RUMAH YANG SELESA

OLEH AK

. PENUTUP. PELAN DAN RUANG RUMAH 2. 7.1. BILIK AIR 8. FUNGSI RUMAH 3. RUANG TAMU 4. BILIK TIDUR. RUANG MAKAN 5. RUANG DAPUR 6.

Ruang tamu adalah ruang istirehat keluarga . Ruang tamu juga dilengkapi dengan sofa yang selesa dan susunan gambar -gambar yang menarik. Ruang tamu ini juga mempunyai gaya susunan perabot yang mengisi fungsi ruang tamu. . disesuaikan dengan kemasan lantai dalam kedudukan ruang yang selesa.

.Ruang makan pula adalah tempat ahli keluarga dan tetamu menjamu selera. Ruang tamu yang digambarkan merupakan susunan yang menarik dihiasi dengan lampu bersesuaian dan mempunyai dua meja untuk santapan keluarga dan tetamu.

Ruang dapur adalah tempat memasak. . Ruang dapur ini dilengkapi dengan kabinet dapur yang berwarna coklat dan di lengkapi dengan ketuhar gelombang mikro dan dapur yang canggih. Aplikasi unit kabinet yang selari dengan dinding dapur memaksimakan penggunaan ruang dapur.

berkeadaan luas dengan kaunter sink dan cermin . Bilik air dilengkapi dua tempat mandi dalam bentuk tab dan ruang pancuran.Bilik air gaya hotel dilengkapi tab mandi dan sink sermaik putih . menonjolkan warna coklat kayu tiang dan para-para serta bidai.

Ianya tampak luas dan lapang.Bilik tidur adalah tempat rehat atau tidur. Bilik tidur ini dilengkapi dengan material kayu . .

.

.

Saya ingin mengucapkan ribuan terimakasih kepada guru Kajian tempatan saya kerana memberi tunjukajar dan panduan kepada saya untuk mejayakan buku skrap kajian tempatan ini. Saya juga ingin mengucapkan terimakasih kepada ibu dan ayah saya yang menolong dan mengajar saya menggunakan komputer untuk menjayakan lagi buku ini. .

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful