Welcome to Scribd, the world's digital library. Read, publish, and share books and documents. See more ➡
Download
Standard view
Full view
of .
Add note
Save to My Library
Sync to mobile
Look up keyword
Like this
369Activity
×
0 of .
Results for:
No results containing your search query
P. 1
Malam Pertama

Malam Pertama

Ratings:

4.5

(2)
|Views: 188,672|Likes:
Published by malays_x
Kisah ini adalah kisah aku dan suamiku semasa pengalaman malam pertamaku. Malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk naik kebilik untuk tidur. Sebe lum tidur suamiku memberikan hadiah kahwin kepadaku dan menyuruh aku membukanya. Terkejut aku melihat baju tidur yang sangat jarang dan cantik. Nak dijadikan cerita aku dan suamiku ada hubungan saudara jadi kami masih segan silu lagi. Suamiku memintaku memakai pakaian tadi, aku kata aku segan dia kata b uat apa nak segan kitakan dAh kahw
Kisah ini adalah kisah aku dan suamiku semasa pengalaman malam pertamaku. Malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk naik kebilik untuk tidur. Sebe lum tidur suamiku memberikan hadiah kahwin kepadaku dan menyuruh aku membukanya. Terkejut aku melihat baju tidur yang sangat jarang dan cantik. Nak dijadikan cerita aku dan suamiku ada hubungan saudara jadi kami masih segan silu lagi. Suamiku memintaku memakai pakaian tadi, aku kata aku segan dia kata b uat apa nak segan kitakan dAh kahw

More info:

Published by: malays_x on Aug 19, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as PDF, TXT or read online from Scribd
See More
See less

01/19/2014

pdf

text

original

 
Kisah ini adalah kisah aku dan suamiku semasa pengalaman malam pertamaku. Malamselepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk naik kebilik untuk tidur. Sebelum tidur suamiku memberikan hadiah kahwin kepadaku dan menyuruh aku membukanya.Terkejut aku melihat baju tidur yang sangat jarang dan cantik.Nak dijadikan cerita aku dan suamiku ada hubungan saudara jadi kami masih segansilu lagi. Suamiku memintaku memakai pakaian tadi, aku kata aku segan dia kata buat apa nak segan kitakan dAh kahwin. Aku menurut apabila dia mula menanggalkn baju kurungku. Tak sempat aku nak pakai baju tidur tadi dia terus dukung aku letak atas katil. Aku kata tutup la lampu aku segan, dia kata kalau tutup lampu nanti tak nampak aku punya cipap.Lepas tu adegan pun bermula, dada aku berdebar2 gila, segan semua ada, dah la tudalam terang plak tu. Mula2 dia cakap lucah sikit pas tu dia cium mulut aku main lidah sampai aku dah tak segan. Dengan rakus dia bukak bra ngan suar dalam akumasa tu aku dah rasa hampir terbang kelangit bila dia jilat puting aku. Emmmm mmg sdappp.. Dia ramas tetek aku sampai aku lelah aauwww...auuuwww...auuuwwww auchhh... pas tu dia jilat satu badan aku sampai tegak bulu roma tapi ni yang aku tak boleh lupa sebab aku tak sangka yang dia akan jilat cipap aku.Mula-mula dia gesek tapak tangan dia pas tu dia suruh aku kangkang lebar-lebar dia selak bibir cipap aku pas tu dia sentuh satu benda yg buat aku tak ingat dunia. Dia kata ni Abang nak bagitau inilah g-spot zyna. Kat sinilah datang sedap dan lazat. Pas tu dia kata lagi ni abang nak jilat bagi zyna berahi betul-betul. Masa dia jilat aku pegang besi katil dan aku tak tau nak kangkang lebar mana lagisebab sedap sangat. Dia jilat sambil tangan dia main puting aku, keluarga aku memang jenis tetek besar2 pas tu puting timbul, lagi la sedap dia nyonyot.Pas tu dia main kat cipap aku adalah 20 minit, pas tu dia baring dia suhruh akucangkung atas muka dia. Dia nak tengok cipap aku sebab dia kata nilah 1st time dia tengok live. Dia kata air aku bAnyak meleleh kAt tepi bibir cipap aku dia kata abang nak jilat lagi. Abang nak kulum kelentit zyna pas ni baru abang ajar zyna main betul-betul. Aku plak rasa syok pas tu dah puas menjilat dia suruh aku baring pas tu dia kangkang kaki aku luas-luas pas tu dia naikkan sikit.Dia kata kaki kena bukak sebab nanti batang susah nak masuk lebih2 lagi anak dara macam aku. Pas tu dia tunjuk batang dia, dia kata nilah batang lelaki masa ghairah dia suruh aku pegang pas tu cium aku pelik dan teragak2 dia kata nilah yg selalu suami minta pada isteri setiap kali sebelum main. Dia ajar aku keluarkan lidah jilat batang kulum lama jugak. Lepas tu dia kata ok abang nak mula ni, zynatenang tau, tak de apa2 pun sedap je. Lepas tu dia letak batang dia kat atas cipap aku dia gesek-gesek mula pelan pas tu laju sampai aku sesak nafas.Lepas tu aku degar dia kata " Nape yangg...sedap sangat ke batang abang ni...? bulu cipap ayang ni haluslah..kelentit ayang pun merah.." Aku diam lepas tu dia kata lagi "abang masukkan ye..." Aku terasa batang abang dah masuk 1/2 pas tu abang naik atas aku bagi rapat pas tu abang suruh aku pegang tiang katil, dia katakalau sedap merengek kuat-kuat ckp argh...argh kat telinga dia. Lepas tu sambildia tekan batang dia aku dengar dia kata arghhh...sdapp yannggg....pas tu dia jolok pelan-pelan.Aku dah terasa perit aku kata bang pedih la cipap zyna..pedih bang. arkk..ah..ahh..pecah dara kot abang kata. Tak pe jap lagi ayang sedap la.. Kita main sampaipuas-puas ye...Abang bagi ayang puas tau... Lepas tu dah lama-lama aku rasa sedap gila, tak nak bagitau camne...yang aku tau kaki aku terangkat. Tak sedar buntut aku bergoyang menahan kesedapan. Nak dijadikan cerita suami aku ni india mamak, fuhh..mamak kan kuat seks...sambung balik cite..masa dia tengah henjut tu diagomol mulut aku gigit leher aku hisap tetek aku dia gigit-gigit puting aku sampai terjelir lidah aku kesedapan.
 
