You are on page 1of 11

1.

1 Детально розпишіть модель бізнесу Smartfinancial, до якої ніші можна його


віднести? Які особливості цієї ніші?

Smartfinancial - це маркетплейс з продажу страхових полісів. Його бізнес модель


полягає в тому, що він агрегує на собі цільовий трафік та продає його страховим
компаніям у вигляді заявки. Сама модель може бути різною, за що саме вони
отримують гроші, фіксована сума за перехід на сайт партнера, чи % від суми проданого
полісу. Головна особливість цієї моделі це щоб затрати на генерування одного ліда
була нижчою ніж сума доходу від нього.
Ця ніша на межі між електронною торгівлею та страховими послугами, але для
рекламних систем це буде реклама страхових послуг. Тому особливість цієї ніші для
реклами буде в тому, щоб вона виконували норми та правила виставлені рекламними
системами до такого продукту.

1.2 Які джерела трафіку використовує продукт з ціллю залучення нових


клієнтів? Яка частка social-трафіку у загальній структурі трафіку?
За даними від similarweb.com основними джералами трафіку є прямі заходи, переходи
по посиланням з інших сайтів, органічний пошук, платний пошук, соціальні мережі,
рекламні розсилки та банерна реклама.

Але це дані по всім користувачам а не новим клієнтам. Прямі переходи в розрахунок не


беремо бо це вже не нові користовачі (*якщо вони потрапили на сайт через спливаючі
вікна), долі електронної пошти та банерної реклами також дуже малі, скоріше за все
вони їх не використовують. Проаналізувавши реферальний трафік я знайшов 2 сайти
які генерують 50% цього трафіку.
Перший домен це також сайт маркетплейс everquote.com

Але він чомусь передає трафік на наш сайт. Це дуже дивно, з можливих варіантів чому
так це, те що всі ці сайти належать одному власнику чи є якісь домовленості.

Другий сайт це mediaalpha.com/ - маркетинговий сервіс для стахових продуктів

Тому для залучення нових користувачів вони використовують:


Органічний пошук
Рекламу в пошукових мережах
Просування в соц мережах
Реклама за допомогую ресурсу mediaalpha.com
Закупку трафіку з інших маркетплейсів

Доля трафіку з соц мереж не знача - 4,57%. Основна соц. мережа це Facebook
1.3 Проаналізуйте та оцініть загальну структуру трафіку Smartfinancial, дайте
рекомендації, як продукт smartfinancial.com може поліпшити залучення нових
користувачів

Спираючись на данні similarweb.com та аналізу у пункті 1.2 можемо зробити такі


висновки:
Для залучення нових користувачів необхідно розвивати всі напрямки SEO, PPC,
баннеру та тизерну рекламу, рекламу в соц мережах. Доля трафіку з цих напрямів
зараз менше 25% у сумі. Треба тестувати всі канали і рахувати вартість користувача з
них, та перевіряти можливості масштабування.

1.4 Визначте найбільших партнерів Smartfinancial, та проаналізуйте звідки вони


закупають трафік.

Враховуючи модель роботи Smartfinancial їх партнери це ті кому вони віддають свій


трафік.
Найбільше за статистикою виділяються 2 сайти - mediaalpha.com отримую половину
всього вихідного трафіку, наступний це rapidinsurancequotes.com/ на який де 23%
вихідного трафіку.

Відкривши статистику по цим сайтам ми бачимо ось таку картину:

Майже весь їх трафік це прямі переходи і реферал. Складається враження що всі ці


сайти перенаправляють свій трафік один на одного і так по колу. Інші канали мають
менше 1% трафіку крім пошуку для mediaalpha.com
2.1 Вам потрібно продумати та створити маркетингову воронку** для продукту
Home insurance яка дозволить максимально ефективно залучати користувачів.

Нашими клієнтами можуть бути 2 типи користувачів:


1 Ті хто ще не має страхового полісу на житло
Преленд розповідає навіщо людям цей поліс, які очевидні та неочевидні переваги його
оформлення.
Креативи з зображеннями страховими випадками і закликами застрахуватися щоб
убезпечити себе та своє майно.
2 Ті хто вже повторно її буде оформляти і хоче порівняти різні пропозиції
Преленд розповідає про переваги сервісу по порівнянню страхових полісів, показуємо
як користуватися сервісом і закликаємо спробувати.
Креативи з візуальною імітацією важкості вибору чи порівняння страхових полісів,
заклик спробувати облечити собі життя та отримати всі можливі пропозиції від
страхових в одному місці - на нашому сервісі.

Для створення креативів і преленду я обрав 1 группу - ті хто ще немає поліса.


Креатив 1:

Текст: Want to protect your home from unforeseen events? You need home insurance!
Regardless of whether you live in a new home or have renovated your old one, fire can be
the biggest nightmare for any homeowner. Discover all the benefits of home insurance.

Креатив 2

Текст: Have you ever felt despair while mopping up water after a burst pipe in your
bathroom? Don't let it happen to you again! Protect your home from financial expenses in
case of such unforeseen events with our home insurance.

Преленд : https://andreyvoloshun.wixsite.com/-home-insurance-in-u

2.2 Визначити цільову аудиторію в Meta ads для тестування продукту, пояснити
власні гіпотези.

В США страховий поліс на житло можна оформляти з 18 років, отже наша ЦА це люди
які проживають в США (легально), їм більше 18 років і вони або мають власне або
орендують житло. Тому саме інтереси можна розбити на ці групи

1 Мають власне житло (інтереси пов'язані з покупкою житла та ремонтом)


First-time home buyer grant (property)
Home (home and garden)
Home repair (home improvement)
Home-improvement center
House (property)
IKEA (retailer)
New house (place)
Property finder (property)
Single-family detached home (property)
Starter home (property)
Interests > Hobbies and activities > Home and garden
Furniture (home furnishings)
Home improvement (home & garden)

2 Власники нерухомості які здають в оренду житло або їх менеджери


Demographics > Work > Job titles
Owner/Property Manager
Property manager
Real Estate Manager
Interests > Additional interests
House (property)
Investor (investing)
Landlord
New house (place)
Property investing (investing)
Property management (property)

3 Орендарі житла
Interests > Additional interests
Apartment (property)
Apartment finder
Apartment List (property)
Property finder (property)
Rent.com
Renting (property)

Для кожної групи інтересів зробити по дві групи інтересів в одній перетнути з
інтересами страхування в другій виключити їх:

Interests > Additional interests


General insurance
Home insurance (insurance)
Insurance policy (insurance)
Property insurance
Renters' insurance

Після навчання пікселя можна спробувати перейти на групи без інтересів з


оптимізацією максимум конверсій, а також створити LaL аудиторії.
2.3 Розробити план запуску продукту Home insurance, бюджет $20,000 на 14 днів.
У відповіді розпишіть:
2.3.1 Структуру та налаштування ваших рекламних компаній (компаній, наборів
реклами, оголошень) в Meta ads.
Компанія на ліди, оптимізація максимальний обсяг (Lowest Cost), бюджет щоденний на
рівні груп голошень. 12 групп оголошень: 6 групп (розділення як описано вище, 3 групи
інтересів з включенням інтересів страхування і 3 групи з їх вилученням) з креативом
формату пост, 6 групп зі сторіс. Для формату пост залишаємо в плейсментах стрічку
фб\іг для сторіс - сторіс і рілс.
Гео: США
Демо: All 18-65+
Тестувати ми будемо 2 креатива тому загальна кількість груп буде 24 (12 групп на 1
креатив)
Для початку ставимо бюджет 100$ на день. По результату дня ми побачимо які звязки і
формати працюють краще. На цей тест ми втратимо 2 400$ в нас залишить 17 600 на
13 днів. Уявімо що 3 звязки в нас працюють в рамках нашої СРА, їх щоденний
можливий пейсинг 400$. Маємо 15 600$ (400*3*13) затрат на рекламу з позитивни
доходом. Залишок що маємо, це 2000$ цього нам вистачить щоб провести ще 20
тестів, по 2 протягом наступних 10 днів

