) ). ). ).

": * * * 7) 7 7)

* *

*". * " * * * *. " .

* * * . " * .

* " .

* " * * . * . * * " * * * * * ..

" * . * * ." * * * * .

* * * " " . * " * . * * ." .

* " . * * " ." * . " * .

" * * * * * * * * * * * " " . .

Semua tentang agama Islam | Arkib | Home Enchanted Kertas Dalam nama Tuhan yang tidak kompromi apa pun dengan nama-Nya di bumi atau di syurga." "Bukankah bahawa buku * t di atas menjadi pedoman pada *. benar yang percaya pada yang ghaib dan mendirikan sembahyang dan menghabiskan * Kami berikan kepada mereka dan orang-orang yang beriman kepada Allah dan di akhirat oleh anda dan mereka * yakin ini bergantung pada petunjuk dari Tuhan mereka. lagi Maha Mengetahui (7 kali). Kami mencari perlindungan dengan kata-kata's Allah yang sempurna dari kejahatan apa yang Dia telah menjadikan (7 kali). .. Aku berlindung dengan Allah dari syaitan yang terkutuk Dalam nama Allah yang Maha Penyayang: "Segala puji bagi Allah * Penyayang * * hari kiamat Thee kita menyembah dan bantuan Mu kami mencari Tunjukilah kami jalan yang lurus * * Jalan orang-orang kepada siapa murka-Mu dibawa turun * pergi tidak sesat. Dia adalah Maha Mendengar. dan mereka adalah berjaya *. Enchanted Kertas Sebelumnya Kemudian Umum Forum Islam. Cukuplah ada Tuhan selain diharapkan dalam Tuhan yang mempunyai Arasy (7 kali).

"Dan Firaun pula berkata:" Bawalah saya penyihir setiap baik * pandai Ketika ahliahli sihir itu datang. Rasul-Rasul-Nya. langit dan bumi atau Iwodh memelihara Yang Maha Tinggi Great * Tidak ada paksaan dalam agama: Kebenaran tampak jelas dari Perhatian: siapa pun yang menolak kejahatan dan percaya kepada Allah telah menangkap dipercayai pegangan yang paling yang tidak akan putus. bahkan jika membenci penjahat * Yunus. tetapi mereka dapat beberapa pengetahuan kecuali sebagai dia ingin memperluaskan takhtanya. . anda * Allah tidak beban kos yang lebih besar dari itu boleh dengan apa yang diusahakannya dan ia mendapat kita tidak Twakhaddna jika kami lupa atau jatuhnya Tuhan kita dan Kami juga membawa berkeras kempen tentang orang-orang sebelum kami Tuhan kita dan kita apa yang kita tidak mampu dan mengampunkan kami dan tidak mengampuni kami dan telah mengasihani engkau Maulana Vanasrna orang-orang kafir * "Dan menurut apa Ttheloa syaitan pada Raja Salomo dan Kafr Soliman tetapi syaitan kafir. jadi kafir Mereka belajar bahawa dengan yang mereka menyebabkan pemisahan antara manusia dan isteri. dan segala sesuatu yang mereka tahu ada Vgbawa * dan * berbalik patuh sujud dan dipaksa * Mereka percaya pada Tuhan semesta alam * Tuhan Musa dan * Harun Al norma. dan mereka tahu dari satu bahkan kirim ke tetapi kami sidang. Yang Kekal tidak terlelap dan tidak menyusul tidur dia di langit dan bumi Siapa yang dapat syafaat dengan Dia kecuali dengan Izin-Nya tahu apa yang ada di hadapan mereka dan di belakang mereka. Musa berkata apa kau datang dengan sihir bahawa Allah pasti akan Allah bukanlah pekerjaan * spoiler hak hak Allah dalam kata-katanya sendiri. dan Allah Maha Mendengar. buku-Nya. aku tahu apa yang orang-orang yang membeli dia di akhirat yang kreatif dan yang jahat adalah apa Croa sendiri jika mereka tahu * Sura. * Allah adalah mereka yang percaya mereka keluar dari kegelapan kepada cahaya dan mereka yang menolak iman patron orang-orang jahat: dari cahaya kepada kegelapan dan orang-orang dari neraka. tidak membezakan antara satu dari para rasul dan berkata:" Kami mendengar dan kami patuh ampun kepada Tuhan kita. Musa berkata kepada mereka: Campakkanlah apa * cast kamu tidak melempar. dan mempelajari apa yang buruk dan tidak baik. mereka berada di akan mematuhi Sura. "Amankan Nabi diturunkan kepadanya dari Tuhannya dan percaya semua percaya kepada Allah dan malaikat-Nya. lagi Maha Mengetahui. mengajar sihir laki-laki dan diturunkan kepada dua malaikat Babel Harut dan Marut."Tidak ada Tuhan melainkan Dia. "Dan Kami wahyukan untuk Moi untuk mengambil tongkat jika ditelan akan mereka jatuh * benar. Yang Hidup. tetapi mereka tidak boleh sehingga membahayakan satu-satunya Insya Allah.

