Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
60Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
kawan-kawan

kawan-kawan

Ratings:

4.67

(3)
|Views: 17,642 |Likes:
Published by mohd fitri

More info:

Published by: mohd fitri on Nov 22, 2008
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

05/09/2014

pdf

text

original

 
Ini kisah benar yang terjadi lebih kurang 4 tahun dulu semasa aku bekerja di sebuahkilang electronic di bkt.tengah ,Pulau Pinang.Aku bekerja disitu sebagai seorang juruteknik....masa tu aku baru bekerja...aku jatuh hatipada seorang gadis yang bernama sue...sue ni memang cantik,iras-iras sofea-jane...bodydia...fulamak!!buah dada yang bulat,agak tajam dan besar walaupun body dia lansing..kulit diamemang putih..aku ingat kalau dia dok kat KL lama dah jadi artis...tapi dia dok kat kampung je...keluar rumah pun susah..mak dia agak control....so aku ngorat dia....maklom lah..muka dialawa..jual mahal sikit..mula-mula memang aku target nak buat bini...tapi(ada tapinya)pemikirandia kurang matured..takpalah pasal dia lawa..so aku ayat dia ajak dia keluar ngan aku...susahgak!!!sampai banyak kali aku ajak dia..sampai satu hari tu..dia dapat kelentong mak dia ..katadia keluar dengan member/jiran dia..kelentong mak dia kata pergi kerumah kawan..balik lewatpetang...so dia keluarlah gan jiran dia sampai kat tempat janji nak jumpa aku..dia dengan jirandia split..jiran dia ikut member lain...dia naik moto dengan aku....alamak,hari tu dia pakai bajukebarung...yang agak nipis kainnya,jelas nampak warna coli dia,merah jambu...so dia pun naikmoto ngan aku...kami terus ke botinical garden penang,sampai sana terus masuk dalam...kenapulak hari makin mendung..so kami masuk kedalam ..jalan laju-laju...macam race jalan kakicari tempat yang terlindung dari hujan..aku tengok banyak pengunjung lain berjalan kakikeluar dari taman tu....balik kot..hari nak hujan..so kami pun jumpa satu tempatterlindung..bawak pokok yang agak rimbun..masa kami baru lepak je..hujan dah turun..kat situnampaknya orang takde...so kepala otak aku mula terfikir blue je....dan mata aku asyik-asyikdok perhati pangkal buah dada sue yang terdedah..putih melepak...hujan turun mulalebat..tempat kami cuma tempias sikit..sue mula sejuk..aku pun sejuk jugak..tapi takkan akunak terus peluk dia..baru first time keluar...so kami borak-borak sambil aku buat lawakbodoh!...tah macamana tah sue tertampar paha aku..aku pulak tak pakai underwear..diatampar tersentuh batang aku yang sememangnya dah keras sebab tengok pangkal buahdadadia yang putih tu..aku tengok dia terkejut bila terkena pada bahagian keras tu...tapi tangandia tak bergerak dari peha aku..masih kat peha aku..dan mata dia ,aku perhatikan terlirik kebahagian batang aku..aiseh!!aku cakap dalam hati..sue dah stim kot..so tangan kiri akubergerak kepinggangnya..kami masa tu tengah lepak atas rumput ..bawah pokokmerimbum...tangan aku peluk pinggangnya..dia tak kata apapun..masih dok sembang pasalcerita apatah..aku dok anggukngguk kepala je..walaupun kepala otak aku dok fikir macamanaaku nak kiss bibir dia...so aku buat trick..aku ambik batu-batu kecil kat tepi-tepi aku, akugengam gan tangan kanan aku..aku baling atas kain dia/peha dia..masa tu dia dudukbersimpuh....lepas baling ..aku buat-buat terkejut..."alamak sue..sorry-sorry.. abang...terlaluasyik dengar cerita sue..sampai tak sedar baling batu-batu kecik ni atas kain sue"..aku punsapu batu-batu dari kainnya..sapuan aku lebih pada mengusap paha sue."sue..tak mau hilanglahkotoran ni..melekat!",aku buat trick,aku usap lagi peha dia..sementara kepala aku merapatkepaha dia..buat-buat tengok kotoran atas kainnya..lepas tu kepala aku/rambut aku aku biarbergesel dengan dada dia...sue tersentak...aku tarik kepala aku bertemu dengan mukasue..sambil tangan kiri aku perlahan-lahan menarik tubuh sue kearah aku.....bila muka akuberdepan dengan wajah sue..aku cakap.."sue..memang cantik hari ni,abang sememangnyamenyintai sue sejak mula bertemu sue"lepas tu bibir aku menyentuh bibir sue..dia agakkaget...tapi membiarkan aku meneruskan pelakuan ..aku gigit dan hisap bibir sue atasbawah..sue tak membuka bibir dia..tapi aku tau dia pun dah naik syok..sebab tangan dia mulatarik tubuh aku rapat ketubuh dia..kena dengan hujan bertambah lebat..sue tersandarkebatang pokok ..dan bibir aku mula main peranan kearah lehernya..hisap dan gigit dengan
 
