SM

C Disney

Mio Vukovic. Heidi Herman. Stephen Finfer.COM FOR THE LATEST MUSIC. CA 91521 Unauthorized duplication and use prohibited. Matt Greenberg. Jim Morey.COM • CHECK OUT DISNEYMUSICSPOT. Eric Galen. Peter Matorin. VIDEOS. CA Special Thanks to David Byrnes. AND GAMES . 13. 10. 05. 06. Bill Sobel. Todd Cooper. 02. 03. 08. Jared Paull. 04. Burbank. and the entire staff at Disney Channel. Mark Stubington. It’s All Right Here Let’s Do This Mixed Up He Could Be the One Just a Girl I Wanna Know You featuring David Archuleta Supergirl Every Part of Me Ice Cream Freeze (Let’s Chill) Don’t Wanna Be Torn Let’s Get Crazy I Wanna Know You Let’s Make This Last 4Ever Mitchel Musso If We Were a Movie featuring Corbin Bleu Executive in Charge of Music and Soundtracks for Disney Channel: Steven Vincent Album Mastered by Eddy Schreyer at Oasis Mastering. VISIT DISNEYCHANNEL. Alia Fahlborg. Brian Schall.01. Jason Morey. Jason Pu. 14. 09. Sam Musso. Walt Disney Records and the Disney Music Group Album Art Direction by Steve Gerdes Album Design by Anabel Sinn P 2009 Walt Disney Records C Disney Burbank. Andrea Timpone. Scott Harrington. Steven Rosen. 12. 07. Mae Ho. 11.

it’s all right here And I can’t believe You’d even think Of being any place Any place but right here The grass may be greener In the end I swear But you’ll be wishing you were here If you were there It’s wherever we go (Wherever we are.01. wherever we are. wherever we are. it’s all right here) (repeat) C Disney . wherever we are. wherever we are. wherever we are. let’s go It’s all right here Any open road Will take us anywhere And as long as I’m with you I won’t care where And we can choose the desert or the sea ’Cause the good times are in front of you and me Chorus And I can’t believe You’d even think Of being any place Any place but right here The grass may be greener In the end I swear But you’ll be wishing you were here If you were there You’d wish you were here You’d wish you were here And if I can make you want to stay Just one more day Maybe everything would be okay Come on Oh. wherever we are. it’s all right here) Excuse me officer If you’re smart You know you want to be In the mix of white hot energy It’s all to welcome you Time’s so good It’s moving way too fast If we could I know we’d make it last It’s all here for you (3x) It’s all right here (Wherever we are. come on It’s all right here (Wherever we are. it’s all right here) C’mon C’mon. wherever we are. wherever we are. It’s All Right Here Written by Antonina Armato and Tim James Published by DLJ Songs o/b/o itself and Antonina Songs (ASCAP)/WB Music Corp o/b/o itself and Out Of The Desert Music (ASCAP) Produced by Antonina Armato and Tim James Mixed by Tim James and Paul Palmer CHORUS Why would you rather be Anywhere else with me I tell you man. wherever we are. it’s all right here (Wherever we are. come on Oh. wherever we are) Check out the scenery We won the lottery I tell you man.

(BMI) Produced by Ali Dee Theodore. yeah Let’s do this Na na na na na na (uh huh. they sing my song I wish you all could come along To take a picture to show your friends So come on Let’s do this Chorus Na na na na na na (uh huh. Inc. uh huh) Na na na na na na na na Let’s do this Na na na na na na (uh huh. uh huh) Na na na na na na na na Let’s do this Na na na na na na (uh huh. Jason Gleed and Alana da Fonseca Mixed by Brian Malouf I rode all night on a big ole’ bus You came a long way to be with us You paid good money to see a show You best get ready ’cause here we go Get on your feet ’cause I’m plugged in So come on. let’s do this CHORUS I’ll turn it on. sing them out Freak out. Let’s Do This Written by Derek George. uh huh) Na na na na na na na na Let’s do this C Disney . you know you can’t resist. uh huh) Na na na na na na na na Let’s do this Na na na na na na (uh huh. uh huh) Na na na na na na na na I don’t call this work but I’m paid to play And the real party starts backstage All my friends. scream and shout This is what it’s all about Let me hear the hook now Chorus Na na na na na na (uh huh. Adam Tefteller and Ali Theodore Published by Walt Disney Music Company (ASCAP)/Wonderland Music Company.02. I’ll wear it out I’ll bring the roof and this house down I know just what you came here for And I want to hear you screaming more Get on your feet. let me hear you shout it out All my people let me see you jumping up and down Let me hear the words. uh huh) Na na na na na na na na Everybody c’mon now’s the time to get loud Throw your hands up. Tim Owens. you know you know ’em. I’ll crank it up I’ll show you all what I’m made of I’ll get loud.

03. (BMI) Produced by Marti Frederiksen Mixed and recorded by Marti Frederiksen and Anthony Focx La. should have gone left And I say things I should have not said Look at me in this big mess I don’t wanna be here CHORUS Everything I do Is making me more confused Oh. la How come everything turns out Leaving me with more doubts I feel like I’m upside down And I don’t wanna be here I go right. la Chorus C Disney . Mixed Up Written by Kara DioGuardi and Marti Frederiksen Published by Wonderland Music Company. la. la. la. la. la La. and get it right Chorus So hold me Tell me Everything’s gonna Be okay cuz today it feels like I won’t make it through the darkness Don’t know how to get out of this I’m so mixed up Somebody help me La. la Tell me how to fix this I’d trade my world for one wish To go back to my other life Oh. la. la La. la. Inc. la La. I hope that I’m dreaming ’Cause I’m sick of this feeling I’m mixed up Somebody help me La. it used to be easy All I had to be was me Now I’m mixed up Everywhere I go Is somewhere that I don’t know Oh.

(BMI)/Walt Disney Music Company (ASCAP) Produced by Mitch Allan and Kara DioGuardi Mixed by Paul Hager Smooth talking So rocking He’s got everything that a girl’s wanting Guitar cutie When he plays it’s groovin’ And I gotta keep myself from doing something stupid I think I’m really falling for his vibe Get butterflies when he says my name CHORUS He’s got something special He’s got something special And when he’s looking at me I wanna get all sentimental He’s got something special He’s got something special I can hardly breathe. Inc.04. He Could Be the One Written by Kara DioGuardi and Mitch Allan Published by Wonderland Music Company. something telling me Telling me maybe he could be the one He could be the one (6x) He’s lighting Sparks are flying Everywhere I go he’s always on my mind And I’m going crazy About him lately And I can’t help myself from how my heart is racing I think I’m really digging on his vibe He really blows me away Chorus He’s got this way of making me feel Like everything I do is Perfectly fine the stars are aligned When I’m with him Chorus C Disney .

yeah. to fly People say that the world is like a stage Guess I confused the roles I play I’ve been away from home for so long That I…I almost forgot where I belong Yeah.05. yeah Chorus It’s so easy to forget what really matters in this life It’s so hard to live with regrets. to fly. Just a Girl Written by Toby Gad and Arama Brown Published by Walt Disney Music Company (ASCAP) Produced by Toby Gad and Arama Brown Mixed by Toby Gad Finally I’ve been waiting for this moment For you to see the real me It’s been an illusion But I never meant to fool you I got caught up in a fantasy CHORUS I’m just a girl with a dream that got the best of me In a world that believes fame is everything Got outta touch with the ones Who gave me my wings to fly. to fly You gave me my wings. to fly. but I promise I will try To be a better me from now on I’m sorry I didn’t mean to do you wrong Chorus Who gave me my wings to fly. yeah I’m just a girl C Disney . so watch me fly Watch me fly Yeah.

never shout You stand out in a crowd And make the best of every situation Correct me if I’m wrong You’re fragile and you’re strong A beautiful and perfect combination Chorus I like how you are with me In our future history And maybe someday down the road I’ll sit back and say to myself Yeah. whoa-oh. oh. oh. Inc. whoa-oh. Aristeidis Archontis and Chen Neeman Published by Wonderland Music Company. I wanna go there Where you go I wanna find out what you know And maybe someday down the road Sit back and say to myself Yeah. oh. whoa-oh. whoa-oh Whoa-oh. Jeannie Lurie and Chen Neeman Mixed by Aristeidis Archontis David Archuleta appears courtesy of 19 Recordings. I thought so Chorus I like how you are with me In our future history And maybe someday down the road I’ll sit back and say to myself Yeah. oh Whoa-oh. oh Whoa-oh. I wanna know you Whoa-oh. whoa-oh (3x) When I saw you over there I didn’t mean to stare But my mind was everywhere I wanna know you Gonna guess that you’re the kind To say what’s on your mind But you listen when I have somethin’ to show you There’s a mark above your eye You got it in July Fighting for your sister’s reputation You remember people’s names And Valentine’s are lame So you bring me flowers just for no occasion CHORUS Whoa-oh. I thought so C Disney . oh. oh. I thought so You smile. oh. Limited/JIVE Records Whoa-oh.06. oh. I Wanna Know You featuring David Archuleta Written by Jeannie Lurie. oh. (BMI)/Walt Disney Music Company (ASCAP) Produced by Aristeidis Archontis.

gotta sing my song Gotta shake it off. super Be super. super hot living like a rock star You think I’m super. super. (BMI)/ Walt Disney Music Company (ASCAP) Produced by Dreamlab Mixed by Daniel James When I feel all alone and nobody knows Still gotta smile for a while. here I go Snap my fingers just like that Don’t get what I want and that’s a fact Snap my fingers just like that Don’t get what I want just cuz I want it CHORUS I’m super cool. I’m super-duper So you wanna be just like So you wanna be just like Think you wanna be just like me Everybody’s watching me It’s never as easy as it seems To be super. gotta hurry. the clothes I wear Everybody wants to know what I’m doing next Sometimes I wish I could stay home just be by myself I wanna be more carefree Can’t you see Snap my fingers just like that Don’t get what I want and that’s a fact Snap my fingers just like that Don’t get what I want just cuz I want it Chorus I wish you could see I’m like everybody else Struggling to let go and always be myself Chorus C Disney . Inc. strike a pose. supergirl When I walk in the room everybody stops Cameras flashing. I can’t let it show Dry my tears hide my fears And when I’m back stage feeling down and the lights come on No time to worry. you think I’m super On the cover of your magazines Wherever I go they make a scene I’m super. Supergirl Written by Kara DioGuardi and Dan James Published by Wonderland Music Company. people fighting for the best shot They like my hair.07.

08. Every Part of Me Written by Adam Watts and Andy Dodd Published by Walt Disney Music Company (ASCAP) Produced and Mixed by Adam Watts and Andy Dodd I feel like I’m a million miles away From myself more and more these days I’ve been down so many open roads But they never lead me home And now I just don’t know Who I really am How it’s gonna be Is there something that I can’t see I wanna understand CHORUS Maybe I will never be Who I was before Maybe I don’t even know her anymore Or maybe who I am today Ain’t so far from yesterday Can I find a way to be every part of me So I’ll try…try to slow things down And find myself…get my feet back on the ground It’ll take time but I know I’ll be alright ’Cause nothing much has changed…on the inside It’s hard to figure out How it’s gonna be ’Cause I don’t really know now I wanna understand Chorus I don’t wanna wait too long To find out where I’m meant to belong I’ve always wanted to be where I am today But I never thought I’d feel this way Chorus C Disney .

what ya need Now everybody wanna do the ice cream freeze C’mon Boys Gotta do like I do. just follow my lead Everybody let’s chill CHORUS Do the ice cream freeze…strike your pose Then ya do the milk shake Shake it. ha Are ya ready for a little something new tonight (Oh yeah) I gotta brand new step I think you’re gonna like C’mon boys Gotta do like I do. shake it…shake it. shake it down low And do the ice cream freeze All kinda stepping make ya feel good Triple step. shake it down low Do the snow cone slide Left to right Put your hands in the air We can party all night (repeat) Shake it. just follow my lead Everybody let’s chill Chorus Did I hear someone say “party” We’re just getting started Wanna take it from the top. no. sugar foot But I’m comin’ with the new thang. camera. shake it Shake it. shake it Do the snow cone slide… do the snow cone slide Put your hands in the air…go crazy Everybody let’s chill C Disney . shake it…shake it. here we go Follow me now C’mon Hit it Everybody do your dance Ain’t nothing better than an All out jam . well you know I will Now everybody let’s chill Lights. freeze Everybody let’s go… Chorus Do the ice cream freeze… do the ice cream freeze Then ya do the milk shake Shake it. Ice Cream Freeze (Let’s Chill) Written by Matthew Gerrard and Robbie Nevil Published by Walt Disney Music Company (ASCAP) Produced and Mixed by Matthew Gerrard Alright. butterfly.09.

10. Don’t Wanna Be Torn Written by Kara DioGuardi and Mitch Allan Published by Wonderland Music Company. (BMI)/Walt Disney Music Company (ASCAP) Produced by Mitch Allan and Kara DioGuardi Mixed by Paul Hager Maybe it’s the things I say Maybe I should think before I speak But I thought I knew enough To know myself and do what’s right for me And these walls I’m building now You used to bring ’em down And the tears I’m crying out You used to wipe away CHORUS I thought you said it was easy Listening to your heart I thought you said I’d be okay So why am I breaking apart Don’t wanna be torn (4x) Don’t make me have to choose between What I want and what you think I need ’Cause I’ll always be your little girl But even little girls have got to dream Now it all feels like a fight You were always on my side And the lonely I feel now You used to make it go away Chorus Why is all this so confusing Complicated and consuming Why does all this make me angry I wanna go back to being happy These tears I’m crying now you used to wipe away Chorus C Disney . Inc.

oh yeah Chorus #1 C Disney . our grace. our smarts CHORUS #2 Let’s get crazy Get up and dance Take a swing Do your thing It’s worth taking a chance Let’s get crazy Turn the music up loud Now’s the time To unwind Lose yourself in the crowd Let’s get crazy Yeah the fun’s just begun Come on dance everyone Here’s an invitation To every nation Oh. la La. our style. our hair. Mim Nervo and Liv Nervo Published by Walt Disney Music Company (ASCAP)/Wonderland Music Company. la. Let’s Get Crazy Written by Colleen Fitzpatrick. la. our smile Our laughs. la. Inc. our smile Our laughs. our heart. la Our songs. la. Dave Derby. (BMI) Produced by The Collective and Smidi Mixed by Fred Maher You ready? Here we go Life is just a party so come as you are Dress it up or dress it down don’t forget your guitar Just be courageous Cuz style’s contagious Everyone can rock out like a superstar CHORUS #1 Let’s get crazy Get up and dance Take a swing Do your thing It’s worth taking a chance Let’s get crazy (Yeah just) kick up your heels Don’t miss out Time to shout Always keeping it real Let’s get crazy Craaaazzzzyyyy! Our songs. Michael “Smidi” Smith. our hair. our grace. our smarts You see me on the cover of a magazine (remember) Things are always different than the way that they seem. Stefanie Ridel. la. Michael Kotch. oh yeah Oh. la. la.11. la. ha! Here’s an invitation To every nation Meet me on the dance floor and we’ll make the scene Chorus #1 La. our heart. our style.

