kos dalam rm5 ajer xde ubatan atau pantang atau side effect semua kena buat sendiri

.. :D

bahan-bahannya..ewahhh macam nak masak pulak.. :eek:

> sekeping a4 > syiling 20sen > marker warna hitam > sedikit pelekat

caranya.. kesemua bahan tadi diadun sebati hingga kembong.. :eek: err gurau senda..

caranya..

> bulatkan di tengah-tengah a4 tu dengan syiling tadi dan hitamkan keseluruhan bulatan tadi > tampalkan di dinding dengan pelekat, jangan membelakangkan cahaya > duduklah dalam jarak lebih kurang 1 meter dan pandanglah bulatan hitam tadi tanpa berkelip walaupun sekejap.. > hinggalah tak tahan barulah pejamkan mata bila pejam jangan terus buka mata, biar dalam 5 saat dan teruskan pandang lagi bulatan tersebut, buatlah seberapa lama yang mampu. > jalani proses ini dalam masa 2 minggu..lebih rajin buat lebih

sekarang dah ok sepenuhnya.my/1ahli/produk/grafik/produk-ecpi-eye_care3.... dengan merenung bulatan hitam akan memaksa darah tertumpu ke mata seterusnya menguatkan daya penglihatan. > tengoklah sendiri nanti.jpg . rawat sendiri jer..ecpi.cepat kesannya. dulu pernah kena masalah mata ni... tak makan apaapa ubatpun. :"> http://www..

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful