. Bila aku ada kat rumah, selalu jugak le orangtua aku suruh pergi rumah dia... kirim buahtangan dan tanya kabar dia.
 
Jarak umur dia dengan aku lebihkurang 19 tahun. Body dia pun kira boleh tahan jugakle...cuma badan dia agak berisi sikit...apa orang kata...plum... tapi tak masuk kategori gemukla. Anak ada tiga orang... masa dia kawin tuagak muda juga..seingat dalam lingkungan 20 tahun...anaknya yang besar dah berumur 17 tahun dan yang kedua15 tahun..manakala yang ketiga 13 tahun.
 
Yang no. 1 dengan no. 2 tak duduk rumah sebab masuk sekolah asrama. Cuma yang tingkatan satu je duduk dengan dia. Sebab tu la bila aku ada kat rumah... orang tua aku selalu... suruh jenguk dia. Makin mengada la dia...apa-apa hal dia panggil aku minta hantar dia pegi mana-mana.... macamdriver dia pulak aku masa tu. Kadang-kadang abang aku sound juga...tapi makbapak aku defend.... Aku pun tak kisah sangat ... lagipun aku tak dapat kerja...dok melepakje ...kalau hantar dia pegi mana-mana...dia bagila duitpoket sikit...dapatla aku beli ganja.
 
Dipendekkan cerita...boleh dikatakan selang dua hari ke tiga hari ke...mak aku suruh pergi jengok bekas akak ipar aku tu...hantar kuihla... laukla... sayurla. Aku pun tak kisahle...nak buat camna... dah orang tuasuruh.Tapi...aku cuba juga elakkan lepak lama-lama kat umah dia...bukan apa... segan ada ...takut pun ada juga...mana tau kena cekup dengan orang kampung....cas khalwat.....dah la aku teruna lagi ...dapat pulak janda bekasabang aku ..tak ke naya.Lagi pun, aku memang saja simpan kote aku... kononnya nak rasmikan masa malampertama...yelaa untuk bini yang darale... sapa lagi.Abih camno...benda dah nak jadi...satu hari tu...mak aku suruh pegi rumah dia hantar daging ngan sayur. Ohya.. lupa aku..namanya Hayati... jadi aku pangil dia Kak Yati.
 
Aku pun tunggang motor aku pegi rumah dia, tauje la kat kampung rumah jiran pun adala sepelaung. Masa tulebihkurang jam 10.00pagi. Sampai rumah dia sunyije..."Kak Yatiiii...oooo Kak " aku jerit nama dia dua tigakali. Tak lama kemudian dia terjengul kat pintu rumah ... pakai baju tidur je.."Ai..baru bangun ke?" bisikku.
 
"Ohh..Matt..ada apa mat?" dia tanya aku.
 
"Ni ha...mak suruh hantar daging dengan sayur sikit" aku jawab balik 
 
"Masukla.." di pelawa aku
 
"Takpelah kak..saya nak antar je...nak cepat ni" aku cuba menolak untuk masuk kerumah dia.
 
"Eh..engkau ni...kalau datang sini nak ceeepatje...masuk la...minum dulu...akak pun sorang je ni.......Lan pegi
 
sekolah" Kak Yati seolah menggesa.(Lan tu anak dia yang bongsu)
 
"Nak cepat ni..kak" aku cube elak lagi.
 
"Ala...masuk le jap...minum dulu" dia sound lagi
 
"OK lah.." malas aku nak cakap banyak...aku pun melangkah masuk...bukan apa... nak jaga hati dia...dah diacakap macam tu tak sedap pulak rasanya kalau aku tak masuk.Kiranya aku ni hormat juga dengan orang yanglebih tuala kononnya.Ahh..kan dia bekas akak ipar aku.
 
"Ha macam tula..." sambil tersenyum
 
Bila aku masukje dalam rumah dia pun merapatkan pintu, dan tanya aku " Mak kirim apa?"
 
Aku jawab " Ni ha...daging dengan kacang panjang" sambil menyerahkan ketangannya.
 
"Meh pegi dapur...ko nak minum apa? Kak Yati tanya aku.
 
"Teh bolehla?" aku jawab ringkas
 
"Kopi ginseng nak?" dia tanya lagi
 
"Emm...bolehla" aku mengiyakan dan mengekor kat belakang dia menuju kedapur.
 
Sambil tu mata aku nakal juga peratikan ayunan punggungnya yang agak lebar tu berayun kekiri kekanan...kiraok juga...punggungnya agak lebar tapi dah kendur sikit...tauje la umur dah 40 ....anak dah tiga...lepas tu dahkena kerjakan dengan abang aku...kalau dia tak kuat makan jamu ...lunyai punya lah....
 
Dalam baju tidur yang agak jarang...kelihatan bayangan seluar dalam dan coli yang menutupi kedua daging pejaldidadanya. Aku pun takdela fokus kat situ....dah depan mata nak buat camna.
 
Sampai kat " dining room" dia suruh aku duduk sambil dia pegi buatkan aku air. Bila dia datangbalik...pehhh..tetek dia..mewahhhh...tapi kira ok lagila..takde la nampak melayut. Walaupun ditutupi denganbaju tidur..tapi kain nya yang jarang jelas membayangkan bentuk tubuhnya. Tapi masa tu aku pun takda pasangniat apa pun.
 
Sambil meletakkan air depan aku.." Matt makan kat sini jela....akak tak ada selera la nak makan sorang-sorang...Lan pun balik lambat hari ni...pukul lima petang katanya....ada sukan" dengan suara yang lembutseakan memujuk aku.Alamak takkan nak makan sini pula..."Kalau lauk sedap bolehla" aku jawab balik.
 
