You are on page 1of 2

Приклади задач для розрахунку

Задача 1. Прорахувати «воронку продажів» при позитивному, негативному


та нейтральному сценарії.
Варіант 1 Варіант 2 (при
Середнє Варіант 3 (при
(при середньому
арифметичне максимальному
мінімальному арифметичному
значення значенні)
значенні) значенні)
Рекламний
$50
бюджет 50 50 50 дол
ОХОПЛЕННЯ 2$ за 1000 осіб 25000 25 000 25000 осіб
конверсія в
1-7%
перехід 1 4 7 %
переходи 250 1000 1750 осіб
конверсія в заявку 3 - 30% 3 16,5 30 %
заявки 7,5 165 525 осіб
конверсія в
продажі 15% 15 %
продажі 1,13 24,75 78,75 осіб

Вартість заявки 7 0,3 0,095 дол


Вартість
продажів 44 2,02 0,63 дол

Задача 2. Компанія провела рекламну кампанію в Інтернет і отримала такі


дані: за 5 днів кількість показів становила 20345. Клікнули на рекламу 3662 особи.
Залишили заявку на консультацію – 520 осіб. Купили товар – 83 особи. Рекламний
бюджет становить 25 дол/день.
Компанія продає арахісову пасту, за середню ціну 75 грн. за банку.
Знайти показник клікабельності CTR, ціну за клік CPC, вартість цільової дії
CPA, вартість замовлення CPO, окупність інвестицій ROI. Зробити висновки, чи
була ефективною реклама.
Рішення:
CTR = 3662/20345 * 100 = 17,99 %
CPC = (25*5) / 3662 = 0,03 дол
125 / 520= 0,24 дол
CPA = 125 / 83 = 1,5 дол
Дохід – 83 * 75 = 6225 грн.
Витрати – 125 дол * 30 = 3750 грн.
ROI = ((6225 – 3750) / 3750) * 100 = 66%

Якщо ROI становить 66%, це означає, що інвестиції були досить


прибутковими. За кожну одиницю витрати ви отримали 66% повернення від своїх
інвестицій. Це є високим показником окупності і може свідчити про успішний
проект
Задача №1.
Середнє Варіант 1 (при Варіант 2 (при Варіант 3 (при
арифметичне мінімальному середньому максимальному
значення значенні) арифметичному значенні)
значенні)
Рекламний бюджет $120
ОХОПЛЕННЯ 3$ за 1000 осіб 30 000 30 000 30 000
конверсія в перехід * - 6%
переходи
конверсія в заявку 3 - *0%
заявки
конверсія в продажі 20% 20
продажі

Вартість заявки
Вартість
продажів
* порядковий номер студента; якщо порядковий номер з двох цифр – беремо останню цифру

Задача №2. Компанія провела рекламну кампанію в Інтернет і отримала такі дані: за 5
днів кількість показів становила 20*45. Клікнули на рекламу 36*2 особи. Залишили
заявку на консультацію – 5*0 осіб. Купили товар – 83 особи. Рекламний бюджет
становить 25 дол/день.

Компанія продає арахісову пасту, за середню ціну 7* грн за банку.

Знайти показник клікабельності CTR, ціну за клік CPC, вартість цільової дії CPA,
вартість замовлення CPO, окупність інвестицій ROI. Зробити висновки, чи була
ефективною реклама.
* порядковий номер студента; якщо порядковий номер з двох цифр – беремо останню цифру

You might also like