You are on page 1of 7

2

MURMURES
PAUL SENNEVILLE
q . = 66

A

#### Î . ä Ç Ç Ç
ÇÇöÇ ÇÇ ÇÇ ÇÇ ÇÇöÇ ÇÇöÇ ÇÇöÇ .
ÇÇöÇ .
Ç
.
Ç
8
Ç
ú
Ç
Ç
ö
öÇ öÇ ÇöÇ
&
öÇ
=
§ ======================
E legato
C#m
p
ÇÇ ÇÇ ÇÇ ÇÇ
ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ
ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ
ê # # úÈ .
Ç
Ç
Ç
ÇÇÇ
Ç
È
È
ÇÇÇ ÇöÇ ÏÈÈ ÈÈ ÏÈÈ ÇÇÇ ÇöÇ ÏÈÈ ÈÈ ÏÈÈ ÇÇÇ ÇÇöÇ öÇ ÇÇÇöÇ öÇ =
======================
? # # 8 ÈÈ
öÇ
È ÈÈ È _öÇ
È ÈÈ È _
_Çö
_ÇöÇ

* simile
¡
#### Ç Ç
ÇÇ ÇÇ Ç Ç
Ç
Ç
Ç
ÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇ ÇÇ ÇÇ Ç
öÇ ÇöÇ ÇöÇ öÇ ÇöÇ ÇöÇ _Çú .
&
=
§ ==========================
_öÇ _öÇ _Çö _öÇ _
ÇöÇ _ÇÇú .
Ç
_
F# m
B
ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ
_ÏÈÈÈ ÏÈ _ÏÈÈÈ ÏÈ
ê # # ÇÇ ÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇ ÇÇÇÇ ÇÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈÈ
È
Ï
È
È
Ï
ÈÈÈ ÏÈÈ ÇÇÇ ÇöÇ
ÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈ ÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ
ÇÇöÇ
ÇÇöÇ ÇÇ öÇ
È
Ï
È
Ï
È
È
==========================
? # # __ÇÇÇÇöÇ ÇÇöÇ
=
È È È öÇ
È È È ÈÈ È È
öÇ

####
ÇÇ ÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇöÇ ÇÇ .
ÇÇ .
ÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇöÇ ÇÇ ÇÇ ÇÇ .
ÇÇ .
Ç
Ç
ö
Ç
ö
Ç
ö
ö
ö
Ç
ö
Ç
ö
Ç
ö
ö
öÇ =
Ç
Ç
Ç
öÇ P
&
§ ==========================
_ÇÇö
E
C#7
ÇÇÇ ÇÇöÇ
Ç
Ç
Ç
ÏÈÈÈ
Ç
Ç
_
_
È
Ï
Ç
Ç
Ç
ê ##
Ç
Ç
ÏÈÈÈ
ÈÈÈ ÏÈÈ ÇÇ ÇÇ öÇ
ÇÇÇ ÇÇÇ öÇ
ÇÇÇ ÇÇ
È
Ï
È
Ï
È
Ï
È
Ï
È
È
È
#
È
È
Ç
Ç
ÏÈÈÈ
ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ _ÇÇöÇ öÇ
ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ #_ÇÇöÇ öÇ ÏÈÈÈ ÈÈÈ =
==========================
? # ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈÈ È È È _ÇÇöÇ öÇ
È
È

ÇÇ ÇÇ Ç Ç
ÇÇ Ç Ç
####
Ç
Ç
Ç
Ç
È
Ï
Ç
Ç
È
Ï
Ç
ö
Ç
Ç
Ç
Ç
ÈÈÈ
öÇ ÇöÇ öÇ .
ÇöÇ öÇ öÇ ÇÇöÇ ÇöÇ ÇÇúÇ .
È
ö
.
Ç
ö
Ç
È
Ï
È
==========================
&
È
=
§
È È
F# m
B
Ç
ÇÇ ÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ
ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ
_ÏÈÈÈ ÏÈ _ÏÈÈÈ ÏÈ
ê # # ÇÇÇÇ ÇÇÇÇÇ ÇöÇ ÏÈÈÈ
Ç
Ç
È
È
È
Ï
ÈÈ
ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÇÇÇöÇ ÇöÇ
ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÇÇÇöÇ ÇöÇ
ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÈÈÈ ÈÈÈÈ ÈÈ ÈÈ =
==========================
? # # #_ÇÇÇöÇ öÇ
È È
È
È
© Copyright 1980 by EDITIONS DELPHINE & EDITIONS TREMPLIN - Paris - França