"Elehh..ko ingat akak tak pandai masakke...nanti akak masak sedap-sedap... gerenti ko nak tambah lagi"katanya. Aku diam je..
 
"Beli kat mana kacang panjang ni Mat...nampak freshje...besar-besar...panjang-panjang?" tanya dia lagi.
 
"Ahh...kat belakang rumah tu..." kataku
 
"Sapa tanam?"
 
"Eh..sapa lagi....sayale..." jelasku
 
"Betulke" Kak Yati saja mengusik 
 
 
"Tengok orangle...kalau saya tanam mesti baik punya" aku rasa tercabar
 
"Ye keni...abih...yang tu panjang jugak ke?" tekannya lagi
 
Eh...apa Kak Yati ni...kesitu pulak kataku dalam hati. Aku terdiam tak tahu nak kata apa.Kak Yati pun pergikedapur tinggalla aku sorang-sorang.Habis minum..
 
" Apa aku nak buat ni...nak tunggu makan lama lagi" kata hatiku
 
"Akak ada cerita best-best tak" aku tanya Kak Yati mana tau ada CD cerita terbaru.
 
"Mat pegila kat depan tu...carila sendiri...ada tuuu" sahutnya dari dapur.
 
Aku pun bangun pegi bilik tamu...belek punya belek...ahh..hindustan pun jadile...sambil tengok aku pun ambik bantal besar yang ada kat situ terus baring terlentang....Kepala dah lalok....tak lama... bukan aku yang tengok TV.....TV yang tengok aku.
 
Lebihkurang pukul 11.00 ...bila aku tersedar....aku perasan macam ada orang kat sebelah aku... sapa pulak ni...bile aku toleh..eh.. Kak Yati baring mengereng mengadap aku...adala dalam jarak tiga kaki... kat depannya adasebungkus besar kerepek...
 
Sesekali tangannya menyeluk bungkusan kerepek, sambil mulutnya mengunyah. Dia dah tukar pakaian....pakaikain batik dgn singlet yang pompuan biasa pakai...yang boleh nampak ketiak dan sebahagian pangkal buah dadadia...Kain batik dia pulak terselak sampai kat paras lutut.. .maka... terserlah betis dia yang putih tu...gebu juga...
 
"Sedap tidur mat...nak kerepek" dia tanya aku
 
Aku diam je...dlam pada tu aku terasa semacam kat pangkal peha aku...masa tu aku pakai track bottom..tapi tak pakai underwear...dengan singlet je (dah jadi perangai aku...memang jarang pakai underwear). Bila mata akupandang kebawah....Alamak...kote aku menonjolje kat bawah kainseluar aku... tengah stim.... Malunya aku...nak buat camne ni....mesti Kak Yati perasan punya...
 
Ah...buat selambe jela...kataku dalam hati...nak buat camne....aku terus diam tak bersuara...sambil tu jeling jugak kat dia...bila aku rasa dia tengah pandang TV pelan-pelan aku adjust kote... letakkkan kat bawah getahseluar yang grip kat pinggang....mata terus konsentret kat TV je...apatindakan yang aku nak buat pun tak tau...Tengok aku diam je...Kak Yati pun diam juga...sambil terus menikmatikerepek.
 
"Kalau nak makan kerepek ni ambikle.." pelawa nya lagi sambil menghulurkan bungkusan dekat ke tanganaku.Aku pun hulur tangan...tapi mulutku masih diamje...masih terkedu lagi...sedap pulak kerepek ni...tangan akupun sekejap-sekejap menyeluk bungkusan kerepek tu...sesekali berlaga juga dengan tangan Kak Yati...
 
Sekali tu...aku raba-raba dalam bungkusan...terpegang tangan Kak Yati yang sedang meraba kerepek  juga...kerepek dah abis...aku nak tarik tangan keluar dari bungkusan...dia genggam tangan aku...Alamak..apapulak ni..aku dah mula risau....aku toleh pandang muka dia...mata dia tajam merenung mata aku...lagila akukelam-kabut... Apahal pulak dia ni...bisikku resah.
 
Pelan-pelan dia lepaskan tangan aku...sambil menarik tangannya keluar dari bungkusan ...jari-jemarinya meleretkat atas tangan aku keatas kebawah....Masa tu aku terkedu...semacamje aku rasa...kepala aku dah mula kelain...lalok kesan ganja ada sikit lagi ....Dia ni nak goda akuke...apani? Ahh...saja nak sakat aku kot...aku cuba alihkan fikiran aku dari pikirkan benda kuning.
 
Kote aku yang dah agak kendur sikit tadi mula terjungkit-jungkit kat balik track bottom aku... Ah... kacau ni....Aku pun tarik keluar tangan aku dari dalam bungkusan...Kedua kami masih diam tak kata apa...Agaknya Kak Yati masa tu mesti gelakkan aku ..bila tengok aku dah tak tentu arah...... jari-jemarinya masih bermain-main katlengan aku...aku biarkan...mataku terus tertumpu kat TV... tapi apa cerita kat TV pun aku dah tak tahu.
 
Tengok aku diamje...dia pun mengesot mendekati aku...jarak badanku dengan dia adala sekaki... aku lagi

Activity (75)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
nilezra liked this
Mohd Nafi liked this
Up Blaa liked this
Up Blaa liked this
Hazwani Dahari liked this
Hazwani Dahari liked this
Nurul Farhana liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->