You are on page 1of 2

A: B

:

gua bilang brenti. Ini ade ape rame2 kemari? makan rame2 bareng si kipli, eh si kipli keselek trus cegukan. Bang agus same kite rame2 dimari bukan kenape2, pasti ade maksud dan tujuan.

A:

oh jadi bang agus kemari ade maksud dan tujuan? Bener ga bang agus? Ha?! Eh die nyengir2 aje. Bang agus kalo emang jalannye bebatuan, bang agus boleh naek perahu berkayu papan. Kalo bang agus rame2 kemari ade maksud dan tujuan, nih juragan aye mau tau kire2 tujuannye apaan.

B: A: B:

jadi abang belon tau bang agus kemari mau apaan? gua belom tau. Ape die kemari mau mungutin dosa2 gua? jadi belom dikasih tau bang? (ngomong ke agus) kalo belom tau ye kita pulang aja. Katenye udah dikasih tau! Sekarang gua Tanya elu orang sini ape orang kontrakan?

A:

Elu belom kenal siapa gua? Belom kenal siapa gua? Nih ada orang banyak Tanya kenal ga sama gua! bang! Kalo emang kayunye kayu bekayu papan jangan digotong jangan dibawa lari. Maksudnye!? kalo abang pengen tau alesan bang agus dateng kemari alesannye apaan, lantaran noh perempuan nyang di dalem noh bang agus dateng kemari eh bang iwan percuma lu bawa lemari ga bawa kuncinye, percuma elu rame2 kemari karna perempuan nyang dimari udeh gue yang punye Kalo gue pulang angkat kaki sekarang. Ongkosin gue seribu!

B: A: B:

A:

B:

naek angkot aje kaga dapet. bang kalo kate pantun ibarat ujan kaga brenti2. (maksudnye) mau dikata ntu perempuan udeh abang yg ngedemenin, nih abang agus bersikeras kaga mau ngarti.

A: B:

jadi elu abang agus kaga mau ngarti?! kaga mau ngarti! Gua sih gimana aje jadi kata bang agus. Kalo soal perempuan maju terus pantang mundur soal perempuan maju terus pantang mundur? maju terus pantang mundur soal nenek2?

A: B: A:

Jangan makan di pinggir telage. Musti pandai silat dan pandai mengaji. Babe: pinggir telage enak dipandang. silaturohim jangan Cuma lebaran. udah pada nyampe apaan jagoan mukenye kaye orang kerendem pormalin eh bang roti buaye kembang kelape eh dibetawi buat arak2an. A: widih! Eh bang rumah joglo bukan sembarang rumah joglo.) *adegan silat* . Kagak enak diajak makan soto betawi. Eh gue jago bukan sembarang jago. jadi bang agus punya niat pantang buat dilarang? Bang agus. biar aye jagoan sini yang ladenin satu2 Rojali: Kalo mau makan soto betawi. kepiting mencapit kerang.B: A: die kabur duluan takut kualat. Kerang dicapit pecah satu2 Kalo bang agus punya niat pantang dilarang. Barang siapenyang minta bukain ini palang. Tolong bukakan palang pintu rumah babe. Demi anak perawan jauh- jauh aye kemari. tapi rumah joglo yang belum ade dindingnye. yang penting kite jalin tali persaudaraan (salaman tp langsung mukul. eh biar kate ilmu gue ga seberape tapi disini usus lu bisa berantakan. B: kalo kate pantun. B: A: B: A: B: lu gatau kemaren gua naek kopaja di terminal blok m orang2 pada turun satu2 takut same lo? kaga. tapi tiap hari dengan kesadaran Eh kalah menang bukan jadi ukuran. tapi gue jago disini belom ade tandingannye.