P. 1
Mas

Mas

|Views: 4|Likes:
Published by Faridzul Anwar

More info:

Published by: Faridzul Anwar on Nov 29, 2010
Copyright:Attribution Non-commercial

Availability:

Read on Scribd mobile: iPhone, iPad and Android.
download as TXT, PDF, TXT or read online from Scribd
See more
See less

11/29/2010

pdf

text

original

Clear Chat History Today 1:56pm salam.. tuan.. salam tn guru2 yg boleh pergi mesti sah lantikan ke?

pergi mana? induksi.. utk ke taklimat guru2... semua lantikan 2008 ke bawah udah taklimat...cuma nk pg induksi.. salam...putus td ok teruskan cikgu.. jd..mcm mn dgn kes td soalan cikgu kabur.. sya tidak faham bab sah tu? ada kwn yg belum sah lantikan...blh pg x? boleh hadir taklimat jika dia lantikan 2008 ke bawah.. sebab tarikh lapor diri b ertugas tu akan dicatatkan dalam surat pengesahan lantikan jadi boleh la pergi induksi? dia mula bertugas bila cikgu? 2008 setahu sya semua lantikan 2008 kebwh suda dapat surat pengesahan lantikan tp xpergi lg temuduga spp aikk napa jadi macam tu?... dah 2 tahun tu kwn sy mls isi.. jadi xdpt pegi la? bagus suruh kwn kamu rujuk kesnya di unit perkhidmatan... sya tidak pernah jumpa kes begini hehe. setahu sya.. dalam tempoh 3 bulan jika tidak memohon pengesaha n..kena letak jawatan boleh sya tahu nama guru tu dan tempat bertugas? emm...die mntk rahsiakan teruk ka kes ni klu blm pergi temuduga spp? sya tidak dpt komen.. seba itu bidang kuasa SPP. jika dia tidak dpt SURAT PENGES AHAN LANTIKAN...macamna dia boleh ikut induksi? yekn...

.. yg lulus sj kn.tu la..die xnk peduli.perlantikan dia terbatal xsalah sy tawaran lantikan akan dibagi bl diinterview. tidak la cikgu mungkin cikgu nie pernah interview..die isi permohonan spp online masa mula posting sampai sekarang.gaji ma sih dc....maka secara automatic. tq tuan .. tapi gagal kali kan emm. jika tidak... rugi nanti tak naik gaji dan senioriti 5:59pm ok..sy plk risau. tp klu yg belum isi . cadangan sya.. dia cuma baru dpt SURAT TAWARAN PERLANTIKAN...sy cb nasihatkn.suruh dia hubungi SPP di mini putrajaya dkt UMS tu.......dlm tempoh 1-3 bulan dia kena sahka n terima jawatan tersebut......

You're Reading a Free Preview

Download
scribd
/*********** DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE ! ************/ var s_code=s.t();if(s_code)document.write(s_code)//-->