3 ÏÈÈÈ . ä ÇÇ ÇöÇ ÇÇöÇ ú Î È È È È È È È ö Ç È È & È öÇ = § ========================== P Am E E _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ ê ## È Ï È Ï ÏÈ È ÏÈ È ÏÈ ÇÇÇ ÇöÇ ÏÈÈ ÈÈÈ = ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÏÈÈÈ _ÇÇÇöÇ ÇöÇ ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÏÈÈÈ ========================== ? # # ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ _ÇÇÇöÇ ÇöÇ È ÈÈ ÏÈÈÈ _öÇ È È #### Ç ÇÇ ÇÇ Ç ÇÇ ÇÇ ÇÇ ÇÇ . ÇÇ ÇÇ Ç ÇÇ ÇÇ Ç Ç . Ç öÇ öÇ öÇ ÇöÇ ÇöÇ öÇ öÇ öÇ öÇ ÇöÇ ÇöÇ öÇ ÇöÇ ÇöÇ & = § ========================== _ÇÇú . . ÏÈÈÈ . ÏÈÈÈ . ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈÈ ÏÈ ÏÈÈÈ . .ÈÏ . È È È È ÈÈ ÈÈ ÈÈ & = § ========================== F# m E ÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ Ç ê ## ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ È Ï È Ï Ç ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈ ÇÇ ÇöÇ ÈÈÈ ÏÈ ÇÇ ÇÇ Ç Ç # È Ï È Ï È Ï È È # Ç ö È Ï È Ï Ç È È È ÏÈÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÇöÇ ÈÈ ÈÈ ÈÈ _ÇÇöÇ öÇ ÏÈÈÈ ÈÈÈ = ========================== ? ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈÈ È ÈÈ È ÇöÇ ÏÈÈÈ . È È È È È È È È È È È È È È È & = § ========================== ê Am E ÇÇ _ È Ï _ È Ï _ È Ï _ È Ï _ È Ï _ È Ï Ç Ç È È È È È È Ç Ç # ÈÈÈ ÏÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈ ÇÇ ÇÇ öÇ ÏÈÈÈ ## # È Ï È Ï È Ï È È È ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ È È È ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ È È È ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ È È È _ÇÇöÇ öÇ ÏÈÈÈ ÈÈÈ = ========================== ? C #### ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈ Ç ÇÇj ÇÇöÇ .. JÏÈÈÈ #### ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈÈÈ . #### JÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈ ÏÈÈÈ . #### Ç ÏÈ ÏÈÈ Ï ÏÈ ÏÈÈ B g ÏÈÈÏ. ê C#m F# m ÇÇ Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç #### ÇÇ ÇÇöÇ öÇ ÏÈ ÏÈÈÈ ÏÈ ÇÇ ÇÇÇ ÇöÇ ÇÇÇ ÇöÇ ÇÇÇ ÇÇ ÇÇÇ ÇöÇ ÇÇÇ ÇöÇ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ öÇ ÏÈ ÏÈÈÈÈ ÏÈ ÇÇ ÈÈ È = ÈÈ ========================== ? È ÈÈ È ÇÇ öÇ öÇ öÇ ÇÇ öÇ öÇ öÇ ÇöÇ . È È È È È ÈÈ ÈÈ ÇöÇ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ È gg ÈÈÏÈ . ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈ Ï . ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈÈ ÏÈ #ÏÈÈÈ . & § ========================== g FÈ ê E G# m ÏÈ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ #### ÏÈ ÏÈÈÈ _ÈÈÈÈ ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈÈÈ ÏÈÈÈ È È ÏÈÈ È ÏÈÈ È ÏÈÈ Ç Ç Ç Ç È È ========================== ? ÈÈ ÈÈ ÈÈ _ÇÇöÇ öÇ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ _ÇÇöÇ öÇ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈÈ È ÈÈ È ÏÈÈÈ .

_Çö È È È __ÇöÇ _ _ÇöÇ È È È .

ÏÈÈÈ _ ÏÈÈÈ _ ___ÈÏÈÈ ___ÏÈÈÈ ____ÏÈÈÈÈ ___ÏÈÈÈ ___ÏÈÈÈ __ÏÈÈ ____ÈÏÈÈÈ . ÈÏÈÈ . È _ _ _ _ _ _ _ È _ Ï _ È È È Ï È È È È È È È È È È È _Ï.ÈÈ _ÈÏÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ _ÏÈÈÈÈ _ _ÈÈÏÈ _ÈÈÏ.4 #### ÇÇ ÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇöÇ ÇÇ . = Ç Ç öÇ öÇ öÇ öÇ öÇ öÇ öÇ ÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ & § ========================== F C#7 F# m ÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ Ç ê # # ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈÈ È Ï È Ï Ç ÏÈÈÈ È È Ç Ç Ç Ç Ç Ç È È Ç Ç Ç Ç # Ç Ç Ç Ç ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÇÇ öÇ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÇÇöÇ öÇ ÏÈÈÈ ÈÈ = ÏÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ #_ÇÇÇö öÇ ========================== ? # _ÇÇöÇ öÇ È ÈÈ #_öÇ È . Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç ö Ç ö Ç ö ö öÇ = Ç Ç Ç Ç Ç & § ========================== _ÇÇö _ÇöÇ öÇ _ÇöÇ _ÇöÇ __ÇÇöÇ _ÇÇú .ÈÈ _ÏÈÈ _ÏÈÈ _ÈÈ _ÏÈÈ _ÈÏÈ _ÏÈÈ _ÈÈÈ _ÈÏÈ .ÈÈ _ÈÏÈÈ _ÏÈÈ _ÈÏÈÈ _ÈÏÈ _ÈÈÏÈ _ÈÈÈ ggg _ÈÏ. #### _ÏÈÈÈ _ÈÏÈÈ _ÏÈÈÈ _ÈÏÈÈ _ÏÈÈÈ _ÈÈÏÈ _Ï. ö Ç Ç & = § ========================== F B E Ç ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÇÇ ÇÇöÇ _ _ È Ï _ _ È Ï Ç ê # # ÇÇÇÇ ÇÇÇÇ ÇöÇ ÏÈÈ È È Ç È È ÏÈÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈ ÏÈÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ ÏÈÈÈ ÏÈ È # # Ç ö È Ï È Ï Ç È È Ï ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÇöÇ ========================== ? ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈÈ = ÈÈ _ÇöÇ ÏÈÈÈ _ ___ÈÏÈÈ __ÏÈÈ ___ÏÈÈÈ __ÏÈÈ __ÏÈÈ _ÏÈ ___ÈÏÈÈ . ÇÇ . È È È È È È È È ÈÈ È È ÈÈ & = § ========================== ê G# m F# m ÇÇ Ç Ç Ç Ç Ç Ç È Ï È Ï È Ï È Ï Ç Ç Ç Ç ÈÈÈ ÏÈ ÈÈÈ ÏÈ ÈÈÈ ÏÈ ÈÈÈ ÏÈ ÇÇ ÇÇöÇ öÇ ÏÈ ÏÈÈÈ ÏÈ #### ÇÇ ÇÇöÇ öÇ ÏÈ ÏÈÈÈ ÏÈ È Ï È Ï ÈÈ ÈÈÈ = ÈÈ ========================== ? ÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÇÇöÇ _ÇÇöÇ _ _ ÈÏÈÈ _ ÏÈÈÈ _ _ ___ÈÏÈÈ . _ Ï _ Ï È È D _ È _ È Ï È _ __ÈÏ. _ÇÇö B E Ç Ç ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÇÇ ÇÇöÇ _ _ È Ï _ _ È Ï Ç ê # # ÇÇÇÇ ÇÇÇ ÇöÇ ÏÈÈ È È Ç ÏÈÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈ ÏÈÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ ÏÈÈÈ ÏÈ È # # Ç ö È Ï È Ï Ç È È Ï ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÇöÇ ========================== ? ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈÈ = ÈÈ _ÇÇÇö ÇÇ Ç #### Ç ÇÇ ÇÇöÇ ÇÇ Ç Ç Ç ÇÇ ÇÇ Ç Ç Ç Ç ö Ç Ç ö È Ï È Ï Ç Ç Ç Ç Ç Ç Ç ö .ÈÈ #### ÇÇÇ ÇÇ ÇÇ ÇÇöÇ ÇÇ ÇÇ ÈÈ Ç Ç ÈÏÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÈÈ È Ç Ç Ç ö Ç ö Ç ö Ç Ç Ç ö Ç ö ú .ÈÈ gg _ÈÏ.ÈÈ #### ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÈÏÈÈ ÈÏÈÈ È È Ï È È È È ÈÈ ÈÈÈ È È È È È È È ÈÈ & = § ========================== E Am _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ê # # ÇÇÇÇ ÇÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈÈ È Ï È È Ï È Ï È Ï È Ï È Ï ÏÈÈÈ È È È È # Ç Ç ÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÏÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈÈ = ÏÈÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÇÇ öÇ È Ï ========================== ? # ÇÇöÇ öÇ È È È È È È È È .ÈÈ ÈÏ. ÈÏÈÈ . _ _ _ È Ï _ g g _ _ _ _ _ _ È _ È Ï _ g _ÈÏ. _ _ _ _ _ È Ï _ . öÇ . ÏÈÈÈ _ ÈÏÈÈ . _ _ ÈÏÈÈ _ ÏÈÈÈ _ _ ÏÈÈÈ _ ÈÏÈÈ . .ÈÈÈ È ÈÈ Ï. . È ö .

È È È _Çö È È È È È È È È È .

.È gg Ï. . g g È È È È # Ï Ï #Ï. _ÏÈÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ _ÏÈÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ ÏÈÈ _ _ÈÏÈÈÈ . Ï.ÈÈ È È È Ï Ï È È È È Ï Ï g È È È È È Ï Ï È È È È È È È È ÇÇú .5 ___ÏÈÈÈ _ _ _ ÏÈÈÈ _ ÏÈÈÈ _ È_ÏÈÈ . gg Ï. _ _ÏÈÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ _ÏÈÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ ÏÈÈ gg _ _ÈÏÈÈÈ .Çú.ÈÈ È È g g È È È Ï È È Ï g g È È È Ï È È È È ÈÈ ÈÈ È È È È & ÏÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ È = § ========================== È È È A C#m _ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈÈ ÏÈ _ _ÏÈÈÈÈ ÏÈ ê # # ÇÇÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈÈ # È Ï # ÈÈ # ÏÈÈ ÏÈÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈ = ========================== ? # # _ÇÇÇöÇ ÇöÇ ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÏÈÈÈ È È È È È È _ÏÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ _ÏÈÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ ÏÈÈ ### __ÏÈÈÈÈÏÈ __ÏÈÈÈÈÏÈ __ÈÈÈÏÈÈ __ÏÈÈÈÈÏÈ _ÏÈÈÈÈÏ _ÏÈÈÈÈ Ï Èg ÈÈ . ÈÏÈÈ ÈÏÈÈ ÏÈÈ ÈÏÈÈ ÏÈÈ ÈÈ È È Ï g È È È È È g È È È Ï. Ï Ï ÈÈÈ ÏÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈ ÈÏÈÈ _ÏÈÈÈÈÏÈ ## # ÈÈÈ ÏÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈ ÈÏÈÈ ÈÈÏÈ gg ÈÈÈ gg ÈÈÈ úÈÈÈ .ÈÈ Ï. gg_ _ÈÏÈÈÈ . _ÈÏÈÈÈ . gg_ÈÏÈÈÈÏ . #### ä ÏÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈÈ _ÏÈÈÈÏÈ E ### gg_ g gg ÈÏ. È ÈÈ ÈÈ ÏÈÈ g È gÈ & =Ó § ========================== È ÈÈ È ÈÈÈ ÈÈÈ #ÏÈÈÈÈ È F Ó A Dm U ú . È _ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÈúÈÈ . _ È Ï _ È Ï # _ Ï _ Ï _ Ï È _ È Ï È È ÇÇÇ _ÈÈÈ _ÈÈÈ _ÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ #ÏÈ g ### _ÈÈÈÏÈ _ÏÈÈÈÏÈ _ÈÈÈÏÈ _ÏÈÈÈÏÈ _ÏÈÈÈÈ ÏÈÈÈ gg#Ï. ÏÈÈÈ _ ÈÏÈÈ _ _ _ _ ÏÈÈÈ _ g _ _ _ _ _ È È È È È È È È _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ÈúÈÈ . _ÈÏÈÈÈ . Ï_ÈÈÈ ___ÏÈÈÈ __ÏÈÈÈ __ÏÈÈ _ÏÈ g#___ÈÏÈÈ .