oh Whoa-oh. I thought so You smile. oh Whoa-oh. Inc. oh. oh. Aristeidis Archontis and Chen Neeman Published by Wonderland Music Company. oh. never shout You stand out in a crowd And make the best of every situation Correct me if I’m wrong You’re fragile and you’re strong A beautiful and perfect combination Chorus I like how you are with me In our future history And maybe someday down the road I’ll sit back and say to myself Yeah I thought so Chorus I like how you are with me In our future history And maybe someday down the road I’ll sit back and say to myself Yeah I thought so C Disney . whoa-oh Whoa-oh. I wanna go there Where you go I wanna find out what you know And maybe someday down the road Sit back and say to myself Yeah. whoa-oh. oh. I wanna know you Whoa-oh.12. oh. I Wanna Know You Written by Jeannie Lurie. Jeannie Lurie and Chen Neeman Mixed by Aristeidis Archontis Whoa-oh. whoa-oh. whoa-oh (3x) When I saw you over there I didn’t mean to stare But my mind was everywhere I wanna know you Gonna guess that you’re the kind To say what’s on your mind But you listen when I have somethin’ to show you There’s a mark above your eye You got it in July Fighting for your sister’s reputation You remember people’s names And Valentine’s are lame So you bring me flowers just for no occasion CHORUS Whoa-oh. oh. (BMI)/ Walt Disney Music Company (ASCAP) Produced by Aristeidis Archontis. oh. whoa-oh. oh.

13. ’cause you can’t ’Cause you can’t. 3 ’Cause we’re here and we’re now And we’re all together So let’s make this last 4ever Turn the amps up Turn the lights down Brush yourself off I’m a show you how How to rock how to dance to get down Everybody on the floor now Of all the stars in the sky tonight Compared to us. Sam Musso and Mitchel Musso Published by 12 Notes and 26 Letters (ASCAP)/Michael Raphael Music (ASCAP)/M3 Music (ASCAP)/ Seven Summits Music (BMI) o/b/o itself and Mitchel Musso Music (BMI) Produced by Justin Gray Mixed by Brian Malouf I need a kick drum A guitar now And a bass line Gonna show you how How to rock how to dance how to get down All I need is a piano in my track now CHORUS Throw your hands. whoa ’Cause you can’t. well they don’t shine quite as bright Chorus (2x) Let’s make this last 4ever (5x) ’Cause we’re here and we’re now And we’re all together So let’s make this last 4ever C Disney . whoa Can you hear me? Hey! Do you feel it? Hey! If you’re with me go 1. throw your hands up Whoa. throw your hands Throw your hands. well they don’t shine quite as bright Chorus Let’s make this last 4ever (3x) Of all the stars in the sky tonight Compared to us. 2. Michael Raphael. ’cause you can’t stop Whoa. Let’s Make This Last 4Ever Mitchel Musso Written by Justin Gray.

A. I’ll be acting through my tears I guess you’ll never know That I should win An Oscar® for this scene I’m in Chorus Wish I could tell you there’s a twist A double feature here tonight And we’re together it’s for real.® OSCARS® © A.S. got everybody star struck I know. want to see me and tell me all about her La. Can’t you hear it in my voice Oh sure. how you always seem to go For the obvious Instead of me But get a ticket and you’ll see CHORUS If we were a movie You’d be the right guy And I’d be the best friend That you’d fall in love with in the end We’d be laughing Watching the sunset Fade to black Show the names Play the happy song Yeah. If We Were a Movie Duet with Corbin Bleu Written by Jeannie Lurie and Holly Mathis Published by Walt Disney Music Company (ASCAP) Produced by Antonina Armato and Tim James Mixed by Tim James and Paul Palmer .14. there you go again talkin’ cinematic Yeah you. yeah.P Uh oh. la. now playing Wish I could tell you there’s a kiss Like something more than in my mind I see it Could be amazing Chorus (repeat) C Disney .M. you’re charming. when I call you.