You are on page 1of 4

‫‪#1‬‬

‫میرا لن چھوٹا ھے‪ ،‬پتل ھے‪ ،‬کال ھے‪ ،‬ٹیڑھا ھے‪ ،‬ڈھیل ھے وغیرہ۔‬
‫‪:‬جواب‬
‫ایسے مسائل عام طور پہ ان کو ہوتے ہیں جو یا تو پوری طرح مطمئن نہیں ھوتے یا وہ کسی خاص مقصد کے حصول کے‬
‫لئے غیر معمولی سائز مانگتے ہیں۔ بعض دفعہ بلیو فلموں میں موجود سائز کو آئیڈلئز کرتے ہیں۔‬
‫ایسے دوستوں کے لئے عرض ھے کہ گاڑی سے زیادہ ڈرائیور اھم ھوتا ھے۔‬
‫جو ھے اسی کو صحیح طور پہ استعمال کرنا سیکھیں۔‬
‫اب جن دوستوں کو رنگ کا مسلئہ ھے وہ اسی رنگ کو سٹینڈرڈ سمجھیں۔‬
‫ٹیڑھاپن بہت زیادہ مشت زنی کی وجہ سے ھوتا ھے اس سے پرہیز کرے ٹھیک ھو جائے گا۔‬
‫ڈھیلپن ھو تو سمجھ لیں آپ بہت زیادہ کام لے رہے ہیں۔ آپ کے لن کو آرام کی ضرورت ھے۔ سیکس اور مشت زنی میں‬
‫ذرا وقفہ دیں۔‬

‫‪#2‬‬
‫میں جلدی فارغ ھو جاتا ہوں۔‬
‫جواب‬
‫اس کی کئی وجوھات ہو سکتی ہیں۔‬
‫۔ آپ بہت زیادہ جذباتی‪ ،‬ہیجان انگیزی ‪ ،‬گرم جوشی‪ ،‬تیزی‪ ،‬بےقابو ہو کرتے ہیں۔‬
‫۔آپ کا سٹائل‬
‫۔آپ کا خود پہ قابو‬
‫۔آپ کا بے قاعدہ سیکس شیڈول‬
‫۔آپ کی حد سے زیادہ جنسی پیاس‬
‫۔آپ کے ساتھی کا بہت زیادہ گرم جوش ھونا۔‬
‫۔جس جگہ داخل کیا ھے اس کا تنگ ھونا یا خشک ھونا‬

‫کچھ طریقے اور قاعدے ہیں جن سے اس پہ قابو پایا جا سکتا ھے۔‬
‫۔سیکس کو تحمل‪،‬آہستہ‪ ،‬نرمی اور پیار سے کریں۔‬
‫۔اوپر لیٹ کے کرنے سے مثانے پہ جسم کا وزن آ جاتا ھے جس سے جلدی خارج ھو جاتا ھے۔‬

‫ایک اچھی سیکس پوزیشن دیر پا سیکس کی ضمانت ہے۔‬ ‫کیجل ایکسرسائز ٹائمنگ کے کنٹرول میں مدد کرتی ہے۔‬ ‫رک رک کر کرنا‪،‬جب چھوٹنے کی نوبت ٓائے تو ٹھہر جائیں اور بیشک لن باہر نکال لیں۔ کچھ دیر چومنے‪،‬چھاتی مسلنے‬ ‫یا کسی دوسرے فور پلے کی طرف مشغول ہو جائیں۔‬ ‫۔جس وقت فرج پوری طرح گیلی ھو اسی وقت داخل کریں۔‬ ‫۔ڈالنے کو آخری آئٹم کے طور پہ رکھیں۔‬ ‫۔ ساتھی کی ٹانگیں کھول کے رکھیں۔‬ ‫۔ایسی پوزیشن اپنائیں جس میں تھوڑا بھی کافی ھو۔‬ ‫۔فرج میں رگڑ زیادہ لگے مگر لن پہ کم۔‬ ‫۔زیادہ گہرائی تک پہنچائیں یا زیادہ حصوں کو رگڑیں۔‬ ‫کنڈوم استعمال کریں۔‬ ‫کسی قسم کی دوا کا استعمال انتہائی نقصان دہ ھے۔انہی طریقوں پہ عمل کریں وقت تو لگے گا مگر کامیابی ضرور ملے‬ ‫گی۔‬ ‫سیکس پوزیشنز اگلے صحفے پر ملحضہ کریں۔‬ ‫‪#3‬‬ ‫سیکس کی جگہ نہیں ھے۔‬ ‫جواب‬ ‫سیکس کی جگہ نہ ھونا بڑی عجیب بات ھے۔ پورے ملک میں ہزار ہا ھوٹل گیسٹ ہاؤس ہیں جہاں پیسے دو اور کام کرو۔‬ ‫اب یہ سوال کہ وہ محفوظ نہیں ہیں تو دوستوں آپ ایک غلط کام کرنے جا رہے ہیں اتنا رسک تو لینا ہی ھو گا۔ آپ جرم بھی‬ ‫کریں اور محفوظ بھی رہیں اس کے لئے دیکھ بھال کے جگہ منتخب کریں۔‬ ‫گرل فرینڈ کو راضی کرنا بھی آپ کا کام ھے۔‬ ‫‪#4‬‬ ‫گرل فرینڈ‪ ،‬بیوی گانڈ مروانے کو راضی نہیں۔‬ ‫جواب‬ ‫گرل فرینڈ‪ ،‬بیوی کو گانڈ مروانے کے لئے راضی کرنے سے پہلے سوچیں کیا گانڈ مارنا اشد ضروری ھے۔اگر ھے تو یہی‬ .

‫اسے بتایئں اور ممکنا مزا اور لطف کا اظہار کریں۔ ھو سکے تو بلیو فلموں کی مدد لے لیں۔‬ ‫‪#5‬‬ ‫میں اپنی چاچی‪ ،‬مامی‪ ،‬تائی‪ ،‬سالی‪،‬بھابھی‪،‬کزن نوکرانی کو چودنا چاہتا ہوں۔‬ ‫جواب‬ ‫پہلے تو یہ کہوں گا کہ دنیا کی ساری عورتیں ختم ہو گئی ہیں کیا؟‬ ‫اس کے بعد یہ کہ آپ بہتر جانتے ہیں کہ آپ کی وہ کس کردار کی ھے اور آپ کو کس نظر سے دیکھتی ھے۔ اگر اس کا‬ ‫رجحان بھی یہی ھے تو ھمت کریں۔ پہلے باتوں میں جاننے کی کوشش کریں پھر ہاتھ سے آخر میں صاف صاف ظاہر کر‬ ‫دیں۔‬ ‫‪#6‬‬ ‫سیکس کے بعد ایام؟‬ ‫جواب‬ ‫سیکس کے بعد اگر ایام نہیں ھوتے تو اس کا دو مطلب ھو سکتے ہیں یا تو حمل یا ہارمونز کی بےقاعدگی۔ حمل کی تصدیق‬ ‫کریں اور اگر نہ ہو تو انتظار کریں ایام ہو جائیں گے۔ پریشانی کی بات نہیں۔‬ ‫حمل کی تصدیق سٹریپ سے کی جا سکتی ھے۔‬ ‫‪#7‬‬ ‫سیکس کے بعد جلن اور درد۔‬ ‫جواب‬ ‫سیکس کے بعد جلن اور درد کی کئی وجہ ہو سکتی ہیں۔‬ ‫انفیکشن‪ ،‬ایام کی آمد‪ ،‬پردہ بکارت کے باقیات‪ ،‬وغیرہ۔ کچھ دن صبر کریں اگر پیپ‪ ،‬خون‪،‬وغیرہ نکلیں اوردرد برقرار‬ ‫رہے تو ڈاکٹر کو دکھائیں۔‬ ‫‪#8‬‬ ‫اندام نہانی کے گرد دانے‪ ،‬سرخی اور جلن۔‬ ‫جواب‬ ‫اندام نہانی کے گرد دانے‪ ،‬سرخی اور جلن کسی بھی وائرس‪ ،‬بیکٹریا یا فنگس انفیکشن کی وجہ سے ھو سکتا ھے۔ فورا‬ .

‫ڈاکٹر کو دکھائیں یہ انفیکشن سیکس سے پھیلتا ھے۔‬ ‫ایسا مسلئہ ھو تو اورل سیکس بھی نہ کریں۔‬ ‫‪#9‬‬ ‫بریسٹ سائز چھوٹا ھے۔‬ ‫جواب‬ ‫بازار میں ہزاروں کریمیں اور لوشن دستیاب ہیں جو بریسٹ کو بڑا کرنے کا دعو ٰی کرتی ہیں۔ اگر ان کے سائیڈ ایفیکٹ‬ ‫برداشت کرنے کی ھمت ھے تو شوق سے کریں۔ کسی بھی محفوظ پراڈکٹ کا نام مجھے تو نہین پتہ مگر یہ پتہ ھے کہ بھت‬ ‫سی خواتین کو بریسٹ کینسر ھوا ھے ان سے۔‬ ‫زیتون کا آئل اور زیرے کا پیسٹ بنا کے لگانے سے فرق پڑتا ھے۔ اس کے علوہ پنیر کے کھانے سے اثر ھوتا ھے۔‬ ‫جو ھے اسی میں گزارہ کریں اور ایسے کپڑے پہنیں جن سے یہ کمی نمایاں نہ ھو۔‬ ‫مزید سوالت کا بھی جواب دونگا فی الحال اتنا ہی۔‬ .