Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Unavailable
Captain Future, Der Sternenkaiser, Folge 1: Tod auf den Jupiter
Unavailable
Captain Future, Der Sternenkaiser, Folge 1: Tod auf den Jupiter
Unavailable
Captain Future, Der Sternenkaiser, Folge 1: Tod auf den Jupiter
Audiobook1 hour

Captain Future, Der Sternenkaiser, Folge 1: Tod auf den Jupiter

Rating: 0 out of 5 stars

()

Currently unavailable

Currently unavailable

About this audiobook

Menschen verändern sich. Sie verändern ihre Gestalt - plötzlich bricht es aus ihnen heraus. Da, wo eben noch Haut war, spross plötzlich Haar. Gesichter, eben noch menschlich, verformten sich - wurden zu entstellten, hässlichen Fratzen, die einem Affen ähnelten. Und sie wurden brutal. So brutal, dass keiner vor ihrem tief in ihnen brodelnden Zorn mehr in Sicherheit war. Menschen veränderten sich - sie wurden zu Affen. Und es gab nur einen, der dem Geheimnis der Mutation auf den Grund gehen konnte: Captain Future.
LanguageDeutsch
Release dateNov 21, 2014
Unavailable
Captain Future, Der Sternenkaiser, Folge 1: Tod auf den Jupiter

Related to Captain Future, Der Sternenkaiser, Folge 1

Related audiobooks

Science Fiction For You

View More

Related articles

Reviews for Captain Future, Der Sternenkaiser, Folge 1

Rating: 0 out of 5 stars
0 ratings

0 ratings0 reviews

What did you think?

Tap to rate

Review must be at least 10 words