Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more
Download
Standard view
Full view
of .
Save to My Library
Look up keyword
Like this
102Activity
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Prospectus Skim Keli Malaya AMTB

Prospectus Skim Keli Malaya AMTB

Ratings: (0)|Views: 24,422 |Likes:
Published by Admin_AMTB

More info:

Published by: Admin_AMTB on Jun 27, 2012
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as DOC, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

04/08/2013

pdf

text

original

 
 
PROSPEKTUSSKIM KELI MALAYA
MY PREMIER TRUSTEE (MALAYSIA) BERHAD (No. Syarikat:719395-T)
AGRO MULTY TRADING BERHADNo. Syarikat: 934207-M
Pemohon
 
dikehendaki membaca dan memahami kandunganProspektus ini serta Surat Ikatan Amanah serta Skim sebelummenyertai mana-mana unit Kepentingan yang dipasarkan oleh SyarikatAgro Multy Trading Berhad.
Setiap Pemohon Pakej Ikan Keli diberi Tempoh Bertenang selama 10hari daripada tarikh penerimaan Borang Permohonan oleh syarikat.Tiada sebarang pembayaran wang diterima semasa TempohBertenang.PROSPEKTUS INI BERTARIKH 07HB JUN, 2012 DAN AKAN LUPUT PADA07 DISEMBER, 2012Senaskhah Prospektus ini telah diserahsimpan dengan dan didaftarkan olehPendaftar Syarikat yang mana Pendaftar Syarikat tidak bertanggungjawab diatas kandungan Prospektus ini
 
Agro Multy Trading Berhad(No. Syarikat: 934207-M)Prospektus Skim Keli Malaya
 __________________________________________________________________________
KANDUNGAN PROSPEKTUSKANDUNGANMUKA SURATGLOSARI ISTILAH/ SINGKATAN 4-51.MAKLUMAT SYARIKAT PENGELOLA SKIM1.1Maklumat Korporat 6-71.2Latar Belakang 71.3Pemegang-Pemegang Saham 71.4Pengarah-Pengarah 71.5Pengalaman Dalam Penternakan Ikan Keli 8-91.6 Bidang Perniagaan 92.PERUNDING BEBAS 9-103 JURUAUDIT 104. KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF 115. MAKLUMAT TAPAK-TAPAK PENTERNAKAN IKAN KELI5.1 Tanah-tanah Skim 11-126.PENGENALAN6.1 Skim Kepentingan 126.2 Pendaftaran Skim 126.3 Kenyataan Menolak Liabiliti 136.4 Taksiran Merit dan Risiko Pelaburan 136.5 Tempoh Sah Laku Prospektus 137.RINGKASAN SKIM KELI MALAYA 13-148. MAKLUMAT SKIM8.1 Skim Keli Malaya148.2 Pakej Ikan Keli 14-158.3 Bilangan Tawaran Pakej Ikan Keli158.4 Tempoh Skim 158.5 Harga Pembelian Pakej158.6 Tempoh Sah Laku Pakej15-168.7 Proses Pembelian Pakej168.8 Kos, Keuntungan dan Unjuran Ahli Skim 16-178.9 Struktur Pembayaran Kadar Hasil Bersih 17-18
2
 
Agro Multy Trading Berhad(No. Syarikat: 934207-M)Prospektus Skim Keli Malaya
 __________________________________________________________________________
8.10 Pembelian-balik Pakej189.PENAMATAN SKIM KELI MALAYA1910.PENGGULUNGAN SKIM KELI MALAYA1911.AKAUN AMANAH11.1Akaun Amanah Sinking Fund2011.2Akaun Amanah Akaun Simpanan2012.SYARIKAT PENGELOLA SKIM12.1 Tugas dan Tanggungjawab Syarikat Pengelola Skim21-2212.2Waad oleh Syarikat Pengelola Skim22-2412.3 Persaraan, Pemecatan dan Penggantian Syarikat Pengelola Skim2413. PEMEGANG AMANAH13.1 Pemegang Amanah Skim Ikan Keli2513.2 Tugas dan Tanggungjawab Pemegang Amanah 25-2613.3Waad Syarikat Pemegang Amanah26-2713.4 Ganjaran Pemegang Amanah 2713.5 Persaraan, Pemecatan dan Penggantian Pemegang Amanah27-2814. MAKLUMAT TAMBAHAN14.1 Surat Ikatan Amanah 2814.2 Pihak-Pihak dalam Surat Ikatan Amanah 2814.3 Hak-hak Ahli Skim 2814.4 Mesyuarat Ahli-ahli Skim 29-3215. PERIHAL HARTA YANG DIPEGANG PEMEGANG AMANAH 3316. SKIM LAIN 3317. PENILAIAN 3318. FAKTOR RISIKO 3319. LAPORAN JURUAUDIT3320. LAPORAN PERUNDING BEBAS 34-37
3

Activity (102)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred reads
1 thousand reads
Raja Shafini Raja Mamat added this note
kalu dah tahu syarikat agro ni ada kes penipuan..ada tak sesiapa yg blh buat tindakan..terutama org yg berpengalaman..kalu org mcm kita ni..yg tak reti apa2..tak berhasil juga..bila ada ketua..yang belakang blh ikut serta..
Are Boon added this note
ape hal jadi mcm nie??ade sape2 tau maklumat terkini dari skim ie tak??sy nk buat penarikan balik...ape diorang ingat kita nie orang kaye ker senang2 nk bagi duit kita kat diorang...diorang nie manusia ker binatang yg xberhati perut langsung...berani buat mcm nie tampil ke depan dan hadapi masalah...bukan menyorok n mendiamkan diri...
mfirdaus_108 added this note
salam, korang ni yg skim lame tu ke? aku pn x dpt lg la..ade tak sape2 yg joint skim baru (keli malaya) kat sini? ade ape2 cite ttg company ke?
Garlieo Liyus added this note
mcm mana cara nak ambik modal balik..
Azry My added this note
minggu lepas saya ke ofis agro multy di seremban. masih terpampang kain rentang mengatakan ditutup dari 1 - 15 Oktober 2012. Tapi dah Disember pun tak de sekor manusia pun kat sana. Pintu tutup rapat, tiada apa-apa aktiviti langsung. Mana nak cari dorang ni pulak agaknya.
Baju Politik added this note
No 016 hadi babi tu dh lme dop pkai...sape yg tau no bru hadi tlg bg...

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->