"Katakanlah:" Ya Tuhan Maha Mengetahui yang ghaib * Katakan Kebenaran dan Pembohongan tidak menjadikan apa-apa dan kembali * Al Sheba "Katakan Kebenaran dan kepalsuan yang batil itu lenyap * Surat Al-Isra. anda adalah * atas dan mengambil apa yang ada di tangan kanan anda menangkap apa yang mereka lakukan tapi palsu penyihir penyihir tidak berjaya mana dia datang dari * Taha."Mereka berkata:" Wahai Musa baik untuk menerima atau untuk menjadi * disampaikan pertama berkata. di mana ubat yang menyembuhkan bagi orang-orang di dalamnya bagi mereka yang merefleksikan lebah *. Maha Mengetahui. "Dan Tuhanmu mengilhamkan lebah. tapi melemparkan jika tali mereka dan kakitangan menampakkan diri kepadanya. dan apa yang mereka tegak * Kemudian makan semua buah-buahan mengikut cara Tuhanmu dibuat mudah dari perut mereka minum bermacam-macam warna. yang anda menggambarkan para nabi * "Allah akan menghukum mereka di tangan anda dan aib mereka dan memberikan kemenangan atas mereka dan menyembuhkan payudara dari * orang percaya dan masih amarah hati mereka dan bertaubat kepada Allah dan kepada siapa Allah. "Mengambil salah satu daripada dua janji Allah kepada anda dan anda ingin untuk menjadi non-tulang belakang. sihir sedang mencari * takut di Musa akses universal dikandung * Kami Jangan takut. "Kita perlu bekerja sehingga Kami jadikan dia bekerja ke saluran pembuangan * AlFurqan. bahkan penjahat tidak menyukai * Al-Anfal. lagi Maha Bijaksana * bertaubat. "Wahai mungkin berasal dari Tuhanmu dan penyembuhan bagi apa yang ada dalam dada dan petunjuk dan rahmat bagi orang percaya * Younis. "Jika dia jatuh sakit dengan makanan dan minuman * Penyair . Tapi kita melemparkan kebenaran pada kebohongan celaka dan celakalah kepada anda. bukit-bukit dan pohon. dan Tuhan ingin anda berhak ke kanan pada katakatanya sendiri dan pergi ke akar keluar * orang-orang kafir untuk membenarkan Kebenaran dan membuktikan kepalsuan. "Dan Kami turunkan dari Al-Qur'an adalah penyembuhan dan rahmat bagi orang yang beriman walaupun meningkatkan pelaku kejahatan di simpan sia-sia merosakkan * Isra.

Engkau adalah Penyembuh dan menyembuhkan. yang membisikkan * * orang di penerbitan penduduk syurga * Lord of the bass pergi. sebuah kebutaan dihormati orang-orang menelefon dari lokasi yang jauh terpisah * "Katakanlah Allah adalah satu Allah. semua sama dari mata jahat atau sihir atau seorang ahli silap mata Khasd Tuhan menyembuhkan saya. Dalam nama Tuhan yang paling mewah sendiri. dari segala sesuatu yang menyakiti saya. yang Kekal * * tidak melahirkan dan tidak punya * satu * cekap "Katakanlah. pujian adalah raja * orang * orang * Allah dari bisikan jahat menyelinap. tidak ada kesembuhan kecuali kesembuhan kesembuhan anda tidak meninggalkan penyakit apapun."Kami membuat Quran. . bahkan jika Oagamia untuk mengatakan tidak untuk lobus di Ouaagami an dan Bahasa Arab ayat katakan adalah bagi mereka yang percaya pedoman dan penyembuhan dan yang tidak percaya pada telinga mereka untuk mereka. nama Allah yang terbaik sendiri.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful