Professional Documents
Culture Documents
Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Lees even mee, want dit is belangrijk. En een monumentale powerrant van @Eric Weinstein (YT-kanaal)
onderstaand, samen met zijn broer @Bret (YT-kanaal) de belangrijkste commentatoren van het moment.
We wisten dit al, maar we kwamen de smoking gun maar niet tegen. Gelukkig wees Douglas Murray er in
zijn bijzonder jne epistel van vandaag op. De organisatie Black Lives Matter is verre van louter een
donkere-mensenrechtenorganisatie. Het is een extreem-linkse organisatie die in de kern op niets anders
uit is dan de val van de Westerse beschaving. Zeggen wij niet, zeggen ze zelf, en wel op de of ciële
GoFundMe-pagina (waar ze ook naar linken op het of ciële Twitter-account) van Black Lives Matter UK,
wat weer de of ciële tak van het of ciële Amerikaanse Black Lives Matter is.
Hier staat te lezen dat "We’re guided by a commitment to dismantle imperialism, capitalism, white-
supremacy, patriarchy and the state structures (...)." Let wel, niet hervormen, nee "ontmantelen". Maar
goed, welk, imperialisme? Vast niet dat van Erdogan die de nieuwe heerser over Libische zwarte-
slavenstad Tripoli is geworden hè? En n, deze terminologie kennen we natuurlijk. Dit is de taal van
extreem-linkse intersectionele activisten (drieluikje om die mensen te begrijpen) die op niets anders
uit zijn dan - nogmaals, we willen echt niet dramatisch doen of zo maar het is gewoon zo - de
vernietiging van het Westen.
Voor de volledigheid, het bovenstaande citaat wordt afgerond met "(...) that disproportionately harm black
people in Britain and around the world". En net als bij Vriend Jetten kan de hele zin daarmee semantisch
gezien twee dingen betekenen. 1) Ze willen uitsluitend de systemen ontmantelen die "disproportionately
harm black people". Of 2) ze willen die systemen sowieso ontmantelen én ze 'beschadigen zwarte mensen
buitenproportioneel'.
We zouden ze het voordeel van de twijfel kunnen gunnen en aannemen dat ze optie 1 bedoelen, maar
wie houden we nou voor de gek. In een ideologisch bezeten loopgravenoorlog is allang geen plaats meer
voor zulke subtiliteiten. En dus laten ze ons geen keus. We steunen de leus en notie 'Black Lives Matter'
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 1/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
voor de volledige 1873%, zozeer zelfs dat we eigenlijk nog altijd niet begrijpen waarom zoiets evidents
Tendentieus,
ongefundeerd &
zo demonstratief
nodeloos kwetsendgeuit moet worden. Maar de organisatie Black Lives Matter is een vijandige entiteit, en
moet als zodanig behandeld worden.
Ondertussen
Your Questions Answered - Bret and Heather 22nd DarkHorse Podcast Liv…
Liv…
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 2/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 3/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
615 reacties
Ik moet iets hebben gemist. In de jaren '50 en 60'kwamen hele groepen Nederlands Indiërs en Molukkers
naar Nederland. Op school, de straat nooit iets gemerkt van discriminatie. eerder van nieuwsgierigheid
naar hun achtergrond. Later de Vietnamezen. Nooit van problemen gehoord. Zijn grotendeels m.i.
geïntegreerd.. Later toen ik werkte, heb ik veel personeel aangenomen. Nooit iets gemerkt van
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 4/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
onderscheid op grond van ras. Integendeel. Alleen op geschiktheid. Indiërs, Bangladesh, Philippino's /a
Tendentieus,
ongefundeerd &
passeerden zonder enig probleem en kwamen in dienst. Waar komen dan nu die protesten vandaan,
nodeloos kwetsend
althans in Nederland. (afgezien natuurlijk van de volslagen foute behandeling door de politie in Amerika).
Is het echt of wordt dit opgedrongen, door wie?
hansem | 13-06-20 | 18:54 | 1
Voor u maak ik een diepe buiging, want ik heb dezelfde ervaring. Vroeger, toen geluk nog heel
gewoon was. Ik verlang ernaar terug, en dat zegt een in Nederland geboren allochtoon.
Graeme Reaper3779 | 13-06-20 | 21:54
Hoe kan ik respect opbrengen voor een smeerlap als Akwasie die van mening is dat wij Nederlanders
allemaal racisten zijn. Hij zelf is een telg van een familie die behoorde tot de grootste slavenhandelaars
die Ghana ooit gekend heeft. Duizenden zijn er verkocht en wat geen geld opbracht ging naar de
kanibalen. Zijn vermogen wordt geschat op 6,5 miljoen Euro. Uit welke erfenis dat geld komt laat zich
raden, evenals de koop van een aantal huizen in Amsterdam waarvan hij de eigenaar is. Zum kotsen !!!
gratias | 13-06-20 | 18:23 | 1
Het wordt tijd dat ze zo hard geslagen worden, ze vrijwillig terug de katoen velden inrennen.
Rotterdammert1965 | 13-06-20 | 17:15
De Weinsteins & Douglas Murray & Glenn Loury & Coleman Hughes & John McWhorter zijn geweldig maar
de geweldigste blijft wat mij betreft toch Sam Harris: www.youtube.com/watch?v=vmgxtcbc4iU
naxapinu | 13-06-20 | 15:42
Hoef je niet zo ver voor te gaan. Dat luk in Rotterdam zuid ook goed.
Rotterdammert1965 | 13-06-20 | 17:10
Er is hoop. www.rijnmond.nl/nieuws/196327/Support...
Rinet97 | 13-06-20 | 13:28
All Lives Matter, Pritt. Ik ga niet buigen voor schreeuwerige import-Amsterdammers die duidelijk geen
tijd hebben om te gaan werken.
DearMud | 13-06-20 | 13:22
Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat dit een van de tools is om de natiestaat letterlijk te
neutraliseren in de opmaat naar de Europese superstaat. Je weet toch tis niet wat politici zeggen maar
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 5/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
wat zeTendentieus,
beogen niewaar Franzl?
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
william7055 | 13-06-20 | 13:10 | 2
Precies alleen de meute ziet het pas als het te laat is.
Dwarsdenker | 13-06-20 | 16:02
Denk dat je groot gelijk hebt. Cultuur en geschiedenis moet worden gewist zodat mensen
onwetend de superstaat accepteren.
Schuldenbrau | 13-06-20 | 19:56
Die mafklappers "demonstreren" hier ook vandaag. De "producent" van de demonstratie, ene Jan
Gaastra.... ik ben maar gestopt met lezen. Humor om te lachen. Het begint nu echt belachelijke vormen
aan te nemen, waar gaat dit nog over?
PolarWolf | 13-06-20 | 12:06
Begrijp het alweer. Ze willen gelijk eten,zonder eerst zaadjes in de grond te stoppen. Zo ken ik er nog wel
een paar.
Tishetnetnie | 13-06-20 | 11:26
The vortex
youtu.be/75eGZ0u-1Qg
Datgingniegoed | 13-06-20 | 11:17
Wat een klote zooi. alle geschiedenis kapot maken omdat een paar randdebielen zogenaamd beledigt zijn.
iedereen krijg in Nederland de zelfde kansen en scholen . kunnen we niets aan doen dat ze te lui zijn om
iets te leren. Willen alles hebben zonder ervoor te werken . Alles gratis over de rug van de werkende
desnoods met geweld. Ze hebben totaal geen respect voor de mensen die hun uitkeringen verzorgen. Als
Nederland zo erg is kunnen ze toch oprotten.Niemand houd ze tegen. Ik was geen racist nu wel door het
gedram van die eikels en ben trots op mijn Nederlandse VOC geschiedenis dat bepaalde wat we nu zijn.
Dat willen ze ons afnemen. Na zwarte Piet komt de kerstman aan de beurt. Nederland was een trots land
maar nu een land die bukken voor elke minderheid die klaagt. Wordt tijd dat men NEE zegt tegen die
klagers. genoeg is genoeg.. En de politiek hebben we niets aan die zijn alleen bezorgt om hun goede naam
zodat ze een topbaan kunnen scoren. Die geven niets om de nederlanders.
Limburgse-Harry | 13-06-20 | 11:13 | 5
Ik sta met verbazing te kijken hoe we dit ons blijkbaar laten gebeuren.....
VanOldenbarnevelt | 13-06-20 | 14:13
REAGUURSELS Inloggen Nieuwste eerst
Tegel wat mij betreft voor beste tijdens de corona crisis. Een groep van mislukten uit de huidige
samenleving hebben alleen maar baat bij dat de drempel nog lager wordt om in te kunnen
treden omdat ze te lui waren om te presteren tijden hun opleiding om een goede toekomst te
krijgen. Degenen die wel daarvoor hebben moeten knokken draaien nu op voor alle schade die
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 6/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
door deze nuttelozen is aangericht. De leuze BLM is 100% waar alleen de organisaties hierachter
Tendentieus,
ongefundeerd &
deugen niet.
nodeloos kwetsend
▼ 2 antwoorden verborgen
Keer op keer wanneer er gewezen wordt op Floyd’s leven wordt er als tegenreactie gepropageerd dat niet
zijn leven maar de manier waarop hij om het leven kwam het issue is.
Dat staat dus haaks op Black Lives matter. Zijn dood is nog niet vastgesteld als zijnde een raciale kwestie.
Kijk maar naar de donkere agenten die betrokken waren en naar het gegeven van het langer lopende
con ict tussen het slachtoffer en de moordende agent.
Maar stuitender is dat het leven van Floyd er niet toe doet voor de de BLM meute. Heeft hij geen kansen
gehad in zijn leven vanwege zijn huidskleur? Werd hij gediscrimineerd op school, op werk, door agenten,
door rechters, waardoor zijn leven een steeds negatievere wending nam? Is zijn leven een exemplarisch
voorbeeld voor dat van de gemiddelde kleurling in de VS?
Daar zou het over moeten gaan, maar nee we mogen alleen kijken hoe hij dood is gegaan en daarbij moet
het vooroordeel gehanteerd worden dat dit rassenmoord was.
Tapioca pudding | 13-06-20 | 11:09 | 1
Pinkt oyd?
Zeikerd | 13-06-20 | 17:03
In Londen is het standbeeld van Churchill uit voorzorg ingepakt, anders zou het vernield worden door de
vreedzame protesters.....
In 2006 heeft Kameraad Obama bij zijn intrek in het Witte Huis, de buste van Sir Winston Churchill uit de
hal laten verwijderen.
Wat een toeval.
Bolder | 13-06-20 | 10:39 | 2
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 7/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Black lies are better
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
Zenzeo | 13-06-20 | 11:29
Ben een beetje klaar met dat BLM. Maken zich niet bepaald populair door alleen te doen alsof het eigen
clubje het alleenrecht heeft op een leven dat er toe doet, maar de ander een racist noemen.. laten we het
er maar op houden dat iedereens (en dus niemands) leven er ECHT toe doet.
mr.money | 13-06-20 | 10:19
Steun de leus 'Black lives matter'? Alle kleurtjes, ja, enkel kleurtje, nee. Opzouten met benadrukken van
afkomst.
donkieshot | 13-06-20 | 10:14
De Volkskrant pakt vandaag uit met een bijlage die volledig is gewijd aan racisme. Het katern is
volgeschreven door merendeels onbekende zwarte scribenten. Kern van hun bijdragen: racisme is de
erfzonde van de witman. De boekenbijlage is sinds het op non-actief stellen van Arjan Peters volledig
onleesbaar geworden. Het draait daar alleen nog maar om vrouwen. 'Zeg die krant op!', zult u zeggen en
daar hebt u gelijk in, maar De Volkskrant heeft veel invloed en is medebepalend voor de agenda van het
maatschappelijk debat. In Nederland is er geen dagblad zoals de Britse Daily Telegraph. Wanneer wel?
Wie neemt het initiatief? Investeerders, waar zijt gij?
Rosaturbinata | 13-06-20 | 09:46 | 4
www.frontnieuws.com/zwarte-asielzoeke...
dik van alster2409 | 13-06-20 | 09:59
@Sjefke7807 | 13-06-20 | 10:49: Dan mogen ze wel heel snel wakker gaan worden. Zoveel tijd
hebben ze niet meer.
Frau Merkel | 13-06-20 | 13:05
▼ 1 antwoord verborgen
Meeste van die gasten zijn mislukkelingen, studie mislukt, een of ander stom baantje bij een stichting
voor weinig geld, wonen antikraak of met 7 in een huis en haten diegene die door volharding en
misschien een beetje mazzel wel alles hebben wat hun ooit wensten. Het enge is alleen dat dom links met
zijn allen hier blindelings achteraan loopt. Ben geïn ltreerd binnen wat links volk en zelfs diegene met
een goede baan, vaak in het onderwijs, en alle voordelen van een succesvolle maatschappij steunt dit
soort gasten en duld geen enkele vorm van kritiek op deze beweging.
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 8/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Misterspok | 13-06-20
ongefundeerd & | 09:28 | 4
nodeloos kwetsend
@Computer_says_no | 13-06-20 | 10:14: dat is ook de kern van het probleem van akdwaasie en
kornuiten. Net als bij de inteelt haatbaarden is het per de nitie altijd de schuld van een ander.
Dirty-Harry44 | 13-06-20 | 10:46
@Computer_says_no | 13-06-20 | 10:14: Meester John was een ziener. Die Kwasie is te dom om
te poepen, zijn ogen zijn bruin.
echtpaul | 13-06-20 | 12:13
▼ 1 antwoord verborgen
Die leuze gaan we helemaal niet steunen, want die slaat nergens op. We zijn nogal kritisch over de BLM-
beweging, geen zuivere kof e (kof e racistisch?). En we gaan daarvoor niet achteraf onze excuses
aanbieden om vooral correct te lijken.
Mijn klomp breekt | 13-06-20 | 09:17
Vroeger in de klas was er een rooie, een paar dikke, een homo, 2 of 3 schele en 1 roetmop. Dat waren
mooie tijden...
Misterspok | 13-06-20 | 09:00
Volwassenen die zitten te piepen dat ze ooit uitgescholden zijn om hun huidskleur, vind ik maar triest. Ja,
ik heb het over de donkergekleurde medemens. Laat ze dan ook eerlijk de vraag beantwoorden of zij een
blanke ooit een bleekscheet hebben genoemd. Achterstelling op basis van puur en alleen uiterlijke
kenmerken vind ik daarentegen verfoeilijk.
kortebroek | 13-06-20 | 08:52 | 3
Maar als zwarte mag je dat toch gewoon want het is de eigen schuld van de blanken.
Dirty-Harry44 | 13-06-20 | 10:48
Ik ben regelmatig in het casino te vinden, samen met onze medelanders. Ik geloof dat ze denken
dat ik ‘kanker Hollander’ heet. Tenminste, dat hoor ik vaak als ik win en zij verliezen.
Zeikerd | 13-06-20 | 17:06
-weggejorist-
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 9/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
ron9129ongefundeerd
| 13-06-20
& | 08:27
nodeloos kwetsend
Als het niet zo ernstig is het eigenlijk hilarisch: de gekleurde medemens die misbruikt wordt door linkse
blanke racisten voor hun eigen doelstellingen .
WachTMeesteR | 13-06-20 | 07:51 | 1
Dezelfde logica als - Steun de leus "Arbeit macht Frei" maar bestrijd de Nazi's
Markutte | 13-06-20 | 07:45
Een afro-amerikaanse geschiedenisprofessor (U.C. Berkeley) heeft een zeer kritische, anonieme open
brief geschreven over de huidige racismehysterie goed Een aantal citaten:
The vast majority of violence visited on the black community is committed by black people.
The message is clear: Black lives only matter when whites take them.
A whole generation of black children are being taught that only by begging and weeping and screaming
will they get handouts from guilt-ridden whites
No message will more surely devastate their futures, especially if whites run out of guilt, or indeed if
America runs out of whites. If this had been done to Japanese Americans, or Jewish Americans, or
Chinese Americans, then Chinatown and Japantown would surely be no different to the roughest parts of
Baltimore and East St. Louis today
I will not pretend that George Floyd was anything other than a violent misogynist, a brutal man who met
a predictably brutal end.
The ever-present soft bigotry of low expectations and the permanent claim that the solutions to the
plight of my people rest exclusively on the goodwill of whites rather than on our own hard work is
psychologically devastating.
Kortom: stop met klagen en kom uit je slachtofferrol. Andere minderheden in de VS doen het ook goed.
stiffy | 13-06-20 | 07:38 | 3
Hear hear - Deze cijfers (En vooral, feiten) zijn voor iedereen publiekelijk toegankelijk. Echter
mainstream media hoor je hier, vooral op dit moment, op geen enkele manier over - En dit is
gevaarlijk.
Zo ontstaan compleet vertekende beelden, die verhullen en verschuilen hoe verhoudingen echt
liggen. Verontrustend ook dat de jeugd van vandaag juist deze mainstream berichten op face-
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 10/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
value voor waar aanneemt. Naast het feit dat nieuwe explosies door het COVID-19 virus op de
Tendentieus,
ongefundeerd &
loer liggen.
nodeloos kwetsend
Zie als voorbeeld CNN - Min of meer de Amerikaanse variant van de NOS. Nepnieuws, maar
vooral (extreem) links standpunt, everything is the White man's fault. Divibokaal waardig ..
Natuurlijk racisme, is niet goed. Echter er zitten heel wat andere kanten aan het verhaal m.b.t.
Zwarte Amerikanen in de Verenigde Staten.
Nederlandop1 | 13-06-20 | 08:24
Dat verhaal is precies zoals het is. Alleen betekend dat dat de zwartjes de klauwen moeten laten
wapperen en dat was nou net niet de bedoeling.
Dirty-Harry44 | 13-06-20 | 10:58
Hitler zou tevreden zijn als hij het standbeeld van Churchill zou zien zo.
Blasfemie | 13-06-20 | 07:37
Op www.gofundme.com/f/ukblm-fund, waar BLM in de UK meer dan 850K GBP heeft opgehaald zag ik
ook The Guardian News & Media tussen de top fund raisers. Media die BLM doneert, daar hoef je geen
objectief nieuws meer van te verwachten.
vlotterik | 13-06-20 | 07:30 | 2
@Schuldenbrau | 13-06-20 | 09:26: De media is al niet neutraal ten aanzien van BLM, dat klopt.
Maar als diezelfde media ook nog eens geld gaat doneren aan BLM, dan ga je een nieuwe grens
over. Dan wil je enkel nog BLM propaganda brengen, en verspeel je al je journalistieke
geloofwaardigheid.
vlotterik | 13-06-20 | 10:17
Tijd om taarten en rotte eieren in de gezichten van politici die die beweging steunen te gooien, hallo Rob
hallo Femke!
ratelaar | 13-06-20 | 06:25 | 10
Nou ik ontplof als er zo'n mongool tegenover me staat te schreeuwen. Ik werk al bijna 40 jaar en
betaal me suf aan o.a. de nanciering van dat werkschuw tuig en etnische clubjes. Ben het een
beetje zat.
Misterspok | 13-06-20 | 08:57
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 11/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
@Misterspok | 13-06-20 | 08:57:
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
Nou, ik ontplof ook, raak best emotioneel betrokken als ik geconfronteerd wordt met die
ideologische quatsch.
Maar omdat de ideologen géén gelijk hebben met hun claims kunnen die bestreden worden. Het
enige wat dat vergt is standvastigheid en doorzettingsvermogen.
Kortom, een verbaal rot eitje en een verbaal taartje van eigen deeg in de bek van zo woketivist
met enige regelmaat is gezond.
ratelaar | 13-06-20 | 12:08
▼ 7 antwoorden verborgen
Er schijnt een nieuwe lm uit te komen over de epische verdediging van de Grebbeberg in mei 1940. Een
bataljon Nigerianen aangevuld met een aantal Marrokaanse vrijwilligers vechten hier tot laatste man
tegen aanvalsgolf op aanvalsgolf aan blonde SS’ers, terwijl hun Nederlandse medesoldaten het hazepad
kiezen.
Lafayette | 13-06-20 | 05:17 | 1
Zoek maar eens op waar een bataljon noord Afrikaanse soldaten in de tweede wereldoorlog om
bekend stond toen ze kwamen "helpen"
Misterspok | 13-06-20 | 09:03
Zal me niks verbazen als mijn telefoon, pc en wat verder nog via internet wordt ge-time-sync'd,
op 1 januari aanstaande 1984 aangeeft.
Mocht mijn digitale wekker naast mijn bed 6:66 aangeven, zou ik het nog voor normaal nemen
ook. Het "nieuwe normaal".
Abject | 13-06-20 | 03:00
Ik beheer een groepsapp van mijn vriendengroep (30 deelnemers) , en allen zijn fanatiek fan van Britse
humor. Little Britain staat daar bij de meeste bovenaan, vooral bij de dames.
En al deze dagen geen woord gehoord.
App ik na een verregende dag dit bericht:
"We moeten het eens hebben over het begrip "bladerdak", want dat begrip 'dak' dekt de lading niet, voel
me nu een verzopen kat. Effe thuis om te herbezinnen, en opdrogen. Mocht ik na het eten nog zin hebben
in vertier, en het weer bevallen, ets ik die kant op, zo niet, trek ik de gordijnen dicht en ga ik héél
stiekem kijken naar Little Britain, Faulty Towers, League of gentlemen, Come Fly with me, en voor de
zekerheid alvast Allo Allo. De wereld verliest in rap tempo haar gevoel voor humor, ik vindt de laatste
twee weken beangstigender dan dat hele Corona-gedoe. Alle slakken zout, iedere spijker op laag water,
niks mag want ergens is altijd wel iemand te vinden die zich er door "gekwetst" voelt. Gewoon er voor
kiezen om niet te kijken is teveel gevraagd." www.comedy.co.uk/tv/news/5801/little-...
Doodse stilte, men app't er met andere zaken overheen, maar een mening geven, ho maar. Doorgaans zijn
ze daar niet zuinig in, integendeel. Alsof men niet weet wat te zeggen. Is dit angst? Onzekerheid?
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 12/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Conditionering,
Tendentieus, waardoor ik nu weer een beetje meer boeman ben?
ongefundeerd &
...... nodeloos kwetsend
Paar uur later, slechts één geeft mij gelijk, ook al zag ze het qua Little Britain aankomen blijkt ook op haar
FB een aantal Ska-skins verwijderd te zijn, terwijl die per de nitie anti-racistischer zijn want Ska, waar
komt dat alweer vandaan?
Uiteindelijk nog een over dit onderwerp gesproken die het net zo'n bullshit vindt, maar de rest... te stil, te
zwijgend. Beangstigend.
Abject | 13-06-20 | 02:27 | 3
Ik ben het helemaal met u eens en tevens herken ik het beeld dat u schetst inzake de medemens
die oorverdovend stil is. Ik begrijp er helemaal niets van. De enige verklaring: wellicht hebben
wij het verkeerd en klopt ons wereldbeeld niet?
ChristianV | 13-06-20 | 05:55
Cancel culture. De nagel op de doodskist van humor, verstand en een gezonde samenleving.
brabant altijd -1 | 13-06-20 | 09:59
@brabant altijd -1 | 13-06-20 | 09:59: cancel culture werkt alleen op de laffe hap. De steun die je
krijgt als je je wel uitspreekt is groter dan de cancelkudde die toch nooit tevreden is.
Cancel me, moddersjokkers. I dare you!
Carbonnetje | 13-06-20 | 10:17
Even ter onderschrijving van dit topic: foto van een deel van de 'woke'-brigades, gemoedelijk,
beschermend en glimlachend op schoot bij vadertje Lenin te Seattle.
pbs.twimg.com/media/EaVevFZWAAEjbVF?f...
Opkomende vraag: Wat doet een mega-standbeeld van Lenin in een Amerikaanse stad? Wat doet een
standbeeld van Lenin in Seattle? En naar aanleiding waarvan is dat er neergezet?
In elk geval is het duidelijk waar die gehersenspoelde idioten voor staan. Van de geschiedenis hebben ze
in elk geval niets geleerd. Áls ze überhaupt al ooit geschiedenis hebben geleerd, hetgeen ik ten zeerste
betwijfel.
Ben benieuwd wanneer de eerste Kolchoz wordt opgericht in de VS.
En wanneer rapper Raz Simone zichzelf gaat kronen tot keizer van de "Autonome Zone" in Seattle. Zoals
die andere loser in Afrika, 'keizer' Bokassa. Wat de meeste rappers gemeen hebben met die idioot, is in
elk geval de morbide voorkeur voor smakeloosheid en protserigheid:
3.bp.blogspot.com/-JzvN6J_Us48/U3nMIu...
Peter Emile | 13-06-20 | 01:03 | 2
Stikstof hetze.
Tendentieus,
ongefundeerd &
De racisme “ schoppen aas “ is nou getrokken en ons rest de Facisme kaart” queen of hearts” .
nodeloos kwetsend
Dan hebben we toch wel alle smaken op de pallet gehad, toch?
Of gaan ze nu Umami lopen doen?
Datgingniegoed | 13-06-20 | 01:21
Zoals gewoonlijk weer blij dat ik u nog even gelezen heb. Truste.
Kinkfactor | 13-06-20 | 03:03
Word echt moe van al dit gezeik. Ik mag mijn Surinaamse zwager. Mijn Nigeriaanse zwager niet. Heeft
niets met huidskleur of afkomst te maken. Je kan overweg met iemand of niet. Het is niet zo moeilijk.
Lady Midnight | 13-06-20 | 00:56 | 5
Cultuur is zeker een ding. Mijn Surinaamse zwager is, welbespraakt, aardig, intelligent, gewoon
een toffe kerel.
Lady Midnight | 13-06-20 | 01:31
Onze parasiterende Nigeriaan is het tegenovergestelde. Gewoon niet leuk. Doet geen enkele
moeite te integreren. Maar elk jaar 3 maanden naar huis. Op kosten van mijn schoonzusje. Zij
werkt zich uit de naad. Helaas luisterd ze niet naar rede. Dus ik laat het gaan.
Lady Midnight | 13-06-20 | 01:36
-weggejorist-
feiten_en _cijfers | 13-06-20 | 02:51
▼ 2 antwoorden verborgen
En nog even iets persoonlijks voor die bezopen snuivende randdebiel van een zich zelf ontzettend
grappig vindende geinponum Dave Chapelle. You are the unfunniest joker since the one and only king of
true black comedy, the king Richard Pryor. You Dave are exceptional in being the king his last
tremendous comic fart. Loser !
suscrofa | 13-06-20 | 00:45
Niet doen. Gewoon knuppel in de nek. Hebben ze een reden om te janken. Man man man.
tragic1911 | 13-06-20 | 00:44
Zielige verhalen waarvan ik , vanwege mijn leeftijd en hierbij ook iedereen die nu leeft, nooit deel van uit
heeft gemaakt.
Ja , Heel zielig allemaal en ik hoopte dat dit nooit meer zou gebeuren.
Ik kom ,als een klein zoon uit een familie die verscheurd is door WO II, een oma met zes kinderen en een
opa die ik nooit heb mogen kennen door deze oorlog.
Ik ben door deze oorlog nooit wat tekort gekomen en mijn nee es & nichtjes ook niet na mijn weten.
Ook hier bij de “ intergratie” van deze familie was het bij verre weg geen rozenkleur en manen schijn
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 14/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Hear hear.
Rohin | 13-06-20 | 00:52
De organisatie is hartstikke fout maar die leus ook. Ik ken helemaal niemand die vindt dat zwarte levens
er NIET toe doen. Dus tegen wie of wat is die leuze eigenlijk gericht?
ALLE levens doen er toe. Maar als je een demonstratie houdt met als leuze dat alle levens er toe doen ziet
iedereen meteen het bezopene van je actie (of ze denken dat je tegen abortus bent).
JvanDeventer | 13-06-20 | 00:08 | 2
Het feit is dat iedereen dat vind maar niemand het openlijk durft te zeggen. Als je het toch doet,
dreigt een shitstorm of ontslag. Dus iedereen bukt zich momenteel om uit het zicht te blijven tot
blm is uitgeraasd. Het wachten is op de media die momenteel het vuurtje aan het opstoken zijn,
wanneer die weer een ander onderwerp vinden waait deze storm over en begint een nieuwe
misschien.
jan huppeldepup | 13-06-20 | 00:18
Even plotseling , en ook uit het niets, net als Corona, hebben we nu ineens een racisme-crisis! Fijn, die
media..
vrijejongen | 13-06-20 | 00:08 | 1
Margriet en de Volkskrant zijn hier echt zwaar debet aan met hun schaamteloze racistische en
polariserende retoriek. Echt stuitend en gevaarlijk, maar zogenaamd links dus dan mag het.
Bab01 | 13-06-20 | 01:22
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 15/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Ik begrijp heel &goed dat de zwarte mensen de boel willen overnemen. Voorbeelden te over van landen
ongefundeerd
nodeloos kwetsend
waar dat een doorslaand succes is gebleken. Bijv, Liberië, Rhodesië, zuid Afrika. Er zijn er vast nog veel
meer waar de donkere mensen het nu veel beter hebben in alle vrijheid.
Crankhead | 12-06-20 | 23:48 | 4
Het gaat goed in Afrika en dat willen ze ons laten weten ook. Het zijn van nature echte
weldoeners, barmhartige samaritanen en altruïstische lantropen, die Afrikanen. Waarom denk
je anders dat ze hiernaartoe komen? Omdat het daar slecht gaat? Nee! Fout! Dat is weer een
typisch blanke gedachte, die uitgaat van het eigen met testosteron doordrongen ego. Ze komen
hiernaartoe om ons te helpen en om onze mislukte samenleving te verrijken. Wie ontkent dat het
hier gezelliger en prettiger - >>Beter<< - is geworden sinds de komst van al die Afrikanen, die is
een wegkijker of een struisvogel.
GeenHeil | 13-06-20 | 00:09
▼ 1 antwoord verborgen
Aan het begin van deze waanzin had ik nog hoop dat alles redelijk snel zou doodbloeden. Maar nu zie ik
beelden van blanke mensen die op hun knieën gaan voor zwarten, verontschuldigingen worden
aangeboden voor onbekende fouten, blanke mensen worden ontslagen links en rechts omdat ze wat zin
in dit geheel willen zien. Ik geef het op, mijn vertrouwen in een gelijkwaardige samenleving is kapot, weg,
opgeheven. Ik heb plaatsvervangende schaamte bij vele gedragingen van vele mensen.
Gomezlopez | 12-06-20 | 23:47
Wat mij het meest opvalt is dat de media/journalisten ipv zaken onderzoeken, deze juist hypen. Klimaat,
stikstof, COVID, BLM enz. Op plaats van serieus onderzoek naar achtergronden en feiten worden deze
onderwerpen tot ongekende propaganda gestuwd. Zie hier de noodzaak en bestaansrecht van GS.
Kwelbeller | 12-06-20 | 23:24
Censuur, mondsnoeren, voorzichtig zijn met wat je zegt en doet, intimatie, geweld. We laten het allemaal
gebeuren en duiken zo de dictatuur in. Ik geef GS nog 2 jaar.
WhiteShark | 12-06-20 | 23:14 | 1
Optimist.
jan huppeldepup | 13-06-20 | 00:19
Blanke agent gaat de fout in: De hele westerse wereld is racistisch. Standbeelden omver. Mensen boos op
mensen die niets hebben misdaan. Dat er agenten bij stonden die nu niet bepaald blank waren: Niemand
heeft het erover. Zwarte ex-agent wordt doodgeschoten door relschoppende demonstranten: Niemand
heeft het erover. Dat de politie nu ingrijpt omdat er winkels geplunderd worden, agenten en mensen
mishandeld worden: Niemand heeft het erover. Dat er BLM wappies op Amerikaanse Universiteiten lopen
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 16/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
die tijdens hun spreekbeurt aan de klas mogen vertellen dat blanke mensen allemaal dood moeten: De
Tendentieus,
ongefundeerd &
NOS zal hetkwetsend
nodeloos je niet vertellen. Nee, het slavernij verleden van Nederland. Dáár moeten wij het over
hebben. Niet over het voetbal stadion in Qatar wat door slaven gebouwd wordt. Want iedereen weet dat
Akwasi straatarm is en onderdrukt wordt door al die boze blanke werklozen die in hun eigen land zowat
nergens aan de bak komen. Hetzelfde geldt voor Sylvana Simons natuurlijk. Wat werd zij onderdruk hè?
VJ bij TMF, talkshows, met je kontje in een paar magazines. Een paar ton op de bank, getrouwd met
welvarende blanke mannen. Jezus wat werd zij toch gediscrimineerd door iedereen zeg! En dat is dan
degene die het constant over mijn niet-bestaande witte privileges wil hebben? DENK dat Nederland graag
de les wil lezen over de Tweede Wereldoorlog en het slavernij verleden: Alsof Turkije geen slavernij
verleden kent. Alsof het Ottomaanse Rijk niet half Europa uitgemoord heeft. Ik ben het spuugzat.
VBO_B_Niveau | 12-06-20 | 22:43 | 10
@GeenHeil | 13-06-20 | 00:18: Je eigen weg is die je wilt waar die is.
amygdala | 13-06-20 | 00:52
De agenten die er omheen stonden waren blank, ook al waren ze dat niet. De NPO en de
Volkskrant maken het nieuws dat ze willen brengen, dus het moet divibokaal waardig zijn. In dat
nieuws worden mensen opgesplitst in mensen van kleur en witte mensen. Vervolgens moeten de
mensen van kleur ten alle tijde ten koste van de witte mens positief in het nieuws komen. Dan
ben je behoorlijk, ja zeg maar tot op het bot racistisch, en als nieuwsinstituut gevaarlijk
polariserend en niet inclusief bezig.
Bab01 | 13-06-20 | 01:30
▼ 7 antwoorden verborgen
Het is precies dit soort topics dat ik besloten heb de club ook nancieel te ondersteunen met een
lidmaatschap!
Marius | 12-06-20 | 22:39 | 4
@JackStick | 12-06-20 | 22:59: Moet hij niet eerst het initiatieritueel ondergaan?
Grachus | 12-06-20 | 23:45
Dank u!
Marius | 13-06-20 | 00:03
▼ 1 antwoord verborgen
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 17/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Robert ongefundeerd
Haynes &| 12-06-20 | 22:35
nodeloos kwetsend
-weggejorist-
KristynzietdeFlarden | 12-06-20 | 22:24 | 2
Er worden best Stalinistische / communistische kreten gebruikt en doelen genoemd op de BLM website
(blacklivesmatter.com/what-we-believe/...) zoals:
"We engage comrades with the intent to learn about and connect with their contexts."
en
"We disrupt the Western-prescribed nuclear family structure requirement by supporting each other as
extended families and “villages” that collectively care for one another, especially our children, to the
degree that mothers, parents, and children are comfortable."
Dan weet je wel een beetje hoe de vork in de steel zit. Maar het is dezelfde verhaal met alle links
activistische organisaties, die vaak ook nog dezelfde hoofdsponsors hebben, en ook hun demonstraties
met banners zoals "Je kan geen kapitalisme hebben zonder racisme".
Het zijn vuile communisten en hun nuttige idioten die de oorlog hebben verklaard aan het vrije westerse
manier van leven.
Maar communist is een beetje vieze woord net als nazi (geen wonder met een death count van bijna
150.000 tot nu toe), dus noemen ze zich vaak iets anders zoals socialist, democratische socialist, links,
antifa, etc. om hun totalitaire neigingen te camou eren onder een dunne laag deug.
unshift | 12-06-20 | 22:22 | 1
Ze vinden heel veel van de blanken, maar uiteindelijk kunnen ze nog geen 14 dagen zonder die
blanken, want dan is het eten en het geld op.
Heiner | 12-06-20 | 22:30
Die hele beweging wereldwijd, hier de extremistische blanke guren en het zieke gedachtegoed.... stop ze
allemaal maar op een plek waar de zon niet schijnt. 1 ding is duidelijk, ze zitten vol met haat, racisme en
het zal nooit genoeg zijn. Ze willen het westen omver werpen en blanke burgers degraderen tot de
honden van de samenleving.
Hollandse_blauwe | 12-06-20 | 22:14 | 1
Belangengroepen die daarop uit zijn, hebben gemerkt dat Westerlingen/overheden geen goed
antwoord kunnen/durven geven op racisme-beschuldigingen. Vandaar dat ze dat nu uitvergroot
hebben, tot een soort van "stormram-leus." Omdat het werkt.. Uiteraard met hele andere
onderliggende bedoelingen.
vrijejongen | 13-06-20 | 00:20
Het is pompen of verzuipen voor het anti-Trump-kamp — daarom heeft de NOS ook niets te melden over
#CHAZ.
Ik zag alweer allerlei blanke vrouwtjes achter voedsel aan bellen en 'city farms' regelen. Kortom: dingen
organiseren en hiërarchieën creëren. Zijn ze nou echt zo dom of hebben ze totaal geen historisch besef?
SIogra | 12-06-20 | 22:12 | 1
wat betreft het laatste,het is niet of,of maar en,en in dit geval
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 18/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
bowlfabriek
ongefundeerd & | 12-06-20 | 22:22
nodeloos kwetsend
reportersonline.nl/slavernij-is-veel-...
dik van alster2409 | 12-06-20 | 22:07
Nee ik steun het niet, en ik laat mij ook niet zwart maken. Oh, en de NPO en RTL gaan niet voor mij
bepalen wat wel kan en wat niet kan of wat ik moet denken. Onze staatsomroep is pure propaganda,
zoveel is wel duidelijk geworden deze periode.
tata1981 | 12-06-20 | 22:03
AFA/antifa. Dat is het overkoepelende orgaan van het ophef en vertier van vandaag de dag. Het is uïde,
dus nooit echt te grijpen met de wetgeving die we hebben, naast de rijke stinkerts die AFA van onbeperkt
geld te voorzien. Dit is niet de eerst frontale aanval van AFA. Ze misbruiken de moslims om de fundering
van ons systeem weg te vreten. Ondertussen ruien ze donkere mensen op, om de boel bovengronds kapot
te maken. Uiteindelijk eindigt dit in een burgeroorlog. Kijk voor de grap maar naar het mechanisme hoe
de Balkanoorlog is begonnen. En nogmaals: AFA heeft een geldboom en vele machtige onzichtbare
guren die onheil stichten, omdat ze met verdeel en heers, er beter uitkomen. En alles en iedereen trapt
er met open ogen in.
Klappernoot | 12-06-20 | 22:03
Wat dacht je dan van zo'n Hamilton? Waarom gaat ie niet in een Afrikaanse auto racen?
Astimar Teutis | 12-06-20 | 22:02 | 4
Dat eigen-ras-eerst tribaal denken zit diep ingeprent in veel niet-blanken en het kost niet veel
om het naar boven te halen.
unshift | 12-06-20 | 22:26
@Zwizalletju | 12-06-20 | 22:16: Hamilton heeft een zwarte vader en een witte moeder. Hij
identi ceert als zwart. Zijn ouders zijn gescheiden.
Vader heeft een 2e nestje gebouwd.
Arachne | 13-06-20 | 00:12
En hij rijdt in Mercedes. Meer rijvaardigheid dan hersens zal ik maar zeggen.
Rest In Privacy | 13-06-20 | 00:43
▼ 1 antwoord verborgen
Maar is Mark Rutte met de kennis van nu er achter gekomen dat hij een racist is.
dik van alster2409 | 12-06-20 | 22:01 | 1
Dan maar weer veroordelen, net als in 2003 (oh oh geheugen van Nederland):
www.trouw.nl/politiek/rechter-rutte-z...
piloot47 | 12-06-20 | 23:45
Ja, laten we vooral achter de leus BLM staan. Laten we blijk geven van steun aan een inherent racistische
leus. Laten we die snikkers bevestigen in hun slachtofferrol. Kick their black asses!
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 19/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Astimarongefundeerd
Teutis | 12-06-20
& | 22:00
nodeloos kwetsend
Ik las gisteren dat de donkere medemens zich zeer achtergesteld en gediscrimineerd voelde door de zich
superieur voelende en intelligentere blanke medemens.
Er werd gesteld dat dit niet waar was en de donkere medemens net zo goed ontwikkeld en intelligent
was.
Dit aangenomen hebbende kunnen we stellen dat a) de donkere medemens in het land van herkomst orde
op zaken kan stellen dat doen ze dus al vele jaren en iedereen leeft daar in rijkdom als we de stelling
mogen geloven en ze dus ook geen nanciële hulp behoeven want de economie is daar booming en zo
goed dat ze zelfs ons nancieel kunnen
ondersteunen zodat wij ons kunnen ontworstelen uit de bittere armoede
fryskenvry | 12-06-20 | 21:59 | 1
Kijk wat er gebeurd in Afrikaanse landen waar blanke boeren worden afgeslacht door
gepigmenteerde werknemers. De boerderijen zijn verwoest en de gepigmenteerde ex-
werknemer hangt wat rond in zijn/haar woning rond boerderij. Van het land komt geen product
meer af, criminaliteit, moord en verkrachtingen aan de orde van de dag en nauwelijks nog te
eten.
Ruikbaard | 12-06-20 | 23:29
-weggejorist-
Blauwpetje | 13-06-20 | 00:02
@Blauwpetje | 13-06-20 | 00:02: Over een paar dagen wel. Even geduld nog.
Kopieerapparaat | 13-06-20 | 01:05
▼ 2 antwoorden verborgen
Wacht maar tot de beroepsnegers moe zijn van het protesteren, dan borrelt dat virus wel weer op uit de
media-putjes.
Of anders het klimaat wel. Iedere dag weer een bordje vol erfschuld. Mjam.
Jan Passant mk2 | 12-06-20 | 21:55 | 1
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 20/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Gatverpielekes, u bent een niet genodigde gast in deze theater show en daarom mag u eigenlijk
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
niet gehoord worden.
De CO2/ Stikstof/ Klimaat hetze ligt op z’n kont dus een nieuw verdien model is gewenst met de
schoppen Aas “ biologische oorlogvoering” onder de vleugels van een hulpeloze chineese
vleermuis. en een niets vermoedende chinese meneer/ mevrouw die soep eet .
En hier komt het tweede model Nederlander weer eens langs lopen om zijn ongezoute
/realistische mening ergens over te geven waardoor alles in het honderd loopt.
Bah! Wat een heerlijke / eerljke Hollander.
Deze lust ik rauw als een nieuwe haring.
Deze diepgravende Nederlandse video over intersectionaliteit kwam ik vandaag tegen op youtube. Legt
duidelijk uit hoe intersectionaliteit kon ontstaan en waar de naam vandaan komt. Voor mensen die hun
kennis willen verdiepen en de historische context willen begrijpen. Link:
youtu.be/vTerT4Qm7XM
ultraman | 12-06-20 | 21:52 | 1
Ik steun de leus als icoon van een foute beweging, een wolf in schaapskleren, ook niet. Voor mij
persoonlijk heeft het nooit echt iets uitgemaakt wat iemands huidskleur is. Je hebt aardige en onaardige
mensen.
suscrofa | 12-06-20 | 21:45 | 1
De leus is niet inclusief dus bullshit, net als de terroristische organisatie erachter.
BozePaarseMan | 12-06-20 | 21:51
"A dizzying array of jihadist groups, ethnic militias and armed groups are launching almost daily attacks
in Mali, Burkina Faso and Niger. In the same way Islamic State did in the Middle East, the Sahelian
jihadists are highly mobile and prefer to ambush local forces and communities before melting back into
the scrubland".
www.theafricareport.com/25128/the-sah...
Black lives matter. Sometimes.
amygdala | 12-06-20 | 21:33
Het is oorlog!
Oh, Waar dan?
Nou, in Hoeisiedan.
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 21/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
ongefundeerd &
Datgingniegoed | 12-06-20 | 21:28 | 1
nodeloos kwetsend
[Afganistan]
Datgingniegoed | 12-06-20 | 21:30
Overigens vind ik de leus "Black lives matter" ook niet geweldig gekozen. Als ze er "Black lives matter
too" van hadden gemaakt was hun boodschap denk ik veel helderder aangekomen en hadden ze ook op
veel meer sympathie kunnen rekenen.
ZonderNaam | 12-06-20 | 21:26 | 4
@JanFTE | 12-06-20 | 21:38: Black Lives matter! All lives matter! Injustice anywhere is a threat
to justice everywhere! God is love!
JanFTE | 12-06-20 | 21:39
Er had 'Only' voor moeten staan. Dat is de enige naam die dan de lading zou dekken.
Want bij doden door zwarten op zwarten of zwarten op blanken, en die cijfers liegen er niet om,
hoor je ze echt werkelijk nooit. Terwijl die getallen overal bekend zijn en/of op te vragen of op te
zoeken.
Maw. onwetendheid kan het ook niet zijn.
Ergo: puur onderscheid op basis van huidskleur en niets anders. En daar is maar 1 benaming
voor.
Je snapt het niet. Het is 'Black Lives Matter, other lives can go fuck themselves'. Dat is ook wat
Sylvana Simons voorstaat en ze steekt er ook nog even haar middelvinger bij op.
Koonkluk Huis | 13-06-20 | 00:50
▼ 1 antwoord verborgen
@Zack Hooi | 12-06-20 | 21:28: En 'paint it black'. Nummer zal wel op de linkse index terecht
komen.
wijsvinger | 12-06-20 | 21:35
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 22/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
1 antwoord verborgen
Tendentieus,
▼
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
In 1917 waren het de arme arbeiders die het systeem omver wierpen en daarna in een veel erger
systeem terecht kwamen.
Gaan de sneeuwvlokjes dit nu dunnetjes over doen?
ZonderNaam | 12-06-20 | 21:23 | 4
@Graaf_van_Hogendorp | 12-06-20 | 21:24: Meer de homo erectus toch? Dat sapiens komt niet
overeen met hun impulsieve en naïve gedrag.
wijsvinger | 12-06-20 | 21:32
De Russische revolutie van 1917 was niet georganiseerd door arme arbeiders. De armen hebben
helemaal geen tijd voor revoluties. Het uitdenken en organiseren gaat een hoop in zitten.
Revoluties zijn het werk van de middenklasse, meestal de iets betere middenklasse met
opleiding en vaardigheden. Lenin heeft de revolutie met een handjevol mensen gedaan (als een
paar honderd Russen zich hadden verzet, was het met een sisser afgelopen) en hij werd
ge nancierd door Wallstreet bankiers. Idem dito voor de Franse revolutie.
Arachne | 12-06-20 | 23:47
▼ 1 antwoord verborgen
In The Jackson 5 zat niet eens een blanke zanger. Dat is uitsluiting volgens mij.
Bekk1964 | 12-06-20 | 21:22 | 2
Ter compensatie besloot een van hun groep zich wit te maken.
Graaf_van_Hogendorp | 12-06-20 | 21:24
@Graaf_van_Hogendorp | 12-06-20 | 21:24: Maar die werd weer zwart gemaakt vanwege zijn
omgang met kinderen.
wijsvinger | 12-06-20 | 21:37
Steun de leus? Is dat een grammaticaal Nederlandse zin? Betekent dat ‘roep het ook’? Of geen geld aan
wie het roepen? Of wees stil, als ze het roepen?
koperbij | 12-06-20 | 21:13 | 2
f
koperbij | 12-06-20 | 21:13
Je moet door de straat lopen, net als Teeuwen, en roepen; ik ben tegen racisme!
canis lupus | 12-06-20 | 21:23
Veel mensen weten het verschil niet tussen een rechts land en een links land. Het is heel simple
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 23/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
echtpaulongefundeerd
| 12-06-20 & | 21:03 | 3
nodeloos kwetsend
Amerika is een rechts land, iedereen wil er heen en de regering moet de immigranten buiten
houden, Venezuela is een links land en de regering moet de bevolking tegen houden
echtpaul | 12-06-20 | 21:05
En dan de slopers " antiracisten" noemen en burgers "voetbalhooligans" die de zaak willen beschermen is
een staaltje framing zoals alléén
NOSjournaal dat kan
dik van alster2409 | 12-06-20 | 21:02
Het kan aan mijn aandacht ontsnapt zijn maar ik heb geen massale #Blm-demonstraties gezien in
Afrikaanse landen en al helemaal niet in Islamitische landen. Heb ik iets gemist of blijft het protest
werkelijk beperkt tot vooral de 'rijke' westerse wereld waar berouwvolle westerlingen wonen en er
behalve aandacht ook geld te halen valt? Anyone?
Amsterdamsko | 12-06-20 | 21:02 | 3
Je hebt idd iets gemist. De heer Airfryer liet al weten (opportunist als hij is) dat je actie voert
waar je resultaat kunt verwachten. In Afrika was hij waarschijnlijk gewoon in de bak beland met
zijn grote bek. Of erger.
Eric Newby | 12-06-20 | 21:12
Er zijn hier geen berouwvolle mensen. Slechts egoïsten die van hun schuldgevoel af willen
komen en er niet voor terugdeinzen om de beschaving op te heffen.
wijsvinger | 12-06-20 | 21:13
In donker Afrika leeft het nauwelijks. En in Arabische landen zijn ze niet zo betrokken bij
mensen van kleur. En dan druk ik me vriendelijk uit.
Kui e-naar-Brussel | 12-06-20 | 22:55
Natuurlijk is die tweet van dat vegan huilmeisje (transgender anarchistisch lesbisch...) in Seattle ook een
overduidelijke aanwijzing dat dit hele verhaal gerund wordt door antifa: send meat substitutes, oat and
soy. Ooit een zwartmens horen vragen om vleesvervangers, havermout en soja?
5611 | 12-06-20 | 20:59 | 3
Tendentieus,
@Canis.bonus.es | 12-06-20 | 21:01: Die vrat toch alleen chocoladetaart en crystal meth?
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
wijsvinger | 12-06-20 | 21:15
@Canis.bonus.es | 12-06-20 | 21:01: Gandhi, maar die was ook een racist.
Arnold Layne | 12-06-20 | 22:42
Ik lees in de comments over 6 miljoen vastgoed. Gegoogled... Blijkt hij is voor de helft eigenaar.
Chappeau voor die man. Goed gedaan.
sjef-van-iekel | 12-06-20 | 20:58 | 1
Hij komt uit een rijke Ghana familie die veel verdiend heeft aan de slavenhandel.
dik van alster2409 | 12-06-20 | 21:13
Uiteraard is deze beweging uit op de vernietiging van de westerse maatschappij. Dat is niet bedacht door
mensen van kleur maar is begonnen bij Marx. Toen de arbeiders het allemaal te goed kregen en een
revolutie niet meer waarschijnlijk was door dit proletariaat werd er een nieuwe insteek gevonden door
Antonio Gramsci die zich focuste op de dominante westerse cultuur die onderdrukkend zou zijn. Dit
thema is later door de Frankfurter Schule en bijvoorbeeld een Michel Foucault verder uitgewerkt. Niet
langer waren de arbeiders het proletariaat maar raciale minderheden, niet hetero's, vrouwen, kortom,
alles behalve de blanke man. Met name Herbert Marcuse kreeg hierin een leidende rol voor de New Left
van de jaren 60-70. Een inspiratiebron voor al die linkse hoofdredacteuren van de MSM heden ten dage.
Interessant en leerzaam om het hele oeuvre te lezen van Marcuse (Eros and Civilization: begrijp je beter
waarom ze zo gek staan te dansen voor Halsema voor de Stopera en waarom deze mensen zoveel
spreken over hun gevoel alsof dat de standaard is van objectiviteit, One Dimensional Man: een frontale
aanval op de westerse maatschappij) maar dat is wat langer werk. Hierbij zijn essay Repressive
Tolerance. Dat moet al voldoende zijn.
la.utexas.edu/users/hcleaver/330T/350...
Dus dat hele BLM is gebaseerd opideeen van blanke mannen.
**
Oh ja, en het beroepen van Weinstein op objectieve wetenschap heeft geen zin want Marcuse & Co
hebben al bedacht dat objectieve wetenschap een tool is van de witte onderdrukker.
Zijl5824 | 12-06-20 | 20:57 | 3
"op ideeen van blanke mannen" ze zien er blank uit dat is iets anders.
LiniaalRectaal | 12-06-20 | 21:07
Toen den arbeider nog nuttig was voor marxisten, werd hij bezongen als slachtoffer van de
kapitalistiese maatschappij die alleen door het marxisme verheven kon worden. Toen vervolgens
bleek dat juist de kapitalistische landen veel meer welvaart wisten te genereren dan het
communistische blok en hierdoor ook den arbeider het beter kreeg, schakelden de marxisten
over op plan B: het ophisten van de al eerder door jou genoemde groepen als minderheden,
vrouwen, niet-hetero's enz. Speciale aandacht daarbij voor immigranten die dan ook in grote
getalen binnen werden gelaten - maar dan natuurlijk wel voornamelijk uit straatarme landen.
Toen den arbeider daar de minder plezierige kanten van begon te ontdekken (criminaliteit?
uitkeringsafhankelijkheid?) werd hij door het marxistische establishment meteen weggezet als
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 25/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
de kleinburgerlijke racist die hij altijd al was geweest. Ja, denzelfden arbeider die - toen het
Tendentieus,
ongefundeerd &
beter uitkam - door diezelfde marxisten nog op een voetstuk werd geplaatst als zijnde
nodeloos kwetsend
onderdruk slachtoffer. Marxisme is niets anders dan een parasitair gedachtengoed dat alleen kan
overleven door zich te nestelen in een gastheer (m/v/x). Het marxistische ideaal zal dan ook
nimmer verwezenlijkt worden: zodra de verderfelijke blanken verslagen zijn zullen de marxisten
onderling oorlog gaan voeren. En daar zijn marxisten héél erg goed in, want één dode is een
tragedie (zie Floyd), maar een miljoen doden is slechts een statistiek.
nobele wilde | 12-06-20 | 22:53
@nobele wilde | 12-06-20 | 22:53: Perpetual war = voortdurende oorlog is de bedoeling. Het volk
kan dan volledig onder controle worden gehouden door een combinatie van angst, gebrek
(voedsel, medicijnen) en veiligheid.
Marxisten willen geen functionerende maatschappij, ze willen een utopia voor zichzelf en de rest
mag hen dienen. Het volk mag nooit in de gelegenheid of op de gedachte komen om in verzet te
gaan. De idee dat men DAAROM de blanken moet uitschakelen, geeft aan wie nu feitelijk het
meest gevreesd wordt. Dit ondanks het feit dat zwarte mannen fysiek iedereen de baas zijn.
Arachne | 12-06-20 | 23:41
@komtdatschot | 12-06-20 | 21:01: Nee, hij gaat het Sinterklaasjournaal 2020 presenteren.
Dieuwertje werd te oud en was te wit.
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 26/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
De verwarde
ongefundeerd & man | 12-06-20 | 22:08
nodeloos kwetsend
Zou er in de MSM een krantenartikel verschijnen dat hij miljonair is en een doodordinaire
pandjesbaas? Is 'ie daarom even 'of ine'?
Zou Veilig Thuis trouwens al ingediend zijn? Lijkt me niet echt een voorbeeld voor kinderen met
al die agressie.
Bataa e | 12-06-20 | 22:43
▼ 7 antwoorden verborgen
Rutte binnenkort bij Nieuwspoort: " ik besef nu pas dat BLM eigenlijk een vorm van intelligente
diversiteit is".
amygdala | 12-06-20 | 20:50
Zoals deze week in Story te lezen valt, is #Akwasi mede-eigenaar (50%) van een vastgoedproject in
Weesp t.w.v. ruim 6,3 miljoen euro. De oproer-rapper weet zichzelf qua maatschappelijke vooruitgang in
elk geval uitstekend te redden. Moedig voorwaarts naar de Quote 500!
Tweet gejat van Guido den Aantrekker - hoofdredacteur v/d Story.
BubbelWater | 12-06-20 | 20:50 | 4
@5611 | 12-06-20 | 20:55: Ik dacht altijd dat dit blad werd gelezen door spiegelminnende
vrouwen met een laag zelfbeeld. Maar dit is wel leuk.
wijsvinger | 12-06-20 | 21:27
Jammer dat tegenwoordig de beste journalistiek van het verguisde Story moet komen.
Roeieber | 13-06-20 | 08:52
▼ 1 antwoord verborgen
Kan Chappelle al die andere namen wel noemen, de meeste hebben toch echt dom gehandeld bij hun
arrestatie.
klimaatsloper | 12-06-20 | 20:48
Ik ben niet van plan een gekunsteld semantisch onderscheid te gaan maken tussen de leus en de
organisatie. Volgens de de nitie ben ik een racist en ik discrimineer dat het een lieve lust is. Al dat tuig
kan zich een beeld op de kop trekken en afdrijven.
Frau Merkel | 12-06-20 | 20:48
History matters.
Als die gevoelige reltypetjes er aanstoot aannemen, dan ben ik maar een racist, maar ik zeg mijn
sympathie op aan de "BLM-gemeenschap" wegens eenzijdig drammen.
Even wat relativerende feiten: slavernij komt nog steeds voor in deze wereld, maar niet of nauwelijks
hier in Nederland anders dan de totale uitbuiting van de werkende middenklasse. Voor Slavernij hoef je
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 27/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
maar naar Qatar te kijken maar ook de ons welbekende communistische en fascistische regimes gebruikte
Tendentieus,
ongefundeerd &
dwangarbeid.
nodeloos kwetsend
En lang nadat de negroïde medemensen op de Amerikaanse continenten hun vrijheid hadden verkregen,
werden in Oost-Europa nog zigeuners als slaven gebruikt.
Net ix is ook begonnen met deugen. De ondertitels worden aangepast aan de juiste termen. Elke euro
aan Net ix is dus een euro aan de deugbrigade.
Frau Merkel | 12-06-20 | 20:43 | 4
Ondertitels? Serieus?
Bij Scandinavische series, oké.
Portnoy | 12-06-20 | 20:53
▼ 1 antwoord verborgen
Als ik dit allemaal zo lees, komt dit BLM op mij over als een criminele organisatie. Aanpakken die hap,
dus. En nee, niet "niets doen" vanwege de mogelijk repercussies! Dan kun je beter gelijk knielen en je
meerdere erkennen.
L.E. Raar | 12-06-20 | 20:41
Vreemd op zich, nazi's laten zo'n beeld 70 jaar ongemoeid, maar tegen links moet het beeld van Churchill
beschermd worden? Nazi's zouden toch veel meer tegen de man moeten hebben.
Papierversnipperaar | 12-06-20 | 20:41 | 4
Nazi's waren ook links, maar dan op een iets andere manier.
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 28/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
petersteenkamp
ongefundeerd & | 12-06-20 | 21:04
nodeloos kwetsend
Haha, Khan probeert extreem-rechts de schuld in de schoenen te schuiven. Lees hem maar eens
op Twitter, sterke maag nodig met de inzin die die man uitkraamt. Maar probeer het eens. En
lees dan vooral ook de reacties op Khan ;-).
Bataa e | 12-06-20 | 22:54
▼ 1 antwoord verborgen
An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last........
M13 | 12-06-20 | 20:39 | 3
@djs | 12-06-20 | 21:13: Er zijn gelukkig nog een paar uitzonderingen, al zijn dat er
tegenwoordig niet veel
Slipsnifter | 12-06-20 | 21:50
▼ 2 antwoorden verborgen
Anarchisten.
www.youtube.com/watch?v=qbmWs6Jf5dc
squadra | 12-06-20 | 20:35 | 4
@grapo | 12-06-20 | 20:39: Ja, de deur gaat net van het slot.
Slipsnifter | 12-06-20 | 20:44
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 29/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
@Slipsnifter | 12-06-20 | 20:44: tof, schenk vast een cuba libre in. On my way over
Tendentieus,
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
grapo | 12-06-20 | 21:06
@grapo | 12-06-20 | 21:06: Duurde even, maar hij staat voor je klaar.
Slipsnifter | 12-06-20 | 21:51
▼ 1 antwoord verborgen
@JanFTE | 12-06-20 | 20:46: U kunt als Premium tot aan 5 minuten uw tegel aanpassen .
Zwizalletju | 12-06-20 | 20:54
▼ 7 antwoorden verborgen
Is het heel erg van me dat het me geen reet meer kan schelen dat er nog slavernij bestaat?
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 30/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
staat het& bier koud?
ongefundeerd | 12-06-20 | 21:01
nodeloos kwetsend
@staat het bier koud? | 12-06-20 | 21:01: Mij ook niet. Kwam vandaag een zwarte meneer tegen
in de supermarkt, rasta haar tot over zijn schouders. Toen dacht ik 'moet jij niet gaan
demonstreren'? Raar toch hè? Dat kwam zomaar in mij op. Zou ik nou toch een 'racist' zijn?
Lupuslupus | 12-06-20 | 21:34
Ik ga nu burgermeesterstandbeelden omvertrekken, want daar was laatst ook iets mee waar ik het niet
mee eens was
vrijejongen | 12-06-20 | 20:33 | 2
Zou ze willen. Naar die heks wordt nog geen hondenuitlaatplaats genoemd!
Harrie7949 | 12-06-20 | 21:01
en dan kunnen die blanke hulpverleners weer opdraven om dat gekneusde lijf en ego weer op te
lappen..... medic. medic…..;-)
Harrie7949 | 12-06-20 | 21:03
@grapo | 12-06-20 | 20:47: Dit is echt geen linkse kunst. Linkse kunst is prutswerk van selfmade
kneuzen die denken dat ze geweldig werk leveren. Als je dat gesubsidieerde prutswerk ziet en je
weet niet wat het voorstelt dan begrijp je de kunstenmaker niet...….inderdaad..... die begrijp ik
niet en dat wil ik dan ook zo houden.
Harrie7949 | 12-06-20 | 21:07
@Harrie7949 | 12-06-20 | 21:07: precies het linkse kunstje; als je mij of mijn werkje niet
begrijpt, dan ben je dus dom en rechts.
vrijejongen | 12-06-20 | 21:21
▼ 2 antwoorden verborgen
.. goed dat er iedere dag weer nieuwe bootjes vol akwasies aangeland worden om te helpen herinneren
aan onsch schuldige verleden en racisme.
Je zou het anders vergeten. Tijd om pepernoten te hamsteren, voordat de EU of een ander stuk
schoftentuig dat verbiedt.
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 31/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Jan Passant mk2 |&12-06-20 | 20:28 | 4
ongefundeerd
nodeloos kwetsend
@Canis.bonus.es | 12-06-20 | 20:38: Dacht jij dat A-Quasi die 6 miljoen had meegebracht?
hahahhaaa….. die hebben wij betaald man.
Harrie7949 | 12-06-20 | 21:08
@Canis.bonus.es | 12-06-20 | 23:04: Zou u heel verbaasd zijn, als hij middels een zeer handige
accountant, een constructie heeft waarbij hij zeer weinig belasting betaalt.
Arachne | 12-06-20 | 23:29
▼ 1 antwoord verborgen
Hoe staat het eigenlijk met de corona crisis?Hoor je niks meer over.
komtdatschot | 12-06-20 | 20:27 | 7
Ik hoor liever waarom in tal van (buur-)landen de BTW verlaagd wordt, allerlei bonussen worden
uitgedeeld aan burgers en hier niks, nada, niente. Enkel prijsverhogingen. Daar hoor ik graag iets
over.
Bataa e | 12-06-20 | 22:59
@Bataa e | 12-06-20 | 22:59: Daar zou iedereen wel graag iets over willen horen.
Heiner | 13-06-20 | 01:48
Amerikaanse wetenschappers beweren dat je geen corona kunt oplopen als je niet racistisch
bent. youtu.be/MrYPFXj-uaU
Voor de rest volgens het coronadashboard ligt het reproductiegetal R0 op dit moment op 0,88.
coronadashboard.rijksoverheid.nl/ Niet slecht, maar het RIVM maakt zich wel zorgen over een
tweede golf doordat men de adviezen naast zich neer begint te leggen.
www.trouw.nl/wetenschap/modelleur-riv...
nos.nl/artikel/2337112-rivm-experts-e...
Alexander des Burgus | 13-06-20 | 12:32
▼ 4 antwoorden verborgen
Hoor net een aankondiging van wat er vanavond in het programma OP1 aan bod komt. Racisme.
Eindelijk, het werd toch eens tijd dat ze daar eens een keer aandacht aan besteden.
Crusher | 12-06-20 | 20:26 | 3
@HoerieHarry | 12-06-20 | 20:28: Een realist die met enige humor probeert te overleven in
tijden van massahysterie/massapsychose.
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 32/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Crusher&| 12-06-20
ongefundeerd | 20:33
nodeloos kwetsend
@HoerieHarry | 12-06-20 | 20:32: De koning had het toch over het nieuwe normaal. Heel
interessant want Vampje Halskluifster stond daar op de Dam heel aandachtig naar te luisteren.
Ze hield zelfs de 1.5 meter regel goed in acht! Jammer dat haar korte termijngeheugen is weg-
gesnoven!
Harrie7949 | 12-06-20 | 21:15
De dag dat de schapen in opstand kwamen tegen hun niet gekozen leider.
www.youtube.com/watch?v=39tumh4uBI4
komtdatschot | 12-06-20 | 20:23
Ik zit totaal in een trauma al een paar weken uit gemaakt voor racist. Ben totaal radeloos. Slecht slapen
en nachtmerries dat ik met een zweep zwarte mensen op jaag Zit de hele dag op mijn knieën. Is er ook
een links meisje wat mij kan troosten of ieder geval voor mij op de knietjes gaat liggen. Ik heb wel al een
standbeeld naar beneden gehaald ik weet niet eens wie het was maar ieder standbeeld is een racist dat
luchtte even op..
dik van alster2409 | 12-06-20 | 20:21 | 3
Over "linkse meisjes" heeft Hans Teeuwen ooit nog een mooi verhaaltje gemaakt.
Heiner | 12-06-20 | 20:26
Nee, het linksmeisje zal niet voor u op de knieën gaan. Dat is voorbehouden aan man die zij
seksueel aantrekkelijk vindt, ook al kan hij niet tot 10 tellen en laat hij haar met de regelmaat
van de klok alle hoeken van de kamer zien. Zij troost niet, maar doet boete.
wijsvinger | 12-06-20 | 20:35
@wijsvinger | 12-06-20 | 20:35: Een inke zak met geld kan helpen. Ook linkse meisjes gaan
vaak plat voor spiegeltjes en kraaltjes.
Heiner | 13-06-20 | 01:45
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 33/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Der Schnitzeljäger
ongefundeerd &| 12-06-20 | 20:21
nodeloos kwetsend
Fuckin’ hell,
I need a drink,
m.youtube.com/watch?v=xoO2hwuRi7Y
Datgingniegoed | 12-06-20 | 20:21
Gewoon lezen, dan zie je dat het hele verhaal hier op GeenStijl niet klopt.
dapperebobo | 12-06-20 | 20:20 | 6
Volledig mee eens. Er staan soms zulke vreemde tegels tussen zonder enige inhoud en met een
mening die een ingestraalde wappie zelfs nog beter zou beargumenteren.
Frau Merkel | 12-06-20 | 20:37
▼ 3 antwoorden verborgen
www.youtube.com/watch?v=KFvT99HNpuI&a... Hoe zou het met hem zijn? Dat het nog op YouTube
staat.
arlen | 12-06-20 | 20:19 | 1
Ik kan me in een hele hoop denkbeelden verplaatsen maar deze echt niet.
Maar vooruit ik geef hun een “ ghting change”
Het kan er raar aan toe gaan :
m.youtube.com/watch?v=lvTyL_Sbyn8&...
Datgingniegoed | 12-06-20 | 20:40
In noord Syrië vindt een volkerenmoord plaats. Dat vindt onze regering niet erg interessant. De dood van
1 Amerikaan daarentegen wel. Het is een regelrechte schande.
El Rico Grande | 12-06-20 | 20:18 | 6
Tendentieus,
Heiner |&13-06-20
ongefundeerd | 01:47
nodeloos kwetsend
▼ 3 antwoorden verborgen
Zojuist begrepen dat in Londen het beeld van Nelson Mandela, ik herhaal Nelson Mandela moet worden
omlijst met een kist. Waarom zetten ze er geen 10 oude Oost-Duitse grenswachten bij. En binnen 3 meter
BAM.
Zeiss | 12-06-20 | 20:16 | 11
@JanFTE | 12-06-20 | 20:17: Rechtse mensen die beelden omver gaan gooien? Ik ben bang dat
de politie daar heel hard tegen op gaat treden en dat de media er bovenop duikt. Niet doen dus!
Harrie7949 | 12-06-20 | 21:19
@JanFTE | 12-06-20 | 20:17: nee, gewoon Britse burgers die trots op hun land zijn. De Britse
ANWB stelletjes zeg maar. Wordt geframed als extreem-rechts, maar zijn mensen wiens roots in
VK liggen en die hun erfgoed willen beschermen.
Bataa e | 12-06-20 | 23:03
@Zeiss | 12-06-20 | 20:25: Dus rechtse mensen worden tevoren geframed, zonder dat ze iets
ondernomen hebben, dreigtweets gestuurd hebben of een hand opgelicht hebben. Over
vooringenomenheid gesproken.
Arachne | 12-06-20 | 23:23
▼ 8 antwoorden verborgen
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 35/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Wat zullen we &nou krijgen. "We steunen de leus, maar (blablaba) "? Waarom zou de huidskleur van een
ongefundeerd
nodeloos kwetsend
mens zijn waarde bepalen? "Mensen van kleur"willen niet op hun huiskleur worden beoordeeld, no shit
sherlock, "mensen zonder kleur" ook niet. Waardeloze, intrinsiek racistische leuzen ga je niet steunen.
Ook niet een beetje, omdat iedereen het doet. Gewoon NIET, stelletje lapzwansen.
Wiebenick | 12-06-20 | 20:13 | 1
Precies. Zoals de Surinamers bij mij op school al zeiden: we zijn te lui om het goud en aluminium
zelf uit de grond te halen.
WillemWordtWakker | 12-06-20 | 20:29
Ik ben het 100% eens met de leus maar ik vind het wel jammer dat mijn tshirt met 'it's okay to be white'
dan weer een hoop scheve gezichten oplevert. Gelijke monniken, gelijke kappen, anders krijg ik nog het
idee dat het om een ordinaire machtsstrijd gaat.
Veldmaarschalk Sorry | 12-06-20 | 20:11 | 2
Ik ben het dus niet eens met de leus. Het suggereert dat bepaalde groepen geen kans krijgen
hier. Dat doen ze toch echt helemaal zelf.
Papa Jones | 12-06-20 | 20:16
En dat is het ook. Geen ordinaire machtsstrijd. Een keiharde neem geen gevangenen machtsstrijd.
Arachne | 12-06-20 | 23:21
All lives matter! Black, white, yellow, green, pale, you name it. All these lives matter. Stop racist nonsense.
ljcoster | 12-06-20 | 20:10
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 36/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Eigenlijk zou er een stichting moeten komen die bedreigd cultuurgoed veiligstelt. De
Kulturkammer van de politiek is in staat om als een stel psychopatische nazis te proberen alles
de nitief te vernietigen waar iemand ook maar last van zou kunnen hebben. Vooral satire zal
hieronder te leiden hebben. Dat bestaat immers van het min of meer belachelijk maken van
mensen.
5611 | 12-06-20 | 21:30
▼ 1 antwoord verborgen
misschien kunnen we de graven in Margraten van onze bevrijders ook maar beter inpakken;dat waren
denk ik ook racisten toch?
Troumoetblijcken | 12-06-20 | 20:06 | 3
@HoerieHarry | 12-06-20 | 20:08: ok, kunt u die svp voor mij bewaren HoerieHarry
Troumoetblijcken | 12-06-20 | 20:20
Ach, ga toch etsen stelen. Rot op, met je geleuter over levens die er toe zouden doen. Er is helemaal
niemand die maalt of die heeft getreurd om de dood van George Floyd. Ja, misschien wat familieleden. En
verder heeft iedereen alleen een beetje voor zijn eigen gewin of IK-je lopen roeptoeteren en plunderen.
De levens van de BLM-sympathisanten doen er helemaal niets toe. Het zijn mislukte dieren die zich
hebben vermomd als mislukte mensen.
GeenHeil | 12-06-20 | 20:05 | 2
Nou,de family van onze Floyd heeft er iets van 14 miljoen dollars aan over gehouden.Iets van
oyd organisatie of zoiets.
komtdatschot | 12-06-20 | 20:10
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 37/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Ontmantelen, naar
ongefundeerd & Zimbabwaans voorbeeld. Nee gaat helemaal goed komen joh.
nodeloos kwetsend
RandyBiel | 12-06-20 | 20:04 | 2
Dat is het doel uiteindelijk, dan staan er vervolgens weer "krijgsheren" op, die alles naar zich
toetrekken. Want daar gaat het ze om, "macht", ons land en ons geld. En anders moeten ze het
maar even uitleggen, maar ik hoor nooit iets.. alleen maar anti...
vrijejongen | 12-06-20 | 20:17
We zitten hier in NL, niet in donker Afrika. Mij jagen ze niet weg. Succes met het ontmantelen
Canis.bonus.es | 12-06-20 | 20:26
Even grammaticale vraag: moet het niet zijn "blackS lives matter", ipv "black"? Het is toch niet het leven
zelf dat zwart is?
John McClane | 12-06-20 | 20:04 | 10
Ik kan weinig humor ontwaren bij de negertjes. Ze zien het leven wel degelijk erg zwart.
Frau Merkel | 12-06-20 | 20:39
▼ 7 antwoorden verborgen
Ik steun helemaal niets wat met "black lives matter" te maken heeft, want ik heb niet zoveel met racisme.
Slipsnifter | 12-06-20 | 20:02 | 4
@threeheadedmonkey | 12-06-20 | 20:07: Het is heel simpel, als je "wit" bent, ben je racistisch.
Slipsnifter | 12-06-20 | 20:17
@GeenHeil | 12-06-20 | 20:22: Ja, het wordt me al een jaar of 30 praktisch dagelijks
medegedeeld via alle media en deugmensen, dus dan zal het wel zo zijn.
Slipsnifter | 12-06-20 | 20:45
▼ 1 antwoord verborgen
Ik herken nogal wat ontmantelingspunten waar Trump zich ook al jaren sterk voor maakt.
Prinsemarij | 12-06-20 | 20:02
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 38/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Wel vaker gezegd,
ongefundeerd & ok noch eimall,
nodeloos kwetsend
www.youtube.com/watch?v=He7EPYdJEkU
Datgingniegoed | 12-06-20 | 20:01 | 1
einmal
Troumoetblijcken | 12-06-20 | 20:02
Ik ben benieuwd hoe lang de msm deze bende kritiekloos faciliteren. De domme razernij wordt steeds
absurder fawlty towers in de ban etc
lingo star | 12-06-20 | 20:00 | 1
De Seattle Times roept deelnemers aan de CHAZ op zich te melden voor hun VERHAAL. Niemand
die zich afvraagt hoe het me de bewoners en ondernemers in het bezette gebied gaat. Typisch
voor de volstrekt eenzijdige berichtgeving van de MSM.
5611 | 12-06-20 | 21:42
weggggejoristtt !
M13 | 12-06-20 | 20:00 | 3
Sorry, ik ondersteun de leus ook niet. Art. 1 geldt voor iedereen, elk leven telt.
BozePaarseMan | 12-06-20 | 20:00
@Vrolijke-Deurwaarder | 12-06-20 | 20:03: Hij schijnt wel een Mugabe-realdoll te hebben, en die
schijnt goed gebruikt te worden ook.
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 39/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Slipsnifter
ongefundeerd & | 12-06-20 | 20:07
nodeloos kwetsend
▼ 1 antwoord verborgen
Lees net dat Akwasi even de rust op gaat zoeken en "er doorheen zit". Ik vermoed dat met het uitlekken
van 6 mijloen bezit aan vastgoed het hem allemaal een beetje te heet onder de voeten werd.
UpdateAvailable | 12-06-20 | 19:57 | 1
Socialism needs to pull down wealth; liberalism seeks to raise up poverty. Socialism would destroy
private interests, Liberalism would preserve [them] ... by reconciling them with public right. Socialism
would kill enterprise; Liberalism would rescue enterprise from the trammels of privilege and preference.
Socialism assails the preeminence of the individual; Liberalism seeks ... to build up a minimum standard
for the mass. Socialism exalts the rule; Liberalism exalts the man. Socialism attacks capitalism; Liberalism
attacks monopoly.
M13 | 12-06-20 | 19:57 | 1
Steunstijl.
Slipsnifter | 12-06-20 | 20:08
Het Westen capituleert voor Links extremisme. Knettergek en ontzettend laf. Onze ouders en grootouders
draaien zich om in hun graf. Hebben ze hier een Tweede Wereldoorlog voor moeten meemaken? Om te
zien hoe hun kinderen en kleinkinderen vervolgens zwichten voor terrorisme?
Datmagniethe | 12-06-20 | 19:56 | 3
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 40/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
En wij maar denken dat Halsema al erg is, Khan van Londen, is 1.000 keer zo erg. Steunt openlijk
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
BLM, en noemt doodgewone Britten die standbeelden van oa Churchill beschermen, extreem
rechts. In UK gaat dit echt fout. Khan roept mensen op om thuis te blijven, omdat extreem rechts
(50+ Britse burgers in dit geval, mensen die gewoon trots op hun land zijn) met tegenprotesten
komt. Terwijl hij extreem links dat plundert en vernielt steunt en hun gang laat gaan. Mensen
pikken dat echt niet lang meer.
Bataa e | 12-06-20 | 20:18
@Bataa e | 12-06-20 | 20:18: Er komen morgen veel meer mensen dan alleen 'extreem' rechts,
en wel uit het hele land, o.a. de veteranen. Ze noemen alles extreem rechts wat niet links is. Er is
maar 1 beweging die verketterd wordt (zoals hier de PVV) en dat is Britain First, een heel grote
beweging vaderlandslievende Britten. Die gaan trouwens door het hele land de standbeelden
beschermen. Gisteren hebben de bewoners van het kustplaatsje Poole zelf het beeld van de
oprichter van de scouting beschermd. Wat morgen staat te gebeuren heet 'Operation Blizzard'.
Prachtig dat zoveel Engelsen morgen in de benen komen om hun land te beschermen. Was dat
hier ook maar zo.
Lupuslupus | 12-06-20 | 21:19
Churchll: "het beste argument tegen democratie is een vijf minuten durend gesprek met de gemiddelde
kiezer." Een boude uitspraak, maar hij begint het gelijk aan zijn zijde te krijgen.
wijsvinger | 12-06-20 | 19:54 | 1
Een gesprek op zich is al teveel gevraagd bij die guren van BLM
Canis.bonus.es | 12-06-20 | 20:05
-weggejorist-
restosteton | 12-06-20 | 19:53 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen
Ik vind het anders wel wat hebben dat de linkse hun hun eigen linkse rattenholen plunderen en in de k
steken.
La gaan.laat maar kken.Laat het maar zien in de media.Laat die achterlijke blanken maar zien die
kruipen voor negers en hun schoenen kussen.
komtdatschot | 12-06-20 | 19:51 | 5
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 41/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
-weggejorist-
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
restosteton | 12-06-20 | 20:09
▼ 2 antwoorden verborgen
Mooi uitgedokterd!
VP732 | 12-06-20 | 19:54
Dat is inderdaad knap uitgevogeld zeg! Jij hebt wel een biertje verdiend.
Nuuk | 12-06-20 | 19:58
Tendentieus,
o)+ | 12-06-20
ongefundeerd & | 19:59
nodeloos kwetsend
▼ 1 antwoord verborgen
Wanneer Trump te vroeg te hard optreedt, verliest hij de verkiezingen. Precies wat ze willen.
Dus laat maar even doorgaan
Canis.bonus.es | 12-06-20 | 19:53
@Canis.bonus.es | 12-06-20 | 19:53: dat denk ik ook. Trump wordt zo vaak weg gezet als een
impulsieve idioot, maar volgens mij weet hij bij hard ball spelen heel goed wat hij doet. Dat was
internationaal al tov Noord Korea en China, en natuurlijk de NAVO. Hij krijgt aardig zijn zin.
De chaos maar even laten gaan en steeds twitteren of op TV wijzen op het uitblijven van
ingrijpen door lokale bestuurders van de Democratische Partij maakt iedereen duidelijk wat een
gajes en slapjanussen die types zijn, en dan zelf ingrijpen, met instemming van de arme en vaak
zwarte en Latino bevolking in die wijken. Pakt hij daar ook nog wat extra stemmen.
Nuuk | 12-06-20 | 20:03
▼ 3 antwoorden verborgen
¨En hier is het standbeeld van Winston Chruchill. Hij vocht voor de vrijheid.¨
¨Waar?¨
¨Hier. Opgesloten in een stalen container.¨
Oh, de ironie.
Tenhemelschreiend dat zelfs Winston Churchill nu in quarantaine moet vanwege een kudde
doorgesnoven sneeuwvlokken.
Nehemia | 12-06-20 | 19:57
Terwijl we "75 jaar vrijheid" zouden behoren vieren dit jaar. Dat elite feestje waar het corona
vrius roet bij in het eten gooide...
UpdateAvailable | 12-06-20 | 20:00
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 43/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
@kees1386 | 12-06-20 | 19:49: De man die er geen enkele moeite mee had Oost-Europa aan
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
Stalin uit te leveren.
Arachne | 12-06-20 | 23:04
▼ 1 antwoord verborgen
Ik wacht op het moment wanneer 'black lives' hun plaats weer kennen. Een toontje lager zingen. Niet
onderdanig maar wel meer in overeenstemming met de klasse waartoe dat speci eke zwarte leven
behoort. Een vals klassenbewustzijn leidt al gauw tot kapsones en eigendunk en dat is voor niemand
goed. En verder is het belangrijk dat in openbare gelegenheden en in vliegtuigen weer gerookt mag
worden. Is ook belangrijk. Kortom, ik wacht op niets minder dan utopia.
isitsoornot | 12-06-20 | 19:46 | 4
@kees1386 | 12-06-20 | 19:53: Ik kom in mijn kringen genoeg colored aristocracy tegen en weet
je wat? Die wensen niets maar dan ook niets met die halbstarke BLMers van doen te hebben laat
staan ermee geassocieerd te worden.
isitsoornot | 12-06-20 | 20:00
▼ 1 antwoord verborgen
@henkvaningrid | 12-06-20 | 19:52: Ik wil gewoon een lekker negerinnetje die voor me kookt,
godver.
Varende_Reaguurder | 12-06-20 | 19:54
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 44/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
r frier tuck
ongefundeerd & | 12-06-20 | 19:57
nodeloos kwetsend
@Varende_Reaguurder | 12-06-20 | 19:54: Dat is precies wat Muhammed Ali zei, op vragen over
relaties en vrouwen.
Arachne | 12-06-20 | 23:02
▼ 6 antwoorden verborgen
De jne epistel van Murray had ik gisteren gelezen in de Spectator en meteen doorgestuurd naar deze en
gene, waanzinnig goed onderbouwd. God wat hebben we hier toch kneusjes in de media!
lanexx | 12-06-20 | 19:44
Deze club is af. En die leus hebben ze zelf ontdaan van iedere goodwill. Ongezien de blubber voor ze.
VP732 | 12-06-20 | 19:44
Knettergek, ik hoop dat we toch wat nuchterder zijn hier. Er zullen, ook hier, vast wel een aantal gasten
klaar staan om wat winkels te plunderen
MarkyS | 12-06-20 | 19:43 | 1
Wat gasten? Heb je wel eens gekeken naar die tegen'demonstraties' van antifa bij pegida? Het
zijn er veel, en echt knetter-knettergek.
VP732 | 12-06-20 | 19:45
Geen activismegolf zo hoog of hij breekt op de onverschilligheid van de Nederlander die overal schijt aan
heeft. Daar wordt weleens over gemopperd maar het is Ons machtigste wapen.
De Briemusketier | 12-06-20 | 19:42 | 3
Zou er niet wat import klaar staan om ook hier wat winkels te plunderen ?
MarkyS | 12-06-20 | 19:45
In Nederland werd de begrafenis van Floyd live uitgezonden. Sinds wanneer staan we te snotteren bij de
dood van een draaideur crimineel, een vuurwapen gevaarlijke drugsdealer en -gebruiker. Floyd wordt tot
een martelaar/held verheven. Geschreeuw over racisme terwijl het hele proces niet eens is begonnen.
Ook de Nederlandse media gaan er zomaar vanuit dat het racisme was waardoor Floyd is overleden. Een
burgemeester die kleur bekend met haar button op de Dam. Hoeveel zwarten zouden er gaan
demonstreren na politiegeweld tegen een blanke? BLM is een racistische organisatie.
ILF2 | 12-06-20 | 19:42 | 7
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 45/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Het was wel een onthullend kijkje in de zwarte cultuur, en schrikken van de complete
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
achterlijkheid. Het mishandelen van blanke mensen, de plunderingen en vernielingen, het in de
hoek zetten en monddood maken van blanke mensen, het komt voort uit dezelfde diepe domme
achterlijkheid.
De Briemusketier | 12-06-20 | 19:49
Ik begrijp best dat ze dat live uitzenden. Je moet er toch wel zeker van zijn dat hij echt dood is
voordat je een beetje rel op kunt tuigen.
Frau Merkel | 12-06-20 | 20:41
▼ 4 antwoorden verborgen
BLM moet je zien als een zusterorganisatie van Antifa. Voor Groen Links uiteraard geen enkel probleem.
Nehemia | 12-06-20 | 19:41 | 6
@VP732 | 12-06-20 | 19:47: Wijnand Duyvendak bijvoorbeeld was de mentor van Yasser Feras
Klaver.
Nehemia | 12-06-20 | 19:54
@Nehemia | 12-06-20 | 19:54: jep, en campagneleider. En zo heeft Groenlinks nog wel meer echt
zeer, zeer onfrisse guren aan de basis gehad en nog steeds in de gelederen. Is helaas nog steeds
een publiek geheim.
VP732 | 12-06-20 | 20:01
▼ 3 antwoorden verborgen
▼ 7 antwoorden verborgen
Zo is dat.
Tenzij van criminelen.
Papa Jones | 12-06-20 | 19:41
Parasites die.
LiniaalRectaal | 12-06-20 | 20:22
▼ 1 antwoord verborgen
It don't matter to me. Eeen wereldhit met een taalfout. Weet iemand of deze groep wit of bruin was?
www.youtube.com/watch?v=pl7U2jy1wMQ
Mr_Natural | 12-06-20 | 19:40 | 6
Spelt.
henkvaningrid | 12-06-20 | 19:55
White:
m.youtube.com/watch?v=_Q61-_sEAOE
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 47/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
ArieR68&| 12-06-20
ongefundeerd | 20:20
nodeloos kwetsend
www.youtube.com/watch?v=YeIGjYFPG4o
zo blank, als blanke vla in de sneeuw
RightOfMind | 12-06-20 | 21:06
▼ 3 antwoorden verborgen
Exact.
Slipsnifter | 12-06-20 | 21:49
BLM is niet los van BLM en sowieso een onzinleus. Dus NEE
Graaiende Teddybeer | 12-06-20 | 19:37 | 1
Inderdaad.
LiniaalRectaal | 12-06-20 | 20:21
Kijk alleen maar wat er echt gebeurd, en luister niet naar wat er wordt gezegd, en je weet genoeg.
vrijejongen | 12-06-20 | 19:36 | 1
Het allerergste vind ik echt hier die bn-ers , en politici die onvermijdelijk wat krom is ,recht
proberen te maken. Zij staan oplossingen in de weg, en maken de samenleving nog verdeelder.
vrijejongen | 12-06-20 | 19:42
Ik put enige hoop uit het feit dat ze denken dat ze in een diaspora leven, misschien willen ze daar op enig
moment wel uit ontsnappen.
Blauwpetje | 12-06-20 | 19:32
The March of the Penguins, nooit zag ik een mooiere combinatie van zwart en wit.
Behalve de zakjes zwart/wit van vroeger natuurlijk.
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 48/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Mr_Natural | 12-06-20
ongefundeerd & | 19:32
nodeloos kwetsend
"BLM is een extreem-linkse organisatie die in de kern op niets anders uit is dan de val van de Westerse
beschaving."
Exact. Dat roep ik al tijden. Het is een crypto-anarchistische beweging die er enkel op uit is om de
kampvorming aan te jagen en om voor tumult te zorgen. Chaos IS het doel.
Nehemia | 12-06-20 | 19:30 | 2
-weggejorist-
FerryTeel | 12-06-20 | 19:50
Even voor alle duidelijkheid: wat is het verschil tussen een black en een white live?
Inruilwaarde?
Mr_Natural | 12-06-20 | 19:30 | 3
Totale waanzin. Wat mij betreft wordt BLM verboden. Want criminele organisatie. Ben het nu zat.
Papa Jones | 12-06-20 | 19:44
@Papa Jones | 12-06-20 | 19:44: Nee!! Want dan gaan ze ondergronds. Zonlicht is het beste
desinfectiemiddel. De leugen kan niet leven in het licht. Laat ze bovengronds zo veel als mogelijk
hun kreupele ideologie verkondigen.