È Ï. gg _ ### gg__ÈúÈÈÈú.. È È È È ========================== & g g È È È È È È ÈÈ ÏÈÈÈ = § È g ÈÈ Bm __ÏÈÈÈ __ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ ÏÈ _ÏÈÈÈ ÏÈ _ÏÈÈÈ ÏÈ _ÏÈÈÈ ÏÈ ê ## È Ï È Ï È Ï È È È Ï È Ï È È È È È È È ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÈÈÈÈ ÈÈ ÈÈÈ ÈÈ = ========================== ? # ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ È È È . È È È È ÈÈ È È È ========================== & = § È ê E Am E ÇÇ ÇÇöÇ ÇÇ ÇÇöÇ _ È Ï _ È Ï _ È Ï _ È Ï Ç Ç È È È È Ç Ç # È Ï È È È È ## # ÇÇÇ ÇÇöÇ ÇÇÇ ÇÇöÇ ÏÈ ÏÈÈÈ ÏÈ È È Ï È Ï È Ï È Ï È Ï È Ï È È È È È È È È È È È È È È È È Ï È Ï ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ È È È _ÇÇö ========================== ? ÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ È È È _ÇÇö ÈÈ ÈÈÈ = ÈÈ Ã ggg _ __ÈÏÈÈ .È ÏÈÈ ÈÏÈÈ ÏÈÈ ÈÏÈÈ ÈÏÈ ÈÏÈ gg ÈÏ. úÇú. rit __ÏÈÈÈ ÏÈ __ÏÈÈÈ ÏÈ _ _ _ Ó _ È Ï _ È Ï _ _ _ ê ## È Ï È È È Ï È Ï È Ï ú .È ÏÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈ ÏÈÈÈ ÈÏÈ ÈÈÏ Ï.ÈÈ g È È È È È È ========================== & g = È È È § A Dm ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ ÏÈÈÈ _ _ _ _ _ÏÈÈÈ _ÏÈÈÈ _ _ _ _ ê ## È Ï È Ï È Ï È Ï È Ï ÈÈÈ ÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈÈ ÏÈÈÈ È È È Ï È Ï È Ï È È È È È Ï È Ï # È È È ÈÈ ÈÈ È ÈÈ ÈÈ È ÏÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈÈ È ÈÈ È ========================== ? = U _È .. È È È È È È È È È È È È È È ÏÈ È ÏÈ È ÏÈ ÏÈ È È È È È ÏÈ È È È È È Ó .

È ÈÈ ÈÈ ÈÈ È È È ========================== ? # ÈÈ ÈÈ ÈÈ È È È ÏÈÈÈ ÈÈÈÈ ÈÈÈ ÈÈ ÈÈ ÈÈ = .