Mana nak tahan tetek kena tala pantat pun kena hayun yang aku tak boleh lupa tudia slow sikit pas tu dia jolok batang dia kedalam laju-laju lepas tu dia keluarkan batang dia balik dia jolok lagi laju-laju kedalam. Itu yang buat aku meraungsedap sampai lupa sikit tadi pas tu masa aku meraung dia bagi aku ghairah dia tnya " sedap tak yang? cukup besar tak batang abang ni? ayang best tak? berahi tak? Abang tengah main dengan pantat ayang ni ayanggg sedap tak? Aku memang nak cakap tapi tak keluar suara bila dia dah tanya aku apa lagi."bang sedap sangat bang nape sedap macam ni.Sedap bangggarghhhh...abggg..abgg...abgg...arghh..bang uhh..uhh uh aah aaahhh laju2 banggg naik atas sikit banggg abangggg zyna tak taaaahannn...banggggg aku tarik muka dia aku hisap mulut dia aku jilat-jilat mulut dia dia bagi lidah dia aku nyonyot gile lepas tu dia kata "nape ni yangggg nak sedap lagi tak?"Naakkk...nakkkk..."Aku kata pas tu dia berhenti dia cabut batang dia pas tu diabagi cermin suruh tengok cipap aku yg meleleh2 air pas tu dia tunjuk alas cadaryang ada darah pas tu dia senyum dia cium aku dia kata "ayang pusing belakang tonggeng bagi cipap keatas plak...macam ni pun sedap gak ini nama dia doggy style...""Hah...! macam anjing boleh ke?" aku tanya.."suami aku senyum miang kat aku diakata bukan ikut jolok kat lubang bontot masih ikut lubang cipap lagi...""oo..." aku kata pas tu dia ajar aku tongeng camne pas tu dia ambik tisue dia lap air aku yg meleleh tu pas tu dia sempat french kiss kat cipap aku pas tu sempat dia kata "ucuk la..." aku pun senyum malu dah la kena tonggeng dalam lampu terang plak tu lagi la malu...pas tu abang rapatkan badan dia kat belakang aku pastu dia kata kangkang sikit pas tu aku rasa batang aanbg dah masuk dalam lubang pantat aku pas tu. Abang pun main macam tadi jolok laju2, terkangkang aku dia jolok pantat aku sambil tangan dia ramas tetek aku mulut dia mengigit leher aku."Fuhhh....sedap jugak la bang main macam anjing ni" pas tu dia kata "abang buatapa je untuk ayang asal ayang puas selagi ayang tak puas abang akan than air abag" aku ingat ada dlm 10 mnt aku rasa mcm nk mengeletar bdn aku, pas tu aku pulakyg hentakkan bontot aku kebelakang dengan laju laju laju tiba-tiba aku jerit "abgg..abgg..abgg...ahhhh...ahhhh...banggg..ushhh...usssshhhhh...abgg..abgg..lajujolok bang.Jolok...jolok..jolok..jolok...arghhhhhbannnngggg....sedap..sedap...sedap..dalammasa yang sama abang kata kita pancut air sama. Yang...abang pun jerit tonggek lagi yang...angkat bontot yanggg...kangkang besar-besar yang...hentak laju2 yang...goyang2 bontot yanggg...tolong abang yangggg..tolong abang pancut yang...batang ni nak keluar air dah ni..aku jawab jolok pantat zyna laju-laju bang...nak batang lagi bang nk lagi bang...gesek biji kelentit zyna banggg...cepattt bang...gentel kelentit bang....masuk dlm2 bangggg..sdap tak banggg? sdap tak? banggg sdaptak...aahhaahhahhhaaaahhhh....sedapnya pantat ayang..sedap pantat yang...sdapp...aygggg....abgggg....tuss..tuss..tuss..errh..errh...arghhhh....Lepas tu abang kata terima kasih yang...aku pun cakap jugak trima kasih bang sebab zyna rasa seronok dan puas dengan abg...Lepas tu abang tarik batang dia pelan2 pas tu air kami yang bercampur tadi meleleh keluar ke tilam pas tu abang suruhaku baring sambil kangkang kaki abang pun lap dengan tisu. Lepas tu abang ajakgi bilik air abang suruh aku kncing, aku rasa pedih sampai keluar air mata pas tu abang cebok aku abg lap ngan towel..."abg tanya sakit sangat ke? abang mnta maaf, mula2 macam tu la"Lepas tu abang bagi aku minum air suam pas tu abang tak kasi aku jalan abang dukung aku letak atas katil. Nasib baik bilik kita orANg ada blik air, kalau tak habislah. Lepas tu abang baringkan aku selimut pas tu sebelum tidur abang kata seronokkan dah kawin? Aku senyum malu, aku tengok jam pukul 4.25 pagi...Mak oiii la

Activity (369)

You've already reviewed this. Edit your review.
1 hundred thousand reads
Mita Dwi liked this
Luthfi Rahim liked this
mieict liked this
Mohd Nazri Mazan liked this
Andriana Susanti liked this
MOon Isbulan liked this
Amirr Top liked this
Izyan Hamizah liked this

You're Reading a Free Preview

Download
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->