SENAMAN KHAS UNTUK TENAGA BATIN

Mula-mula sekali anda tarik nafas melalui hidung ke dalam kerongkong dan kemudian cuba anda menelan udara tersebut dan dorongkan ia turun ke dalam dada. Selepas itu anda akan merasakan udara tersebut memberikan sesuatu kekuatan tenaga dalaman di dalam tubuh anda. Kemudian anda cuba bayangkan seperti bola yang digulingkan ke bawah di bahagian depan tubuh di bawah otot perut. Ketika ini udara di dalam perut anda akan mencapai bahagian paling bawah yang kemudian mendorong udara masuk ke dalam zakar anda. Latihan ini adalah untuk memperbesarkan saiz zakar anda.

Ketika anda mengarahkan udara masuk ke dalam zakar anda gunakan tiga jari tengah tangan kiri untuk menekankan kuasa dalam di tengah bahagian zakar anda dan buah zakar. Tekanan ini mencegah udara mengalir kembali ke dalam tubuh. Kekuatan ini akan tersimpan di bahagian zakar anda. Lakukan pernafasan yang normal sambil menempatkan jari kiri pada titik ...... Pada saat ini mulakan urutan pada zakar. Tarik ke depan dan belakang, regangkan dengan gerakan lembut yang teratur sebanyak 36 kali. Kemudian gunakan ibu jari untuk menggosok kepala zakar. Ini akan membangkitkan zakar anda, jika anda belum biasa dengan urutan seperti ini, ditambahkan lagi dengan hayunan onani sehingga batang zakar anda menjadi stim atau keras.

Ini akan membantu zakar anda menyerap tenaga panas dan mengembangkannya. Anda akan merasakan tekanan mendorong udara ke bahagian depan ke arah kepala zakar dan pertahankan keadaan begitu tetapi jangan memaksanya terlalu kuat. kemudian ke arah kanan. Senaman ini akan berguna jika anda melakukan hubungan seks dan pada akhir permainan yang menyebabkan zakar . Jika anda melakukan senaman ini. Senaman Seks Untuk Menahan Pancutan Senaman untuk melambatkan pancutan air mani anda. Dengan cara ini tenaga dalaman udara akan terkunci di dalam zakar itu sendiri dan mendorong tenaga tersebut ke hujung kepala zakar. Latihan ini amat berguna untuk memperkuatkan ginjal anda. Lalu zakar ditarik ke kanan dan putarkan 36 kali se arah jarum jam atau sebaliknya. Lakukan ke arah kiri. Senaman melambatkan/penguncian/penahan sperma untuk sementara waktu. anda menahan dorongan udara yang terkunci. rendam zakar anda yang hangat ke dalam air suam (kurang panas) selama 1 minit. Akhir sekali. tangan kanan anda melingkari bahagian bawah zakar (seperti yang ditunjukkan di dalam gambarajah). pukul secara lembut zakar anda yang sedang stim sebanyak 36 kali ke paha bahagian dalam.Selepas itu. Ini semua bergantung pada struktur tubuh masing-masing. zakar anda akan menghasilkan pertambahan sebanyak 1 inci selama 1 bulan atau 2 bulan pertama anda melakukannya. Setelah itu. Kemudian tangan kiri diluncurkan ke bahagian depan sekitar satu inci. Lingkar ia dengan kuat-kuat dan pegang ia dengan erat sekali. Untuk anda bermain lebih lama lagi. Sambil itu.

seluruh batang zakar anda perlu digenggam secara kuat oleh empat jari anda sambil ibu jari tangan anda menutup lubang zakar sehingga anda dapat mengawal pancutan sperma. kemudian anda akan merasakan senang dengan aktiviti seks anda atau senang melakukan onani/masturbasi. Campurkan dengan sedikit air hingga sebati dan sapukan sedikit pada zakar dengan mengurutnya perlahan-lahan antara 5 sehingga 8 minit sebelum jimak. Pilihan yang betul adalah pilihan bijak. Anda boleh memilih mana satu cara yang sesuai dan seronok untuk anda lakukan ketika melakukan persetubuhan atau onani/masturbasi/melancap. Sapukan kira-kira 20 minit sebelum jimak (perhubungan seks) 2. Sediakan 10 butir biji kapas dan 1 sudu minyak jarak. . Dapatkan gambir kudat (boleh dibeli di kedai-kedai ubat) dengan sedikit air dan kemudian sapu pada zakar. Sapukan minyak ini pada zakar dengan mengurutnya perlahan-lahan selama 5 hingga 8 minit sebelum jimak. Itu adalah pilihan anda. Ambil sedikit kacang lulai hitam ( biasanya dijual di kedai jamu atau ubat Cina) dan tumbuk hingga lumat.anda terpancut air mani kerana rangsangan yang diterima oleh zakar. Beberapa petua telah dikutip dan boleh digunakan. Cara pertama yang paling sering digunakan adalah menekan di saluran di bawah kepala zakar (lihat gambar di bawah yang paling atas). khususnya Melayu memancutkan mani sebelum isteri mencapai inzal atau klimaks. Petua Melewatkan Pancutan Mani Ini amat berguna untuk lelaki yang menghadapi masalah dalam jimak atau perhubungan seks. Cara yang ketiga adalah menekan pada saluran zakar anda di bahagian bawah dekat dengan buah zakar. Tumbuk biji kapas hingga lumat dan gaulkan bersama minyak jarak hingga sebati. Dan cara kedua adalah menahan dengan genggaman tangan. Seringkali lelaki. Ini boleh memudaratkan diri dan pasangan anda. Jadi. 1.(gambar bawah bahagian tengah kanan). Walaubagaimanapun. 3. Usah sapu terlalu banyak kerana ini mengakibatkan zakar terus tegang tanpa memancutkan mani dalam masa yang amat lama. petua ini tidak sesuai bagi lelaki normal ketahanannya kerana ini akan melewatkan pancutan bila mana masa keluar mani sudah sepatutnya tiba. Memadai menyapunya di bahagian kepala zakar sahaja.

6. Ambil limau purut dan lada sulah. Ambil hempedu kambing atau ayam jantan yang baru disembelih. Ianya dikatakan dapat membolehkan kita lewat mengeluarkan mani. hancurkan bawang merah. Ambil hempedu ayam jantan. Jerangkan sehingga mendidih. Selepas itu adakan perhubungan seks tersebut. Basuhlah hingga bersih. Makan hati kambing yang telah dikasi. 5. Dengan pekatan air mani maka ia akan melewatkan pancutan. kacau dan minum 3 pagi berturut-turut. seulas bawang putih. Gosokkan di sekitar lubang zakar serta sekelilingnya kira-kira 5 minit sebelum jimak. Pecahkan dan lumurkan pada zakar dengan mengurut perlahan-lahan diantara 5 hingga 8 minit sebelum jimak. 7. pipis sehingga halus. Petua ini akan dapat menolong memekatkan air mani. . sebiji kuning telur. Ambil kuning telur. campurkan sedikit air. 8. 10. gosok pada kedua tapak kaki hingga kering darah itu. Ambil secawan bawang merah.4. bubuh seulas bawang merah. Minum pada waktu Asar sebelum makan petang. Ambil darah kelawar. Makan semasa mahu berjimak. 9.

Sign up to vote on this title
UsefulNot useful