Arachne | 12-06-20 | 22:55
Dit betreft de Gofundme voor de VK afdeling. Giften aan de Amerikaanse tak gaat via ActBlue welke dit
direct in DNC campagnes doorstort. Wat een farce twitter.com/RealCandaceO/status/12708...
HdJ | 12-06-20 | 19:30
De ommezwaai komt vanzelf. Al duurt het jaren. Op gegeven moment is men het spuugzat. Met
verkiezingen gaat het (voorlopig) waarschijnlijk niet veranderen, maar het kantelpunt komt vanzelf.
Goedschiks of kwaadschiks.
threeheadedmonkey | 12-06-20 | 19:29 | 3
Je moet de negers de kost geven die bang zijn dat de gans die de gouden eieren legt de nek
wordt omgedraaid, als u begrijpt wat ik bedoel.
De Briemusketier | 12-06-20 | 19:35
Ik ga snel mijn negers verkopen in Tripolie. Voor je het weet zijn ze niks meer waard met al dat
BLM gezeik.
Tronald_dump | 12-06-20 | 19:49
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 49/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Riep u?
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
Ommezwaai | 12-06-20 | 20:43
Donder nu maar op met dat geBLM, ben inmiddels zoveel voor racist uitgemaakt dat ik dat
gedachtengoed dus zonder me nog meer schuldig te voelen kan uitoefenen, dus ga ik er vanuit dat in het
"handboek voor de beginnende racist" al in de inleiding staat waar kan ik nu een neger kan kopen?
TijdelijkOptimist | 12-06-20 | 19:28 | 3
Hangt er vanaf voor welke periode. Voor een paar uur adviseer ik u een willekeurige darkroom.
Voor langer is een ritje naar zuid Spanje en een bootovertocht voldoende.
F. Jacobse | 12-06-20 | 19:40
@BrutusBosch | 12-06-20 | 19:42: Geld is geld. Sinds wanneer heeft geld een moraal?
Frau Merkel | 12-06-20 | 20:29
Het leven van iemand die bij een overval een wapen richt op de buik van een zwangere vrouw matters
mij minder dan dat van normale mensen.
Eigenlijk helemaal nul eerlijk gezegd.
Seven Samurai (1954). Waarom wordt deze lm niet gecensureerd? Geen neger in een heldenrol te zien.
Vinden die Japanners soms dat alleen zij helden kunnen zijn?
spanarchist | 12-06-20 | 19:28 | 2
Die hebben geen tijd voor of zin in oeverloos en dom geneuzel. Als je om wat voor reden een
lm niet wilt bekijken, kijk dan niet maar verknal de lol niet voor anderen.
De NPO en aanhang heeft het inmiddels wel zover gekregen dat ik steevast wegzap als er
vruchtloos identiteitsgezeik plaatsvindt op tv, geen zin meer in.
Graaisnaaiert | 12-06-20 | 20:00
Bij een onderzoek in Azië, naar de eventuele opvolger van Daniel Craig voor de rol van James
Bond, bleek dat meer dan 90% GEEN zwarte James Bond wil. En Azië is een uitermate
belangrijke afzetmarkt voor lms.
Arachne | 12-06-20 | 22:26
Eric Weinstein zou zo voor een dubbelganger van Khadaf kunnen doorgaan.
Nehemia | 12-06-20 | 19:27 | 1
Of een wrattenzwien.
r frier tuck | 12-06-20 | 20:01
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 50/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
Kom uit het zuiden
ongefundeerd & van ons land. Word elke keer, als ik het westen bezoek voor de gek gehouden,
nodeloos kwetsend
uitgelachen en soms zelfs uitgescholden vanwege mijn accent. Niet in de laatste plaats door nieuwe
Nederlanders. 'Boer' is nog het onschuldigste. Heb ik nu ook recht op een schadevergoeding ? Brabant
Live Matters.
Tinie | 12-06-20 | 19:26 | 12
▼ 9 antwoorden verborgen
BLM is net als Antifa een terreurorganisatie. Beiden zijn 'invloedrijk' omdat ze gebruik kunnen maken van
de diensten en angsten van hun (ultra) linkse fellow travellers,die wereldwijd in het Westen door het
hersenloze deel van de kiezers als bestuurders zijn gekozen en benoemd en aldus samen de puinhopen
scheppen. Waarbij de judas rol van de zg Ruttes in het Westen ook niet onvermeld mag blijven. Na de
conservatieve revolutie gaan deze bendes net zo hard hun hok (en de gevangenis) in als ze er ooit
uitkwamen. Anders zijn we slaven geworden van uw aardige linkse buurman. Of die leuke student(e) aan
de VU.
hertogvanzottegem | 12-06-20 | 19:26
Je moet de gemiddelde deugneger eens vragen hoe men denkt over Michael Jackson. Dan krijg je een
lading stront over je heen niet te zuinig. "Hoe durf je dat te benoemen, onze zwart/witte held". Maar met
de kennis van nu, zou je als je enigszins consequent wilt wezen, toch moeten concluderen dat MJ echt
niet meer kan. Ik deel die mening overigens niet ondanks dat MJ een vies pedo el triest menneke was.
andrew1972 | 12-06-20 | 19:26 | 4
Michael Jackson? Die is zijn hele leven bezig geweest zijn donkere huid bij te bleken, en zijn
platte neus in een cute klein neusje te laten verbouwen. Maar dat ding viel er steeds af of werd
afgestoten of weet ik veel. Zijn neusje heeft 30+ operaties ondergaan, heb ik wel eens gelezen.
Op zich een fantastische artiest, hoor, maar moet dat een boegbeeld van BLM zijn?
Dr_Johnson | 12-06-20 | 21:20
@LiniaalRectaal | 12-06-20 | 20:17: Het feit dat iemand niet veroordeeld is, maakt deze
onschuldig in de ogen van de wet. Er zijn duizenden gevallen waarin iemand wel degelijk
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 51/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
schuldig is, en veroordeling ontloopt of door hun positie in de samenleving ( Clintons, Cosby,
Tendentieus,
ongefundeerd &
Weinstein, Bouterse) of een zeer duur en specialistisch advocatenteam waardoor het aanklagen
nodeloos kwetsend
al een tienjarenplan is of omdat opsporingsdiensten en de overheid er belang bij hebben het niet
tot een rechtszaak te laten komen.
Arachne | 12-06-20 | 22:24
▼ 1 antwoord verborgen
The main vice of capitalism is the uneven distribution of prosperity. The main vice of socialism is the
even distribution of misery.
M13 | 12-06-20 | 19:25
Het bizarre is dat het overgrote deel van het brede 'politieke midden' dit ook te ver vindt gaan,
maar vervolgens elke keer volledig toegeeft, in plaats van eens een keer een sterk tegengeluid te
laten horen
Fijn_dat_je_er_bent | 12-06-20 | 19:28
@Fijn_dat_je_er_bent | 12-06-20 | 19:28: Dat is zo'n beetje het handelsmerk van de VVD. Ik weet
niet beter dat in de afgelopen 2 decennia de VVD altijd als standpunt had: weet je wat, laten wij
extreem linkse lui hun zin geven, misschien snoepen we dan nog wat stemmen bij Geert weg",
lijkt hun logica te zijn. En onder Rutte is de overgave natuurlijk compleet.
Grachus | 12-06-20 | 23:23
Tendentieus,
Dit dus.
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
Beseffen al die festivalgangers wel dat dit gedoe van korte duur is en ze in de bak belanden?
Rest In Privacy | 12-06-20 | 19:24
Ik steun die leus ook niet. Het impliceert dat er mensen zijn die niet vinden dat zwarten waarde hebben.
En maar wijzen naar mensen. Want dat zijn dus blanken.
Derhalve is de hele slogan framing. Ongezien de tyfus.
Het is van niveau "sla minder vaak uw vrouw"
Knufter | 12-06-20 | 19:24 | 3
Hear hear!
Benoemen is polariseren...
kees1386 | 12-06-20 | 19:25
Precies dit.
Laten we standbeelden omver gaan trekken en winkels gaan beroven want de aarde moet rond
zijn!
spanarchist | 12-06-20 | 19:26
Met constant benadrukken dat je anders bent.. vrouw, zwart, moslim etc.
Benadruk je dus dat je anders bent.
En dat was juist niet de bedoeling?
Uiteindelijk zal dit zinloos gejank heel hard in die smoelen wederkeren. Helaas heeft de grootste
groep relaxten wel al last van dit gezever.
geen koning | 12-06-20 | 21:42
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 53/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
hotnot |ongefundeerd
12-06-20&| 19:23
nodeloos kwetsend
Ik moet helemaal niks en bepaal zelf wel wat ik steun of niet. Heb ik niet één of andere pratende
moedervlek voor nodig.
Wie is die gek eigenlijk en waar moet ik hem van kennen?
DrumPiet | 12-06-20 | 19:23
We halen de standbeelden weg, we vermoorden zwarte piet, we slaan de koloniale gevels aan puin, we
binden de gouden koets achter 2 dolle koeien, we bieden onze excuses aan voor de slavernij en we
betalen herstelbetalingen. Is het dan voor altijd weer goed?
(Ik wilde nog zeggen we geven al zwarte mensen een baan, maar dan gaan ze weer klagen dat we ze tot
slaaf maken)
Patje2011 | 12-06-20 | 19:22 | 3
"that disproportionately harm black people" Oftewel alles. Want alles is racistisch.
Muxje | 12-06-20 | 19:21
Damn right!
Datgingniegoed | 12-06-20 | 19:22
Niemand vindt dat Black Lives don't matter. Dus dit scanderen is gewoon bullshit. Iedereen mag het
roepen op zich, maar laten we gewoon normaal gaan doen. Deze club niet serieus nemen en als de wet
wordt overtreden gewoon aanpakken, en niet elke keer aankomen met: "Ja,maar we snappen het ook
wel..."
Fijn_dat_je_er_bent | 12-06-20 | 19:20
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 54/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
No lives matter.
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
geen koning | 12-06-20 | 21:38
-weggejorist-
FerryTeel | 12-06-20 | 19:18 | 1
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
FerryTeel | 12-06-20 | 19:17 | 1
mole.....
.....
molemolemolemolemolemole...
mole
Geen01 | 12-06-20 | 19:17 | 3
Ik snap em
kees1386 | 12-06-20 | 19:18
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 55/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Guacamole.
Tendentieus,
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
TheBurnerMan | 12-06-20 | 20:07
Nee, en Nee.
dathoujetoch | 12-06-20 | 19:17
BlablablalackLivesMatter.
Madame Poitiers | 12-06-20 | 19:16 | 1
REAGEER OOK
Inloggen
LOL. Antifa's 'autonome zone' Seattle nu al beheerst door krijgsheer rapper Raz Simone
Nou, dat duurde toch zeker 2 dagen. Hoi Liberia II.
@Spartacus | 11-06-20 | 20:33 | 729 reacties
Cijfers VS 2019. Van alle 1003 fatale arrestaties waren er 10 ongewapende Afro-Amerikanen
Vooropgesteld: 1.003 fatale arrestaties op een bevolking van 328,2 miljoen is extreem veel. In
Nederland, met 17,3 miljoen inwoners waren er slechts 3 fatale arrestaties.
@Spartacus | 10-06-20 | 16:00 | 442 reacties
Tendentieus,
ongefundeerd &
Feynman
nodeloos en/of Feiten – Trial by media
kwetsend
De zorgvuldige frame “blanke agent vermoord zwarte man”, werd zonder verdere context gebracht
@Feynman | 06-06-20 | 20:29 | 552 reacties
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 57/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
GEENSTIJL.TV
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 58/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
Tendentieus,
ongefundeerd &
Sywert van Lienden in 4 minuten
nodeloos kwetsend
GEENSTIJL POLL
NOS Journaal
RTL Nieuws
Nu.nl
AD
Volkskrant
NRC
FD
Trouw
BNR
Hart van Nederland
Metro
Telegraaf
LINDAnieuws
Fvd Journaal
GeenStijl
Vote
GEENSTIJL
HEADLINES 23-06-20
De laatste topics op GeenStijl
Tendentieus,
VROEGAH RANDOMIZER
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
ARCHIEF
Neem een kijkje in de stijlloze gaarkeuken.
Juni 2020
Mei 2020
April 2020
Maart 2020
Februari 2020
Januari 2020
Meer...
OVER GEENSTIJL:
Contact / Huisregels / RSS / Privacy en cookies / Responsible Disclosure / Adverteren / Voorwaarden
TIP DE REDACTIE
Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl. Hoef je ook
geen robotcheck uit te voeren.
Naam site
Link http://
Je naam
Je e-mail
Verstuur
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 60/61
23-6-2020 GeenStijl: Steun de leus Black Lives Matter, maar bestrijd de organisatie Black Lives Matter
https://www.geenstijl.nl/5153902/steun-de-leus-black-lives-matter-maar-bestrijd-de-organisatie-black-lives-matter/ 61/61