2.3.2 На які метрики та чому ви будете звертати увагу для прийняття рішень щодо
керування вашими рекламними компаніями (зупинки, перезапусків,
масштабування). Детально розпишіть ці процеси.
CPA - наш найголовніша метрика, якщо вартість ліда в рамках допустимої треба
масштабувати цю группу. Якщо СРА вище планового, треба зрозуміти чи можемо ми
підняти CTR або зменшити СРМ, якщо ні то зупиняти цю рекламну кампанію. Також на
нього ще впливає CR лендінгу але в рамках цього кейсу ми візьмемо це за скобки.
CTR - метрика яка показує наскільки наш креатив попадає в цільову аудиторію,
креативи можна порівнювати між собою за цією метрикою. Креативи з найвищим CTR в
рамках однієї групи інтересів можна брати як референс для створення інших. Якщо ми
бачимо зниження CTR в динаміці це свідчить про “вигорання” креативу, і необхідність
його заміни.
CPM - дозволяє нам порівняти вартість закупки аудиторії, і розрахувати необхідний
CTR для креативу при якому ми будемо купувати ліди в плюс, або зрозуміти що ця
аудиторія надто дорога і крутитися на неї економічно не вигідно.Можно спробувати
здешевити СРМ проаналізувавши які демографічні групи чи гео купуються дешевше і
спробувати таргетуватися лише на них для оптимізації ціни СРМ.
Також на ці метрики треба дивитися у розбивці на демографічні групи, плейсменти,
девайси, гео.

2.4 Одна з наших компаній, яка працює по стратегії Максимальний обсяг (Lowest
Cost) з бюджетом $100, має показник CPA $6. Ви хочете її промасштабувати,
детально опишіть хід своїх дій, та метрики, на які ви будете опиратись під час
масштабування.

Я би спочатку спробував створити дубль але з стратегією Cost per result goal і
встановив би його на рівні 8$(трохи нижче ніж обумовлено умовами задачі), щоденний
бюджет встанов би 300$, з майбутнім підвищеням на 10% щоденно поки зберігається
СРА. Якби це не спрацювало то тоді би почав поступово щоденно піднімати бюджет на
50$ в існуючій компанії і слідкував за СРА. Можливо якщо була б окремо демографічна
чи географічна группа яка показує найкращий результат то виніс би її в окрему
компанію і встановив бюджет 200$. Також поступово піднімаючи щоденні витрати.
Основні метрики які треба брати в розрахунок своїх дій це
СРА, СTR, CPM - слідкувати за допустимою вартістю ліда та тим чи не вигорає
аудиторія і креатив

2.5 Ми помітили, що в одній з рекламних компаній, яка тривалий час працювала,


виріс показник CPA з $7 до $12. Нам потрібно повернути це значення на
попередній рівень. Потрібно детально розписати:
На які додаткові метрики варто звертати увагу?
CTR,Frequency - подивитись чи не зависока частота та чи не впав клык рейт що могло
значити б про вигорання креатива.
CPM - подивитися в динаміці чи не зростає.
Який алгоритм наших дії в цій ситуації?

1. Спробувати просто здублювати компанію


2. Переглянути розбивки по девайсам та віку, побачити які сегменти здорожчали,
перезапустити рекламу, зробивши корегування (наприклад відключивши демографічну
групу де високий СРА)
3. Якщо побачили що вигорає креатив - замінити но новий
4 Спробувати знайти інтереси що давали нам дешеві ліди, розбивши одну группу
інтересів на декілька вужчих з кросмінусуванням і фільтрувати таким чином інтереси,
відсікаючі ті що дають ліди дорогі.
5. Перевірити посадкову та піксель чи немає ніяких проблем та помилок.

3.1 Кейс №1: На платформі Meta ads ми просували програму страхування житла,
В рекламному креативі зображували два схожі будинки. один з яких палає, та
двох людей щасливу та у розпачі. З посилом, обов‘язково застрахувати
нерухомість, щоб не допустити найгіршого. Через тиждень ми зіткнулись з
проблемою: наш рекламний обліковий запис був заблокований через порушення
Правил рекламної діяльності Meta. Ми не хочемо втрачати цей обліковий запис і
плануємо продовжити просувати програму страхування житла.

Для цього нам потрібно: Зрозуміти які правила та політики ми порушили.