manja..sue makin memeluk erat..dan kakinya dari bersimpuh ke kedudukan melipatterkangkang dan badan aku dicelah kangkangannya itu...tangan kanan aku mula menyelakkainnya sementara bibir aku masih menyerang rakus leher sue dan mula menurunkedadanya..sue mengeliat sambil mengerangkecil"abaaang!!abaaaaang..geli..emmmm..abaaaang!!sementara tangan kanan aku yang menyelakkainnya meramas rakus bahagian pehanya..tangan kiri aku mula membuka butang atas bajukebarung sue...sue mengeluh"jangan baaaang..sue tak biasa..ahhh"dia masih dalam nikmatsebab sambil buka butang baju dia bibir aku terus menhisap bahagian pangkalbuahdadanya...lepas terbuka bahagian atas bajunya maka terdedahlah dua puncak bukit yangputih melepak dan disaluti hanya dengan coli nipis berwarna merah jambu...aku terusmenyerang kearah itu dengan bibirku..sue mengerang "apa abang buatniii...emmmmmm..abaaanggg" aku menghisap buah dada sue setelah menarik coli nipisnyakebawah dengan bibirku..aku melihat sue semakin memeluk aku erat dan kakinya semakinterkangkang,matanya pula terpejam,sementara bibirnya mengetap-getap..tangan kanan aku yang masih didalam kainnya mula bergerak perlahan ke arah apamnya..dan mengosokperlahan..sue seolah-olah seperti terkena karan..membuka kelopak matanya yangkuyu.."abaang...apani geli..kat situ...geli sangat abang buat camtu"dia mengeluh manja....akubuat tak peduli ..aku hisap buah dadanya..isap putingnya yang semakin menegang..sambiltangan kanan aku mengusap apamnya yang masih disaluti underwear..kankangan kakinyasemakin meluas..."ahhhh..emmmmmm..abaaang...geliiinyaa..emmmmmm"aku menarik tangan kirinya yang memeluk aku...memasukkannya kedalam seluar jeansaku....sambil bibir aku masih menghisap buahdadanya....bila tangan sue tersentuh batang aku yang menegang..."emmm..apa ni bang...emmm..kerasnya...panas"sambil tangannya terusmengurut dan meramas batang aku..."panasnya..abang punya...besaaar..apasal basah!!?"air maziku mula keluar..tangan sue seperti tak mahu melepaskan batang aku..aku buka butang seluar jeans aku dengan tangan kiri ku..terjojol batang ku yang menegang dalam gengaman tangansue.."emmmm..abaaang..besaaarnya..takut sue..emmmm"aku menarik tangan sue dari terus mengurut batang aku..sebab takut terpancut....batang aku yang terdedah tu aku sengajakan menekan kearah apamnya..sue semakin stim...bibir aku mulamenjalar ke pusatnya..setelah butang baju sue semuanya dibuka..bahagian atas tubuh nyaterdedah tanpa seurat benang..colinya yang nipis masa bila aku tanggalkan?..entah aku taksedar!!!..sambil bibir aku masih dipusatnya tangan aku rakus membuka butangkainnya"abaaaang..."sue terdiam disitu...setelah selesai membuka butang kainya..aku terusmenyelak kainnya keatas mendedahkan bahagian betis,peha dan underwearnya berdepanbetul-betul dengan muka aku.....kakinya masih tak menanggalkan kasut tumit tingginya..akuterus menjilat apamnya yang dibaluti underwear nipisnya..sambil kedua-dua tangan akumeramas lembut buahdadanya yang sememangnya menjadi kegilaanaku.."emmmmmm..emmmhhhhhhhh"sue mengerang lembut..seluar jeans aku terlucut hinggakeparas lutut....dengan peha sue yang terus mengangkang aku membenamkan bibir aku keapamnya dan menarik underwear nipisnya dengan gigiku..underwear sue aku lucutkan hinggaketengah pehanya....wow!!!terdedah didepan ku ..apam idaman ku selama ni..putiiih..denganbulu-bulu halus..apam yang tembam..aku terus menjilat...sue semakinmengeliat"essssskkkk..essssssskkkk...isssssssskkahhhh"sue mengeluh perlahan sambilnafasnya mula berombak..dan matanya terpejam rapat..bila aku mula menghisap lembutapamnya...badannya makin melentik keatas..sue sekarang terbaring penuh atas rumput yangagak basah...hujan masih lebat.

Activity (60)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
nilezra liked this
Aira Mallette liked this
budak semak liked this
Mohd Najmudin liked this
Up Blaa liked this
hedar01 liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->