SMS Lawak

Posted on Januari 7, 2008 | 251 Komen

kalo aku tangkai ko daunnye, kalo aku aur ko tebingnye, kalo aku kumbang ko bungenye, kalo aku langit ko buminye, & kalo aku tarzan ko le beruknye..

————————–

Al-kisah SEEKOR ANAK KAMBING, BERTANYA PADA IBUNYA. ibu kenapa semua kambing ada bulu dan kenapa bau kita busuk. LALU SI IBU PUN MENJAWAB.

TAK MENGAPALAH ANAKKU, KITA BUSUK, ORANG YANG BACA MESEJ NI LAGI BUSUK.. TAK RETI2 NAK GI MANDI… ASYIK TENGOK HENSET JE

————————-

katak pisang katak puru, adakah katak & pisang sepupu? jangan perasan atau terharu, bukan nak ucap kata rindu, cuma nak ucap selamat malam to U.

——————–

kpd penerima sms ini, sila laporkan diri segera ke hospital bahagia dengan tenang….

——————–

mulau mandan nyawuh ngenengah, ngunung naik nenyemang ningnga,

Aku tatap wajahmu tatkala kau mengangkat malu muka. . bila kita jatuh tak siapa mengangkat. Kalau dapat bini sederhana muda pula-nampak BARBIE DOLL. Lalu aku pun berkata…. biar aku menjadi pelindung mu. biar aku lari dahulu… —————— Aku menjeling padamu. jika banjir datang mencurah. muni yang maik ningenang nyua. Tapi bila dapat bini tua-nampak PANADOL !! ———————— kalau kita letak monyet depan org panggil…. sengau rupanya! ———————- Kalau dapat bini muda-nampak BABY DOLL.anyur madan ningamung nanah. bila kita susah tak siapa menolong.. biar aku menjadi sampan mu.monyet lily… kalau letak belakang org panggil LILY MONYET !! —————- jika mentari datang memancar terik. biar aku menjadi payung mu. jika ribut datang melanda...”KAU KENTUT iye?!” ————————– Bila kita cantik tak siapa memandang. bila kita baik tak siapa memuji. kau lantas tertunduk malu. kesiannya awak. jika ceti datang meminta hutang.

lglah manis…. hang tuah hang jebat hang lekir hang kasturi hang lekiu hang baca hang BODOH! ——————- AnGkAT tgN! inI RoMPaKan! YG HenSEM Ke SeBELah KaNAn! yG lAwA ke SeBelAh KIri! yg WaJaHnYa hoDoH ke TeNgaH. AWak! yE AwK jgn pUrA² bAce SMS!. baru kawin. cEpAt Ke TeNGah !! —————- Ku hampiri katil mu… kutatap wajahmu… kukucup ke2 belah pipimu… ku bisikkan ke telinga mu… .. ————————– masa bercinta marah pun manis…. dpt anak pengalaman manis… bila tua dpt KENCING MANIS —————– satu masa dahulu ada 7 org pahlawan….Tapi……… bila kita kentut semua mata memandang.

sabar je. jika dikeji kamu KETAWA. Tp kalau ada yg kata lu cantik/hensem.. Tampar je krn itu FITNAH! ——————- HP anda telah dilengkapi puzzle game. kamu tergolong orang2 yang SOUND TROUBLE ———————— Kalau ada yg kata kamu jelek. Caranya mudah saja. Azizah! ————— . Selamat Mencuba! ————— Gigi kau sejuk ke??…… Tak?? Abis tu kenapa pakai jaket kaler kuning??? —————— Kalau kau tak mahu hidup….INNALILLAHIWAINNAILAIHIRROJIUUN… ——————— Ingatlah... Lemparkan HP anda ke dinding @ susunkan kembali..jika dimarah kamu DIAM. jika difitnah kamu SENYUM. aku pun tak mahu mati. Kalau ada yg kata kamu bodoh.biarkan je kalau ada yg kata kamu dungu. Nescaya dgn berbuat demikian.Cool je..

keladri. caramu seperti celebrities. (Kalau tak paham kenapa baca jugak!!??) ———————– kau sungguh dinamis.. rambutan..nyaynok. sifatmu cukup puitis. TOLONGLAH DIK… AKAK ADE KAT TEPI TINGKAP NI. tiada siapa yang mahu dilahirkan sengau seperti kamu!!! ... nangsat. tapi sayang wajahmu seperti teletubbies… ———————– DIK. bersabarlah..mosi-mosi watasi muru ano latino uno muotu numeru ano sayonara des numeru taiano…. TENGOKLAH!! ——————- aku bencikan penipuan! o dalam diam ko menipu! dgr ape yg ku kate berikan tumpuan adekah ko dan katak sepupu? ———— sebut betul betul. TOLONG IKATKAN POCONG KAT KEPALA AKAK NI. jiwamu sungguh romantis.. gayamu selalu erotis. TERTANGGAL MASA DIORANG KEBUMIKAN AKAK TADI. tmemikai...