Наш посил можна трактувати так що якщо ти не застрахуєшься то твій будинок
обовязко згорить, а таке формулювання може порушувати правила розділу
“Оманливий контент” - “не припустимі ділові практики”
https://transparency.fb.com/uk-ua/policies/ad-standards/deceptive-content/unacceptable-bus
iness-practices

Написати листа нашому менеджеру в Дублін, та оскаржити блокування.


Я так розумію з завдання що з середини апеляцію я вже подати не можу і треба писати
менеджеру для розблокування, як в останню інстанцію:

Hello (manager's name),


My name is Andrii, and I am a Junior Meta Marketing Manager at Cpamatica.

Our advertising account (ID00000001) has been blocked. It is crucial for us not to lose the
accumulated statistics, and each day of downtime worsens our relationship with the client.

Please let me know what I can do to restore my account.

Thank you for your assistance.

Sincerely,
Andrii

3.2 Кейс №2 Ви рекламуєте програму страхування Авто і вирішили протестувати


нове джерело трафіку. Ваше завдання — вартість Lead не повинна перевищувати
8$. Конверсія з кліка у Lead становить близько 5%. СРМ на майданчику, де Ви
хочете рекламувати - 15$. Визначте, яким має бути мінімальний CTR рекламного
оголошення, щоб результати розміщення реклами відповідали встановленому
KPI. Опишіть перебіг своїх дій

Уявімо що наш CTR 1%, це буде означати що якщо ми купимо 100 000 показів за 1500$
ми отримаємо (100000 *1%) 1000 кліків а з них при CR 5% 50 конверсій(1000*5%). А
отже на СРА буде складати 30$ (1500$/50). Знаходимо у скільки разів це більше нашої
цільової СРА - 30$/8$ = 3.75. Отже наш СTR треба збiльшити в 3.75 рази 1*3,75 = СTR
3.75
При таких умовах наш CTR повинен бути 3.75% і вище щоб вартість ліда не
перевищувала 8$

Це завдання можна вирішити і іншим шляхом.


1.Знайдемо вартість кліку якщо вартість ліда 8$ при СR 5%
8*0.05 = 0,4$
2. Знайдемо кількість кліків які нам треба купувати з 1000 показів при СРМ 15$
15/0.4 = 37.5
3. знайдемо CTR якщо кліків 37,5 а показів 1000
37,5/1000*100=3,75%

4.Ви провели рекламну кампанію і зробили спліт-тест. Частину трафіку


відправили у спліт-воронку (groupID=571), а іншу частину — у звичайну воронку
(groupID=570). Суть спліту полягала в тому, щоб з'ясувати, чи вплине зміна
продукту на ARPU і CR для унікального платника. Вам потрібно:

Таблиця де я робив розрахунки за посиланням

4.1 Оцінити вплив спліту на продукт (ARPU, ARPPU, CR на унікального платника)


і зробити висновки.
Звичайна воронка
ARPU - 4,59$, ARPPU - 85,25$, CR - 5,38%
Спліт воронка
ARPU - 4,93$, ARPPU - 77,71$, CR - 6,34%
Дані тесту кажуть що дохід від залучення одного користувача зросте на 7,35% якщо
прийняти зміну продукту. Так, ARPUU зменшився на 8,84% а середній чек на 4.78% з
56,10$ до 53,41$ але це зменшення перекриває ріст конверіїї унікального платника на
17% з 5,38% до 6,34.

4.2 Побудувати графік CR на унікального платника по днях (де вісь x - день


реєстрації, вісь y - CR) у порівнянні зі сплітом і оригіналом

Через те що в нас в даних півроку немає покупок графік має такий вигляд, я також
зробив другий графік де прибрав 2018 рік
Таблиця з даними для побудови та сам графік знаходиться за посиланням.

4.3 дайте свої рекомендації. Чи варто приймати спліт і якщо так, то за яких умов?
Спліт слід приймати. Головне щоб вартість реєстрації одного користувача з спліт
воронки була такою ж як і з звичайної, тоді це буде вигідно і принесе додаткових 7,35%
доходу.

Ці дані також можна ще дослідити у розрізі девайсів та віку, можливо там ще є інсайти
як збільшити дохід.

You might also like