Lirik Lagu Aku Yang Berdosa – Shahir Sejauh mana langkah ku di sana Aku melupakan-Mu Seluas mana kau

beri padaku, masih ku angkuh pada Mu Segalanya dusta Gelap mengaburi ku Ya Allah Apa yang biasa ku tebus kepada-Mu atas dosaku Ya Allah Ku hina terasa Biar ku bersujud untuk ke syurga-Mu Segalanya dusta Gelap mengaburi ku Ya Allah Apa yang biasa ku tebus kepada-Mu atas dosaku Ya Allah Ku hina terasa Biar ku bersujud untuk ke syurga-Mu

SUSUNAN AYAT  Sejauh mana langkah ku di sana Ayat susunan songsang  Aku melupakan Mu Ayat susunan biasa  Seluas mana kau beri padaku. Ayat susunan biasa  Gelap mengaburi ku Ayat susunan songsang  Ya Allah apa yang bisa ku tebus kepada-Mu atas dosaku Ayat susunan biasa . masih ku angkuh pada-Mu Ayat susunan biasa  Segalanya dusta Ayat susunan biasa  Gelap mengaburi ku Ayat susunan songsang  Ya Allah apa yang bisa ku tebus kepada-Mu atas dosaku Ayat susunan biasa  Ya Allah Ku hina terasa. Ayat susunan songsang  Biar ku bersujud untuk ke syurga-Mu. Ayat susunan biasa  Segalanya dusta.1.

2. JENIS FRASA  Sejauh mana langkah ku di sana FN+FK  Aku melupakan Mu FN + FK  Seluas mana kau beri padaku. masih ku angkuh pada-Mu FN + FA  Segalanya dusta FN + FK  Gelap mengaburi ku FN + FK  Ya Allah apa yang bisa ku tebus kepada-Mu atas dosaku FN + FK  Ya Allah Ku hina terasa. FN + FA . FN + FA  Biar ku bersujud untuk ke syurga-Mu. FN + FS  Gelap mengaburi ku FN + FK  Ya Allah apa yang bisa ku tebus kepada-Mu atas dosaku FN + FK  Ya Allah Ku hina terasa.

apa yang bisa kulakukan untuk menebus dosaku kepada-Mu.  Ya Allah apa yang bisa ku tebus kepada-Mu atas dosaku Ya Allah.Sejauh mana langkah ku di sana?  Aku melupakan Mu  Aku melupakan-Mu Seluas mana kau beri padaku. Ya Allah.  Ya Allah Ku hina terasa.  Gelap mengaburi ku Kegelapan telah mengaburiku.  Biar ku bersujud untuk ke syurga-Mu.BINAAN AYAT GRAMATIS  Sejauh mana langkah ku di sana . ku berasa diriku hina terhadap-Mu. apa yang bisa kulakukan untuk menebus dosaku kepada-Mu. aku masih angkuh pada-Mu. . masih ku angkuh pada-Mu Seluas mana nikmat yang telah kau berikan padaku.  Segalanya dusta Segalanya adalah dusta.  Ya Allah apa yang bisa ku tebus kepada-Mu atas dosaku Ya Allah.  Gelap mengaburi ku Kegelapan telah mengaburiku.  Ya Allah Ku hina terasa.  Segalanya dusta Segalanya adalah dusta. Biarlahku bersujud untuk ke syurga-Mu.

ku berasa diriku hina terhadap-Mu. Biar ku bersujud untuk ke syurga-Mu. KESALAHAN EJAAN  Sejauh mana langkah ku di sana -Sejauhmana langkahku di sana  Aku melupakan Mu Aku melupakan-Mu  Seluas mana kau beri padaku. Biarlahku bersujud untuk ke syurga-Mu. Ya Allah Ku hina berasa.  Biar ku bersujud untuk ke syurga-Mu. masih ku angkuh pada-Mu Seluas mana kau beri padaku. masihku angkuh pada-Mu   Segalanya dusta Gelap mengaburi ku Gelap mengaburiku  Ya Allah apa yang bisa ku tebus kepada-Mu atas dosaku Ya Allah apa yang bisa kutebus kepada-Mu atas dosaku  Ya Allah Ku hina terasa. Biarku bersujud untuk ke syurga-Mu.   Segalanya dusta Gelap mengaburi ku Gelap mengaburiku . Ya Allah.

Ya Allah Ku hina berasa. Ya Allah apa yang bisa ku tebus kepada-Mu atas dosaku Ya Allah apa yang bisa kutebus kepada-Mu atas dosaku  Ya Allah Ku hina terasa.  Biar ku bersujud untuk ke syurga-Mu. Biarku bersujud untuk ke syurga-Mu. .

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful