You are on page 1of 5

Lirik Lagu Di

[Chorus]

Pintu Syurga –

Duhai kekasih hati

Dayang Nurfaizah

Katakanlah padaku

(Lagu Tema/OST

Bahawa semua ini

Ariana Rose)

Hanya igauan

Segalanya kaku

mimpi

Hati terus menangis

Aku tak sanggup

Bila mengenangkan

kasih

Dirimu telah tiada

Kehilangan dirimu

Kau pergi tanpa
pesan
Tinggal aku sendiri
Menghitung hari
Tiada daya
Hilanglah sepi

Walau sedetik rindu
mencengkam
Terasa pedih
[Ulang chorus]

bersua s'ribu pujian buat Di pintu syurga kamu Jauh.. wanita terbahagia di dunia Lirik Lagu Wanita Bersama kamu. di dalam hati S'lalu ku rasa.Doaku kasih kita Pantas ku beri. ku Terbahagia jadi tahu Artinya waktu lebih Jujur. bersyukur aku mengenalmu Karna cinta dari kamu Jadikan aku. Ku mengakui .

mana hendak berhias Cerminku retak seribu Mendendam unggas liar di hutanJalan yang .berharga dari harta bersyukur aku di dunia mengenalmu Karna cinta dari Bersama kamu. ku rasa jauh Lebih mengerti arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta kamu Jadikan aku Wanita terbahagia di dunia Ulang chorus Kamu. di dalam hati S'lalu ku rasa. Ku yakin Cindailah mana tidak tahu berkias Jalinnya lalu Ku yakin sama. rentah beribu Bagailah tujuanmu dengan tujuanku Jauh..

tinggal jangan gunung hendak berlikuTilamku emas ditawan Tidaklah tidak cadarnya tidak ku dayaTingginya intanBerbantal lengan tidak terlawan tidurku Janganlah jangan Hias cempaka jangan ku hiba Derita kenanga hati jangan dikenang tepianMekarnya Bukanlah bukan bukan kuntum nak idam ku pinta Merajuk bukan kumbangPuas ku jaga berpanjangan si bunga Akar beringin tidak impianGugurnya berbatasCuma sebelum berkembang bersilang paut di Hendaklah hendak tepiBidukku lilin hendak ku layarnya rasaPuncaknya kertasSeberang laut .

berapi Laman memutih Gurindam lagu pawana bergema takbirTiung menerpaLangit bernyanyi pohonan jati membiru awan bertali Bertanam tebu di Bukan dirintih pada pinggir bibir Rebung siapa Menunggu berduri di hati sinarkan kembali .