Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
122Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Nizam

Nizam

Ratings:

5.0

(7)
|Views: 42,270 |Likes:
Published by awe74
bacalah
bacalah

More info:

Published by: awe74 on Dec 23, 2008
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

06/13/2013

pdf

text

original

 
X BOYFRIENDISTERIKU…
 “Nizam, kau tidur sini je lah malam ni, Lagi pun dah malam. Esok je lahbalik?” aku mengajak kawan isteriku tidur saja di rumahku. Dia danisteriku baru saja sampai dari Langkawi menghadiri seminar sehari.Sebenarnya Nizam ni adalah X boyfriend isteriku. Dulu mereka pernahbercinta selama 7 tahun semenjak dari tingkatan 3 lagi. Apa yang akutahu mereka berpisah bila Nizam ni ditunangkan oleh keluarganyadengan perempuan pilihan orang tua. Tapi setelah aku bernikah denganisteriku, Nizam memutuskan pertunangan dengan perempuan pilihanorang tuanya. Aku pun tak tahu kenapa dan nizam tak kahwin lagihingga sekarang.Setelah kami berkahwin, aku telah membawa isteriku ke Sarawak sebabaku ditugaskan disana dan isteriku seorang guru juga memohonpertukaran ke Sarawak. Selepas 5 tahun di Sarawak, kami pulang keSemenanjung dan aku bertugas di Kedah tapi isteriku hanya dapatbertukar ke Perak. Jadi terpaksalah kami tinggal berasingan, aku di Asdan isteriku di PB.Isteriku berjumpa kembali dengan x boyfriendnya semasa menghadiriseminar sehari di Langkawi. Semasa aku menjemput isteriku di KualaPerlis isteriku memperkenalkan Nizam dengan aku tapi disebabkan haridah malam masa tu, aku meminta Nizam mengikut kami pulang kerumah dan bermalam saja di rumah kami. OK.. jugak. Saya pun dahletih ni, Nizam menyambut baik cadanganku. Selepas makan malam,kami berdua duduk bersembang di ruang tamu. Sambil berborak2 pasaldiri masing2. Aku bertanya pada Nizam kenapa tak kahwin2 lagi, diakata belum ada jodoh lagi. Lagi pun dia belum jumpa perempuan yangsesuai. Nizam dan isteriku sebaya berumur 31 tahun dan aku 39 tahun.Walaupun kami dah kahwin selama 6 tahun, tapi kami belum lagidikurnia cahaya mata.Lebih kurang pukul 12 malam, mata aku mula mengantuk. Aku lihatNizam belum mengantuk lagi dan aku pun meminta maaf pada Nizamyang aku perlu masuk tidur dulu. Isteriku masih lagi berborak denganNizam semasa aku masuk ke bilik.Aku membaringkan tubuhku di atas katil tapi mata ku susah untuk lelapwalaupun aku betul2 mengantuk masa tu. Tak lama selepas tu isterikumasuk ke dalam bilik dan aku pura2 tidur dan isteriku memberi satuciuman dipipiku dan keluar bilik semula. Isteriku Nur kelihatan bergerakkeluar dari bilik sambil menutup daun pintu semula. Ahhh...mungkin diapastikan bilik tetamu untuk Nizam fikirku.Aku cuba memejamkan mata semula. Tapi gagal. Tidurku nampaknyaterganggu. Aku memerhati jam loceng... pukul 12.15 pagi. Aku cubapejam mata lagi. Hatiku berdebar-debar. Aku pandang jam lagi,pukul12.30 pagi. Mana pi Nur ni? Takkan lama sangat pergi check bilik. Akumula syak yang bukan bukan. Aku bangkit dari katil dan keluar daribilikku. Perlahan-lahan kerana aku tak mahu isteriku dan Nizammenyedari, aku ingin mengintip apa yang dilakukan oleh isteriku. Akupun melangkah perlahan-lahan menuju ke ruang tamu. Kelihatanisteriku sedang duduk di atas sofa menonton bersama-sama Nizamsambil berborak.Aku menyembunyikan diri disebalik almari hiasan sambil menundukkankepalaku. Keadaan gelap di ketika itu tidak bisa menampakkan diriku.Aku dapat melihat mereka berdua dengan jelas sebab lampu diruangtamu masih menyala begitu juga dengan TV yang masih terpasang...akuterus memerhatikan mereka. Aku dapat mendengar apa yang merekabualkan. Mereka tengah berbual kisah2 lalu semasa mereka bercintadan lepas tu aku dengar isteriku bertanya pada Nizam kenapa dia takkahwin2 lagi. Nizam mengatakan yang dia masih menyintai isteriku dandia tak dapat nak menerima perempuan lain dalam hidupnya. Aku lihattiba2 isteriku terdiam dan terus tunduk membisu, rupanya isterikumenitiskan air matanya bila Nizam mengaku yang dia masih menyintaiisteriku.Tiba-tiba nizam bangkit dari tempat duduknya lalu duduk disebelahisteriku. Nizam mengambil tisu diatas meja dan mengelap pipi isteriku.Selepas itu Nizam terus memegang dan meramas tangan kanan isterikusambil membisik pada isteriku yang dia tak dapat melupakan saat2manis semasa mereka bercinta dulu. Aku lihat nizam mencium pipiisteriku dan bila dia lihat isteriku hanya diam dan tak melarang, nizamterus mengangkat dagu isteriku dan merapatkan bibirnya ke bibir
1 of 45
 
isteriku. Aku lihat isteriku juga membalas ciuman nizam sambilmemejamkan mata. Perlahan-lahan aku lihat tangan nizam merayapdari peha kedada isteriku dan terus meramas ramas dari luar baju tidur(kelawar) yang isteriku pakai. Isteriku mempunyai payudara yang agakbesar 34C, tegang, bulat dan mempunyai puting yang besar dan jugakulit yang putih bersih. Aku lihat isteriku menggeliat bila buah dadanyadi ramas oleh Nizam. Aku berjalan perlahan ke bilik ku semula danmengambil Video Cam dan keluar semula dibelakang almari danmemasang Video Cam. Aku ingin merakam segala aktiviti isteriku danNizam.Kemudian aku lihat tangan Nizam turun kebawah dan menarik bajutidur isteriku ke atas peha dan memasukan tangannya terus ke dadaisteriku. Tiba2 mungkin isteriku baru tersedar, dia terus menahantangan nizam dari terus meramas dadanya. Isteriku terus berkata"jangan Nizam, kita tak boleh lakukan ni... nanti suami Nur bangunsusah kita".'Suami Nur tak akan bangun, kan tadi Nur kata dia kalau tidur tak akansedar hingga ke pagi” "Ya..tapi ini salah.. Nur tak sanggup untuk menduakan suami Nur"'Tolonglah Nur... Nizam betul2 rindukan Nur...rindu nak pegang buahdada nur macam dulu...bagilah Nizam pegang sekali ini saja untukmelepaskan rindu""Baiklah tapi diluar saja tau"...kata isteriku.'Ok...di luar saja'.. balas Nizam.Bila aku mendengar kata2 Nizam tadi...baru aku tahu yang mereka dulumemang selalu ringan2. Dulu pernah aku bertanya padaisteriku...pernah ke Nizam pegang buah dadanya atau tempat tempatlain tapi isteriku mengatakan yang Nizam tak pernah memegangtubuhnya kecuali tangan sahaja. Aku percaya pada isteriku sebabmalam pertama kami dulu memang isteri betul2 sakit bila aku pecahkandaranya.Sekarang aku lihat Nizam sedang meramas ramas dada isteriku dariluar bra sambil menjilat2 pipi dan telinga isteriku. Aku lihat isteriku dahmula pejam celik dan merengek rengek..ahhh..ahhh kesedapan. Bilamendengar isteriku merengek, batangku pun dah mula keras...aku taktahu nak buat apa.. sakit hati pun ada tapi yang lebihnya aku jadiseronok melihat isteriku di peluk dan diramas ramas oleh lelaki lain.Aku dapat memerhati yang tangan Nizam sedang mengusap danmeramas ramas dada isteriku. Bibir dan mulutnya pulak sedangmencium dan menjilat batang tengkuk isteriku. Sekali sekala diamenjilat telinga isteriku dan isteriku tak berhenti henti merengek.Kemudian Nizam membisikkan sesuatu ke telinga isteriku. Isterikumenggelengkan kepalanya tanda tak setuju tapi Nizam terus memujukdan merayu.'Tolonglah Nur... bukannya Nizam tak pernah tengok... dulu Nizam selalumain dada Nur... Nizam dah tahu sangat macam mana rupa dadaNur...please' Rayu Nizam pada isteriku sambil tangannya menarik bajutidur isteriku keatas."jangan Nizam...itu dulu...masa tu Nur belum kahwin lagi..tapi sekarangNur dah bersuami.... tolonglah jangan buat Nur macam ni"Yang peliknya, walau pun isteriku kata jangan tapi dia tetapmengangkat punggung dan tangannya keatas supaya senang Nizammenarik keatas baju tidurnya dan terus keluar dari kepala dantangannya. Kini tersembul dua biji buah dadanya yang pejal dan montokitu disebalik bra hitamnya. Nizam terus meramas dada isteriku dari luarbra dengan tangan kirinya dan aku lihat tangan kanannya berusahamembuka kancing bra isteriku. Bila isteriku tersedar yang cangkukbranya dah terbuka, dia terus menahan Nizam dari membuka terusbranya dengan tangan sambil berkata..."dah Nizam.. nanti kita terlanjur...tadi janji diluar saja...kenapa dibuka?"'Tolonglah Nur...lama dah Nizam tak tengok dada Nur...bagilah Nizampegang lagi macam dulu' Nizam terus merayu."Nizam... Nur takut kita terlanjur...cukuplah main kat luar luar je"...kataisteriku.'Alaah Nur... Nizam tahulah Nur... dulu pun mana ada Nizam rosakkanNur... walaupun kita berbogel bersama dan kita main gesel gesel katluar... tapi Nur masih darakan' Nizam terus merayu.Bila isteriku diam, Nizam tidak membuang masa,lalu dia menarik danmembuka bra isteriku dan terus meramas buah dada kiri isterikusementara dada kanannya dihisap dengan penuh selera. Isterikumengeliat kesedapan sambil merengek rengek. Matanya sekejaptertutup sekejap terbuka. Dia benar-benar terangsang dengan urutandan hisapan Nizam. Aku lihat Nizam betul2 melepaskan geram pada
2 of 45
 
buah dada isteriku...aku lihat nizam meramas meramas buah dadaisteriku kuat sekali...sekejap diramasnya kuat2 dan sekejapditekan2.Selepas itu di gentel2 dan ditarik2 puting isteriku."aduh Nizam.. jangan kuat sangat ramas tu...sakitlah"'alaaah.. Nizam geram ni dah berapa tahun Nizam tak main buah dadaNur...sakit tapi sedapkan'Nizam terus menjilat, menguli dan mengigit puting dan buah dadaisteriku sepuas2 hatinya..dan aku lihat isteriku merengek2 kesedapan.Aku jadi terangsang bila melihat isteriku digagahi oleh lelaki lain. Akumencangkung melihat aksi mereka lagi sambil merakam segala apayang mereka lakukan, apa yang aku lihat isteriku ini macam sukasangat dengan sex ganas...lagi ganas Nizam meramas dadanya lagikuat isteriku merengek. Aku pasti lepas ni mesti buah dada isterikulebam2. Kadang2 aku sengaja zoom video cam dengan lebih dekatuntuk lihat macam mana ganasnya tangan Nizam meramas danmenggigit buah dada isteriku.Nizam mula menanggalkan kain pelikatnya.Koneknya yang agak besardan tercacak keras itu dihalakan ke mulut isteriku. Isteriku engganmembuka mulutnya walaupun dipujuk oleh Nizam. Aku zoom video cambetul2 dekat dengan batang Nizam dan aku lihat batang Nizam besarbetul lebih kurang sama besar dengan tangan isteriku, panjangnyaadalah dalam 7 1/2 inci. Aku rasa kalau dia masukkan dalam pantatisteriku mesti koyak pantat isteriku sebab dengan batangku yang sizebiasa ni pun isteriku kata sakit masa mula mula masuk inikan pulabatang besar macam tu.'Tolonglah Nur Nizam tak tahan ni'"Tak mahu lah Nizam... Nur hanya hisap suami Nur punya....lagi punNizam punya besar sangat takut Nur tengok."'Tak apalah kalau Nur tak mahu... Nizam gosok kat bawah jeya...macam dulu.'Aku lihat isteriku hanya menganggukkan kepalanya. Nizamkemudiannya mencium keseluruhan tubuh isteriku dan cuba untukmelucutkan seluar dalam isteriku."Jangan Nizam...jangan..." Isteriku cuba menahan tapi dengan kerasNizam menarik tangan isteriku dan terus membuka seluar dalamisteriku. Kini pantat isteriku yang putih bersih tanpa bulu dan tembamitu terserlah luas. Sekarang isteriku dan Nizam dah sama2 bogel tanpaseurat benang. Nizam terus mengangkangkan peha isteriku danmembelai pantat isteriku sambil berkata...'Tembam lagi pantat Nur ya..masih bersih tak ada bulu macamdulu..pandai Nur jaga pantat Nur'Isteriku hanya diam dan menanti apa yang akan Nizam lakukanseterusnya. Bila terasa Nizam membelai pantatnya, isteriku tanpadisuruh mengangkangkan lebih luas lagi kedua pahanya lalu kelihatanalur lurah dendam kemerahan yang dibasahi air mazinya. Tanpamembuang masa, Nizam menjilat kelentit isteriku bertalu-talu. Lidahnya juga meneroka lurah itu dalam-dalam. Tangannya tak henti-hentimeramas buah dada isteriku sehingga isteriku mengangkat punggungdan menekan kepala sambil mulutnya berbunyi....aaaaahhhhh....Nizammmm. Aku tahu isteriku dah klimak untuk pertama kali.Kemudian Nizam berdiri sambil memegang koneknya. Dihalakankoneknya tepat ke alur lurah dendam itu.
 
Sebaik saja konek itu bertemudengan bibir pantat isteriku, isteri membuka matanya dan menghalangNizam daripada meneruskan niatnya.Dengan suara keras, isteriku berkata "jangan Nizam...janganmasukkan... itu hanya untuk suami Nur sorang je...."Lantas dia cuba menolak Nizam tapi nizam terus memeluk isteriku danmerayu.'Nur please...bukan Nizam nak masukkan...kita buat macam dulu dulutu je... Nizam gosok2 kat luar je...tolonglah.. Nizam tak tahan ni'"Betul kat luar saja...janji tau..." kata isteriku.'Ok..ok..'Nizam berkata sambil menarik isteriku ke bawah danmembaringkan isteriku diatas karpet.Isteriku menurut sahaja dan aku lihat Nizam menindih isteriku danmenghulur koneknya dicelah alur lurah pantat isteriku. Jelas aku lihatNizam menyelak kedua bibir pantat isteriku dengan tangan danmeletakkan koneknya yang besar itu di celah pantat isteriku dan akulihat isteriku merapatkan sedikit pehanya..mungkin dia takut Nizammemasukkan koneknya kedalam. Aku lihat Nizam terus mengosokgosok koneknya diluar pantat isteriku sambil mengisap dan mengulumbuah dada isteriku. Sambil mengosok koneknya Nizam tak berhenti2meramas dan mengisap dada isteriku dan tak tinggal juga lidah isteriku
3 of 45

Activity (122)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
1 hundred thousand reads
Fatin Hamimi liked this
Fynasz Sulaiman liked this
Fynasz Sulaiman liked this
Hafizah Najmi liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->